LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenvertellen.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Limlander40

Klantenvertellen.nl

Ongelezen bericht door Limlander40 »

Deze firma verzorgt recensies voor bedrijven, maar wat blijkt. Ze zijn er helemaal niet voor de consument. Slechte reviews laten ze niet toe. Sterker nog, hun eigen recensies bij Google zijn bar slecht.

crazyme

Re: Klantenvertellen.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

Limlander40 schreef:
12 nov 2021 21:57
Deze firma verzorgt recensies voor bedrijven, maar wat blijkt. Ze zijn er helemaal niet voor de consument. Slechte reviews laten ze niet toe. Sterker nog, hun eigen recensies bij Google zijn bar slecht.
Ze zijn er ook niet voor bedrijven. Ze zijn er vooral voor zichzelf.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het ligt er even aan wat de inhoud van de slechte review is. Heel negatief laat geen enkele site toe, elke klacht moet namelijk onderbouwd zijn. Maar wel grappig om te kijken bij sommige aangesloten bedrijven. Als je uit gaat dat 57% van de klanten een positieve review schrijft en 59% een slechte, dan zit er een verkoper tussen die wel wat vraagtekens oplevert. Deze maand is 12 dagen oud en in de 10 werkdagen zijn er al 8 positieve recensies te lezen van een bedrijf die marmeren vloeren weer opfrist. Bijna net zoveel als de hele afgelopen maand. Als die 8 stuks 57% is, dan hebben ze al 14 vloeren gedaan in 10 dagen. En dat voor een bedrijf in een woonhuis die ook nog eens parket behandelen en een bedrijf heeft in consultancy. Waar haal je de tijd vandaan.
Een bedrijf met louter positieve reviews is niet representatief. Overal gaat wel eens iets mis. Zie je op klantvertellen dus alleen maar positieve reviews, dan weet je dat je elders moet gaan kijken voor een eerlijk beeld.

Limlander40

Ongelezen bericht door Limlander40 »

Nu val ik van me stokje, het blijkt dat het van KPN is.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Limlander40 schreef:
14 nov 2021 10:11
Nu val ik van me stokje, het blijkt dat het van KPN is.
Ik val ook van mijn stokje.

https://klantenvertellen.nl/persbericht ... aar-ekomi/

Gesloten