LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Coronavirus - algemeen topic (deel 3)
-
Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 3)
(Virus)wappies zijn altijd ongevaccineerd. Gevaccineerden worden door deze (virus)wappies weer "schapen" of "slapenden" genoemd.
Dit even ter verduidelijking.
Erthanax
vindt dit leuk
Ik heb een paar pagina's meegelezen en vraag me echt af over welke vaccinaties jullie het hebben. Want hier in Nederland worden volgens mij nog geen vaccinaties aangeboden. De RNA (Pfizer/Biontech) en de DNA (Johnson & Johnson) prik zijn geen vaccinaties (tenzij de definitie van vaccin is veranderd) je kan het hooguit medicatie noemen, maar vaccinatie gaat te ver.
Begrijp me niet verkeerd het zijn wel hele mooie technieken.
-
Nou, veel mankeert er niet aan. Behalve dat ze kapsalon en Turkse pizza's verkopen. Ze hebben zelfs een soort van bruin-café hoek. Kan een man of 5, 6 zitten om te zuipen en te brallen.Bob Schurkjens schreef: ↑12 nov 2021 21:18Was het echt zo'n oude friettent, model circustent? Met van die roodwitte verticale strepen en scheerlijnen? Met in neonletters "Friet" er op?
Mooi hoor.
Bob Schurkjens
en Nijogeth
vinden dit leuk
-
Wat wilt u ons duidelijk maken, dat u gevaccineerd bent en daardoor een haat heeft tegen ongevaccineerden?Bob Schurkjens schreef: ↑12 nov 2021 21:53(Virus)wappies zijn altijd ongevaccineerd. Gevaccineerden worden door deze (virus)wappies weer "schapen" of "slapenden" genoemd.
-
Wat een interessante vraag ik_weet_niet_alles!
Kun je me uitleggen hoe je tot deze vraagstelling bent gekomen? Onderbuik? Of een logische redenering die je met ons wil delen?
Wij zijn benieuwd.
Kun je me uitleggen hoe je tot deze vraagstelling bent gekomen? Onderbuik? Of een logische redenering die je met ons wil delen?
Wij zijn benieuwd.
-
Lijkt mij nogal logisch op de manier waarop u over ongevaccineerden schrijft en hun woorden in de mond legt.Bob Schurkjens schreef: ↑13 nov 2021 00:34Wat een interessante vraag ik_weet_niet_alles!
Kun je me uitleggen hoe je tot deze aanname bent gekomen? Onderbuik? Of een logische redenering die je met ons wil delen?
Wij zijn benieuwd.
Je klinkt als een schaapBob Schurkjens schreef: ↑12 nov 2021 21:53(Virus)wappies zijn altijd ongevaccineerd. Gevaccineerden worden door deze (virus)wappies weer "schapen" of "slapenden" genoemd.
scharrelschipper
vindt dit leuk
Beetje zwak dat ik geen antwoord krijg op mijn vraag. Maar goed zal het anders stellen.
Wat is het verschil tussen een vaccin en medicatie?
Wat is het verschil tussen een vaccin en medicatie?
-
Ah, onderbuik dus.Ik_weet_niet_alles schreef: ↑13 nov 2021 00:40Lijkt mij nogal logisch op de manier waarop u over ongevaccineerden schrijft en hun woorden in de mond legt.Bob Schurkjens schreef: ↑13 nov 2021 00:34Wat een interessante vraag ik_weet_niet_alles!
Kun je me uitleggen hoe je tot deze aanname bent gekomen? Onderbuik? Of een logische redenering die je met ons wil delen?
Wij zijn benieuwd.
We moeten gewoon echt gas erop geven. Ongevaccineerden kunnen optyfen, zolang ik maar niet gevraagd wordt er een mening over te hebben
Serieus? Wat is jouw definitie dan?1Wappie schreef: ↑12 nov 2021 22:06Ik heb een paar pagina's meegelezen en vraag me echt af over welke vaccinaties jullie het hebben. Want hier in Nederland worden volgens mij nog geen vaccinaties aangeboden. De RNA (Pfizer/Biontech) en de DNA (Johnson & Johnson) prik zijn geen vaccinaties (tenzij de definitie van vaccin is veranderd) je kan het hooguit medicatie noemen, maar vaccinatie gaat te ver.
Vandale.nl:
in·en·ten (entte in, heeft ingeënt)
1 immuun maken door verzwakte smetstof in het bloed te brengen; = vaccineren
im·muun (bijvoeglijk naamwoord)
1 (medisch) niet vatbaar voor een bep. ziekte of een vergif
Dat het corona vaccin niet bij iedereen 100% effectief is, maakt niet dat het geen vaccin is.
1Wappie
vindt dit leuk
Ik heb geen zin om 92 pagina’s door te spitten, dus sorry als het al is genoemd. Maar weet iemand of de overheid ook maar enig onderbouwing heeft voor het verwijderen van de 3e G?
Het lijkt me onaannemelijk dat de kans op besmettingen door iemand met een 24 uur jonge en negatieve testuitslag, groter is dan die van een volledig gevaccineerde persoon. Want vaccins zijn niet 100% effectief en kunnen besmettingen door tot wel tientallen procenten van de gevaccineerden niet tegenhouden. Terwijl het me veel aannemelijker dat de geteste persoon niet in die afgelopen 24 uur plotseling geïncubeerd en besmettelijk is geworden.
Vandaag riep Rutte alweer trots dat wij niemand ‘verplichten’ een vaccin te nemen. Maar als deze zet puur is om de ongevaccineerde te pesten, zonder onderbouwing voor minder besmettingen, dan is dat gewoon dwang.
Het lijkt me onaannemelijk dat de kans op besmettingen door iemand met een 24 uur jonge en negatieve testuitslag, groter is dan die van een volledig gevaccineerde persoon. Want vaccins zijn niet 100% effectief en kunnen besmettingen door tot wel tientallen procenten van de gevaccineerden niet tegenhouden. Terwijl het me veel aannemelijker dat de geteste persoon niet in die afgelopen 24 uur plotseling geïncubeerd en besmettelijk is geworden.
Vandaag riep Rutte alweer trots dat wij niemand ‘verplichten’ een vaccin te nemen. Maar als deze zet puur is om de ongevaccineerde te pesten, zonder onderbouwing voor minder besmettingen, dan is dat gewoon dwang.
Een vaccin (of entstof) is een middel dat na toediening een mens langdurig beschermt tegen een pathogeen (ziektekiem).
Versus medicatie:
Volgens de definitie in de Nederlandse geneesmiddelenwet hoeft een geneesmiddel niet altijd te genezen, en omvat het bijvoorbeeld ook diagnosemiddelen en middelen die profylactisch (preventief) worden ingezet.
Dus waar moeten we de RNA & DNA prikken onder scharen?
Vergeet niet dat alleen de allerwijsten en de allerdwaasten nooit van mening veranderen.
Versus medicatie:
Volgens de definitie in de Nederlandse geneesmiddelenwet hoeft een geneesmiddel niet altijd te genezen, en omvat het bijvoorbeeld ook diagnosemiddelen en middelen die profylactisch (preventief) worden ingezet.
Dus waar moeten we de RNA & DNA prikken onder scharen?
Vergeet niet dat alleen de allerwijsten en de allerdwaasten nooit van mening veranderen.
Waarom versus? Waarom het een óf het ander? Volgens jouw definities kan het zowel vaccin als medicatie zijn.
Het is niet mijn definitie, maar het is echt onze definitie.
En volgens onze definitie is het medicatie.
Vandale.nl:
De RNA & DNA prikken brengen geen van beide een smetstof in het bloed, en maakt het niemand immuun.
(Medisch) ben je na 1,2,3... prikken nog steeds vatbaar voor corona
Proof me wrong?
Ps. Er hoeft niks mis te zijn met medicatie, maar laten we de discussie wel helder houden.
Vandale.nl:
De RNA & DNA prikken brengen geen van beide een smetstof in het bloed, en maakt het niemand immuun.
Proof me wrong?
Ps. Er hoeft niks mis te zijn met medicatie, maar laten we de discussie wel helder houden.
Ah je gaat aan cherry picking doen.. had dat dan meteen gezegd.
Weet je meteen waarom er niemand reageerde op je vraag.
Weet je meteen waarom er niemand reageerde op je vraag.
kuklos
vindt dit leuk
-
Een en ander betekent dat vaccineren dus niet bestaat. Bij mijn weten - maar ik ben geen medicus, noch beschik ik over feiten of cijfers (laten we de discussie helder houden) wordt niemand 100% immuun na het toedienen van een prik tegen welke ziekte dan ook. Feitelijk is dus iedere vaccinatie een medicatie. Ja toch? Of... heb je jezelf zo diep in de materie ingegraven dat je de essentie niet meer begrijpt?1Wappie schreef: ↑13 nov 2021 01:47Het is niet mijn definitie, maar het is echt onze definitie.
Vandale.nl:
Proof me wrong?
Geeft de overheid uberhaubt onderbouwing, de laatste anderhalf jaar?
Het ministerie van Volksgezondheid stelt zichzelf boven de wet door praktisch geen documenten over het coronabeleid te openbaren.
https://www.ftm.nl/artikelen/wob-wijze-ministerie-vws
Af en toe zien we het OMT op TV, en horen we wat is ingefluisterd
Zie het medisch meer als een regel om ongevaccineerden uit de wind te houden. Op besloten 2G feestjes kunnen ongevaccineerden niet langer meer ziek worden, en deze groep is oververtegenwoordigd bij ziekenhuisopnames.k2p schreef: ↑13 nov 2021 01:06Het lijkt me onaannemelijk dat de kans op besmettingen door iemand met een 24 uur jonge en negatieve testuitslag, groter is dan die van een volledig gevaccineerde persoon. Want vaccins zijn niet 100% effectief en kunnen besmettingen door tot wel tientallen procenten van de gevaccineerden niet tegenhouden. Terwijl het me veel aannemelijker dat de geteste persoon niet in die afgelopen 24 uur plotseling geïncubeerd en besmettelijk is geworden.
Formeel geen verplichting, maar praktisch gezien is het sluiten van diverse deuren een verkapte verplichting.
Nog even, en het zit gewoon in het drinkwater. En niemand is verplicht dat te drinken
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Bij Corona?
Met een vaccin krijgt je immuunsysteem een opleiding in het herkennen van vreemde indringers. Met een medicijn krijgt je immuunsysteem hulp bij het opruimen van de sporen van de verdreven indringers.
We noemen het vaccins, ook al hebben de vier toegelaten producten soms de werking van een medicament.