Wat een rare term "vaccinatie weigeraars" is dat net zoiets als dienstweigeraars?Nevyn schreef: ↑19 dec 2021 18:09Nee niet als dat ten koste gaat van mensen die door een erge ziekte een operatie mislopen omdat een Wappie zich niet wil laten vaccineren.reggie2 schreef: ↑19 dec 2021 17:56Alcohol en drugsverslaving is weglopen voor problemen......PeterPeters1966 schreef: ↑19 dec 2021 17:38
Een alcohol- of drugsverslaving is in veel gevallen het gevolg van een niet te voorkomen ziekte. De impact van corona is te beperken door vaccinatie.
Is niet bewezen dat het te beperken is.....over wappies gesproken.... je oordeel heb jij bij je te houden. Als mensen er voor kiezen om geen vaccinatie te nemen, dan heb je dat maar te accepteren.
Een gevaccineerde wappie nog wel...slimpie.
Ben nu drie keer gevaccineerd en zit nu voor de derde keer in lock down.
Wat mij betreft en dit is een zeer persoonlijk mening, mogen ze wat mij betreft de vaccinatie weigeraars verplichten
Je bent nu 3 keer geprikt en wordt voor de derde keer geconfronteerd met een lock down,of zit je er echt in? thuis of in een hotel waar je niet uit mag?
En tot wat wil je de weigeraars verplichten?
En uitstel van b.v operaties,natuurlijk komt dat voor,dat is geen nieuws.
Een vriendin van ons viel en brak een heup;direct geopereerd,een vriend had een afspraak voor een darm onderzoek,op zijn verzoek (kwam beter uit i.v.m. werk) kon hij een week eerder terecht.
Het zal verschillend zijn per regio en/of ziekenhuis,maar als ik dat hoor begrijp ik niet zoveel meer van al die paniek verhalen.
En de combinatie niet geprikt-wappie hebben we hier al uit den treure behandeld,dus stop met die onzin te verkondigen a.u.b.