Klopt. Maar waar ik bang voor ben, is dat het veel en veel onrustiger wordt dan normaal.
Ideaal moment om te rellen, als de politie overal al de handen vol heeft.
Klopt. Maar waar ik bang voor ben, is dat het veel en veel onrustiger wordt dan normaal.
Helemaal niet nodig, wat niet kan , kan niet.
wat klopt er niet aan die reacties? inmiddels is bekend geworden dat het aantal positieve tests dezelfde verdeling laat zien globaal als de vaccinatiegraad, dus bijna 80% is gevaccineerd, de rest niet. ook andere getallen zijn met wat zoeken wel te vinden.
criticus2 schreef: ↑20 dec 2021 12:32https://www.maurice.nl/2021/11/29/de-om ... 2g-aanpak/ dit is dan nog even nadere toelichting. argumentatie / onderbouwing klopt wel lijkt mij.
zie bovenstaande link. helder verhaal over samenstelling passagierslijst. exacte cijfers ontbreken maar er is weinig ruimte voor een andere variant. Ik zie dat ik moet toevoegen: o.a. geimporteerd door gevaccineerden (ongevaccineerden zwaar in de minderheid op die vluchten, dus o.a. is op zn plaats). klopt natuurlijk ook met de huidige wetenschap dat vaccineren niet beschermd tegen besmettelijk zijn (alleen kortere periode) en dat de QR code daarmee heeft bijgedragen aan verdere verspreiding.
Wat probeer je te ontkennen?angel1978 schreef: ↑20 dec 2021 13:00criticus2 schreef: ↑20 dec 2021 12:32https://www.maurice.nl/2021/11/29/de-om ... 2g-aanpak/ dit is dan nog even nadere toelichting. argumentatie / onderbouwing klopt wel lijkt mij.
Dat er na een claim zonder onderbouwing een link naar die site volgt is natuurlijk wel heel treffend..
En daarmee haal je zelf (volkomen terecht) al de eerste claim van Maurice al onderuit.
Een cruciaal facet van het onderzoek naar de 600 passagiers uit Zuid-Afrika, die vrijdagochtend met twee vluchten op Schiphol waren geland, wordt door de media en deskundigen in Nederland niet opgepakt.
Maar als ik nu in drie verschillende kranten van ooggetuigen (die dus in die vliegtuigen zaten) hun verhaal lees,zou het dan niet een heel klein beetje kunnen kloppen?
Het zou zelfs heel erg kunnen kloppen. Sterker nog, het zou zelfs 100% kunnen kloppen.Maar als ik nu in drie verschillende kranten van ooggetuigen (die dus in die vliegtuigen zaten) hun verhaal lees,zou het dan niet een heel klein beetje kunnen kloppen?