angel1978 schreef: ↑20 dec 2021 14:07
Maar als ik nu in drie verschillende kranten van ooggetuigen (die dus in die vliegtuigen zaten) hun verhaal lees,zou het dan niet een heel klein beetje kunnen kloppen?
Het zou zelfs heel erg kunnen kloppen. Sterker nog, het zou zelfs 100% kunnen kloppen.
Het punt is dat je dat echter niet kan concluderen uit een drietal oogverslagen uit een of meerdere kranten.je suggereert hiermee dat ik dit uitsluit of misschien zelfs niet wil, maar dat is helemaal niet zo.
Het enige wat ik vraag en verwacht is dat als iemand een keiharde claim doet en dit presenteert als feit, dat diegene dit ook kan onderbouwen en dat dan ook doet.
Weet je het niet zeker, denk je het of hoop je het wellicht. Even goede vrienden, maar zeg dat dan ook gewoon.
Als je iets ergens gelezen hebt en/of ergens uit gekopieerd hebt, geef dan gewoon de link erbij of een bronvermelding zodat anderen kunnen zien waar je het vandaan hebt en daar zelf hun mening op kunnen vormen.
Dat is allemaal niet flauw, maar heel eerlijk voor iedereen waarmee je in gesprek bent. En ja daarmee maak je jezelf ook kwetsbaar doordat iedereen kan zien waar je je mening op baseert… wat is daar nu het probleem van? Het ergste wat je kan gebeuren is dat je het mis hebt en je misschien je mening moet bijstellen…
Oke,dat is grotendeels duidelijk.
we zijn het eens dat het zo goed als zeker is dat het klopt.
En in dit geval werden de bronnen allemaal vermeld,t.w. Trouw,de Stentor en het Eindhovens dagblad.
Die bronnen hoefde ik ook niet te melden want dat deed iemand anders al.
Daar uit haalde ik het "nieuws"en daarop was mijn mening gebaseerd dat 2g en 3g niet werkt.