Dat mag jij van mij krijgen hoor
Ik lig daar niet wakker van.
Voor de zekerheid maar ff erbij gezet....niet volledig gevaccineerd??
Dat jij bang bent boeit mij niet
Respecteer eens de keus van anderen in plaats van zo je wil door te drammen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat mag jij van mij krijgen hoor
1) Ik ben niet bang, dat maken figuren als jij ervan.
En dan gaan we rokers straks ook maar uit het ziekenhuis weren want daar hebben ze zelf voor gekozen. Laten we mensen die te dik zijn ook maar gelijk uitsluiten want zij hebben er zelf voor gekozen om dik te zijn. Laten wen ook nog maar eens de sporters met blessures uit het ziekenhuis weren want dan hadden ze maar niet moeten gaan sporten.kuklos schreef: ↑21 dec 2021 21:391) Ik ben niet bang, dat maken figuren als jij ervan.
2) Ik zou die keus respecteren als diezelfde figuren die zo'n keus maken ook de keus maken om zich niet op te laten nemen in het ziekenhuis als ze ziek worden door corona. Maar niet als het is "het is MIJN keus me niet te laten vaccineren, maar het is ook MIJN keus om de zorg toch te belasten".
Wat een kinderachtige dooddoener. En dat doe je heel bewust, want je bent echt niet zo dom dat je niet begrijpt. welk punt Angel maakt.16again schreef: ↑21 dec 2021 19:07Maar als je niets wil lezen, reageer dan gewoon niet.angel1978 schreef: ↑21 dec 2021 18:43Dat had gewoon een fatsoenlijke inhoudelijke discussie kunnen worden als de plaatser van het artikel ( of diegene die hier de link dumpt, mag je zelf kiezen ) even duidelijk bij een claim, feit of andersoortige bewering duidelijk laat zien waar dit te vinden is. Als je werkelijk denkt dat ik 21 linkjes na ga volgen in de hoop ergens daarvan dat stukje te vinden met de onderbouwing die ik zoek en dan soms ook nog in cirkeltjes aan het draaien ben omdat ik weer naar het volgende en het volgende stukje verwezen wordt en soms weer terugkeer naar het origineel, dan heeft dat niets met onderbouwen en discussiëren te maken.
Ik wacht met smart op tekenen van dat gezonde wantrouwen.scharrelschipper schreef: ↑21 dec 2021 20:49Ach ja,ik geef het toe:achterdocht is een slechte raadgever,maar een gezond stuk wantrouwen kan soms geen kwaad.
Je goed recht uiteraard Reggie!
Klopt. Dit is zijn punt:Moneyman schreef: ↑21 dec 2021 22:06Wat een kinderachtige dooddoener. En dat doe je heel bewust, want je bent echt niet zo dom dat je niet begrijpt. welk punt Angel maakt.16again schreef: ↑21 dec 2021 19:07Maar als je niets wil lezen, reageer dan gewoon niet.angel1978 schreef: ↑21 dec 2021 18:43Dat had gewoon een fatsoenlijke inhoudelijke discussie kunnen worden als de plaatser van het artikel ( of diegene die hier de link dumpt, mag je zelf kiezen ) even duidelijk bij een claim, feit of andersoortige bewering duidelijk laat zien waar dit te vinden is. Als je werkelijk denkt dat ik 21 linkjes na ga volgen in de hoop ergens daarvan dat stukje te vinden met de onderbouwing die ik zoek en dan soms ook nog in cirkeltjes aan het draaien ben omdat ik weer naar het volgende en het volgende stukje verwezen wordt en soms weer terugkeer naar het origineel, dan heeft dat niets met onderbouwen en discussiëren te maken.
Op 3 december gaf Hugo de Jonge toe dat er in het Delftse onderzoek een grove rekenfout zat. ‘De ziekenhuisopnames onder besmette gevaccineerden in het onderzoek van de TU Delft [moeten] met ongeveer een factor 4 [..] worden vermenigvuldigd.’ Daarover was in de Kamer een vraag gesteld naar aanleiding van een artikel van de in het afgelopen jaar meermaals in opspraak geraakte opiniepeiler Maurice de Hond, die de rekenfout ontdekte.
moederslink schreef: ↑21 dec 2021 22:09
Je goed recht uiteraard Reggie!
Dit virus is zo nieuw, zo onbekend, alle wetenschappers draaien overuren,denk ik.
Twee vaccins zetten bleek idd niet genoeg , helaas, dus moet er een booster in.
En zo tobben we maar door .
Tot nu toe dank ik God op mijn blote knieën dat ik niet in het ziekenhuis lig .
Dat Omicron is zo besmettelijk als de pest ( ).
Ik weet het ook niet , maar ik vertrouw op mijn gezond verstand en mijn gestel en op de vaccins die nu in mijn lijf zitten.
Ze zijn erg snel ontwikkeld, maar het is uiteraard geen gif zooi .
En er wordt nog steeds door ontwikkeld. Het virus muteert en de vaccins zullen steeds moeten worden aangepast.
Eens zijn we er klaar mee.
Ondertussen baal ik ook en ik kan ook niks , behalve zoveel mogelijk thuis blijven en heel voorzichtig blijven.
En daar gaan we weer met dezelfde tactiek.. punten verleggen, aandacht verleggen en andere dingen in de mond leggen..16again schreef: ↑21 dec 2021 22:19Klopt. Dit is zijn punt:
Bij elke kritische noot inhoudelijke discussie ontwijken.
Als iedereen de insteek van angel1978, zat de rekenfout nu nog in het TU rekenmodel
https://www.ftm.nl/artikelen/qr-code-updateOp 3 december gaf Hugo de Jonge toe dat er in het Delftse onderzoek een grove rekenfout zat. ‘De ziekenhuisopnames onder besmette gevaccineerden in het onderzoek van de TU Delft [moeten] met ongeveer een factor 4 [..] worden vermenigvuldigd.’ Daarover was in de Kamer een vraag gesteld naar aanleiding van een artikel van de in het afgelopen jaar meermaals in opspraak geraakte opiniepeiler Maurice de Hond, die de rekenfout ontdekte.
Al die uitleg en oproepen aan de vaccin-weigeraars is boter aan de galg gesmeerd. Laat ze in hun sop gaarkoken.moederslink schreef: ↑21 dec 2021 21:06Met de kennis van nu en nu duidelijk is dat de eerste 2 vaccinaties nog maar onvoldoende bescherming bieden tegen ernstig ziek worden en in het ZH te komen , zou ik toch iedereen , die nog aarzelt of sowieso weigert , willen aanraden om toch nóg eens goed na te denken en zich toch maar te laten vaccineren.
Het is op dit moment vlg mij de enige oplossing om Corona klein te krijgen.
En ja, misschien een jaarlijkse prik? Misschien een ander vaccin?
Ze zijn er druk mee bezig!
Beter dan zoveel doden , op termijn.
Op groepsimmuniteit kun je niet meer rekenen.
Uiteindelijk zijn alle besmettelijke ziektes uit het verleden overwonnen door vaccinaties.
Dat was een van de contradicties tijdens de persconferentie. Snel en slecht verklaard door het trio. Nieuwe poging van mij.
Dat denk ik niet en ik wil ook niet zo denken.Lady1234 schreef: ↑21 dec 2021 23:12Al die uitleg en oproepen aan de vaccin-weigeraars is boter aan de galg gesmeerd. Laat ze in hun sop gaarkoken.
Ik hoop het voor je, maar alles wijst erop dat als dat de oplossing is, dat we nog jaren vast zitten aan maatregelen. Volgens mij is iedereen er wel klaar mee, dus moet er in mijn ogen (en overigens ook in die van de burgemeester van Amsterdam en Nijmegen) een plan worden gemaakt om daar vanaf te komen. Niet iedere keer maar een maandje verder kijken. Ze hebben schijnbaar data die wij niet hebben, dan doe er iets mee.moederslink schreef: ↑21 dec 2021 21:06Het is op dit moment vlg mij de enige oplossing om Corona klein te krijgen.