Warmtegroep BV Houten
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 dec 2021 11:06
Warmtegroep BV Houten
Hier moet je echt niet mee in zee gaan, ze verkopen een onderhoudsbeurt, maar als ze langskomen, doen ze alleen een check als je akkoord gaat met vervangen van pakkingen en expansievat. Deze aanname doen ze op basis van de leeftijd van de ketel. Als je aangeeft dat dit al eens gedaan is, moet je bewijs leveren, anders gaan ze zonder check weg. De factuur moet je wel betalen. ze behandelen je heel onvriendelijk,
Ga hier niet mee in zee!
Wie heeft hier nog meer klachten over?
Dan verzamelen we die, want dit kan echt niet.
Vooraf was ik afgegaan op hun goede reviews op klantentervellen, maar dit systeem werkt volgens mij niet goed. Heb namelijk zelf ook een review geplaatst, en direct daarna stonden er opeens 4 reviews op met allemaal 10-en ?.
Kortom erg verdacht, ook gezien mijn ervaringen,
Heb bij klantentervellen een klacht ingediend, ze zullen dit onderzoeken.
wordt vervolgd,
Ga hier niet mee in zee!
Wie heeft hier nog meer klachten over?
Dan verzamelen we die, want dit kan echt niet.
Vooraf was ik afgegaan op hun goede reviews op klantentervellen, maar dit systeem werkt volgens mij niet goed. Heb namelijk zelf ook een review geplaatst, en direct daarna stonden er opeens 4 reviews op met allemaal 10-en ?.
Kortom erg verdacht, ook gezien mijn ervaringen,
Heb bij klantentervellen een klacht ingediend, ze zullen dit onderzoeken.
wordt vervolgd,
-
- Berichten: 3454
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Warmtegroep BV Houten
Heeft u de factuur ook betaald? Dit hoefde toch niet aan de deur neem ik aan?
Een klacht bij klantentervellen lijkt me niet iets wat meteen effect zal sorteren
Een klacht bij klantentervellen lijkt me niet iets wat meteen effect zal sorteren
Re: Warmtegroep BV Houten
Wat is het nut van deze verzameling ?wschaapman schreef: ↑23 dec 2021 11:30Wie heeft hier nog meer klachten over?
Dan verzamelen we die, want dit kan echt niet.
Volgens mij bent u vrij om iemand anders te bellen wanneer ze zo ontevreden bent.Een groot voordeel van onze cv-ketel onderhoudsabonnementen: U ZIT NERGENS AAN VAST. Met een abonnement nodigen wij u na een jaar weer uit voor de onderhoudsbeurt maar u bent vrij om dan te zeggen dat u er geen gebruik meer van wil maken.
Re: Warmtegroep BV Houten
Ik weet niet of de onderhoudscontract inclusief de kosten van de onderhoud is. Ook kan ik niet controleren of de onderhoud nodig was.
Als je niet tevreden bent, ga je aan het einde van de contract weg en ga je naar een andere bedrijf.
Als je juridische stappen wil ondernemen, neem dan contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Al denk ik dat het moeilijk wordt.
Als je niet tevreden bent, ga je aan het einde van de contract weg en ga je naar een andere bedrijf.
Als je juridische stappen wil ondernemen, neem dan contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Al denk ik dat het moeilijk wordt.
Re: Warmtegroep BV Houten
Ik heb persoonlijk ervaring gehad met Warmtegroep. Vele jaren klant geweest. Is helaas niet zo fraai afgelopen.
Zij bieden namelijk oa een abonnement voor onderhoud en pechservice. Voorrijdkosten en arbeid zijn daarin inbegrepen voor alles met de ketel. Alleen voor het materiaal moest je betalen. Maar nadat ik klant was bleek het voor alles "in" de ketel. Dus voor alles daarbuiten (expansievat, thermostaat, etc) moest zowel de voorrijdkosten als de arbeid betaald worden. En nee, je mocht niet een probleem samen met het onderhoud laten oplossen, want ze moesten en zouden de voorrijdkosten gaan berekenen ervoor. Maar goed, dat is het probleem niet geweest. Jarenlang geloofde ik ze ook op hun blauwe ogen als het ging om de kosten voor het materiaal, zoals expansievaten, ionisatiepennen, pakkingen, onderhoudsets.
Maar afgelopen zomer hebben ze het wel heel bont gemaakt. Hun monteur kwam op bezoek voor onderhoud, en heeft de ketel zitten slopen. Hij wilde de ionisatiepen controleren/vervangen, maar heeft in plaats daarvan de interne gasleiding en de gloeiplug gebroken. Foutje, kan gebeuren, zou je denken. De monteur kon de onderdelen niet gelijk regelen en zei dat hij de onderdelen kon bestellen of dat ik ze zelf kon regelen. En ik dacht, nou, ik ga niet moeilijk doen over wie het betaalt, want wat kost dat nou? Ik heb het in de bijzijn van de monteur opgezocht, op de site van hun leverancier. Het was net geen 88 euro. Hij ging weg, en liet de ketel in stukken open liggen.
De volgende dag gebeld met Warmteservice. En ik kon de monteur laten langskomen als ik akkoord ging met de offerte. En de kosten voor de gasleiding en gloeiplug daarop waren bijna 158 euro. Dus ik zeg "Hóla! Mooi niet, Piet. Ik ga niet 80% meer betalen voor onderdelen die júllie nota bene hebben gebroken!"
En toen begon het gezeik. Zei zeggen dat het slijtage en uitdroging was, en ik zeg larie, een scheur in de gasleiding en een gloeiplug die in 2 stukken is gebroken is geen slijtage en geen uitdroging. (Foto's van de onderdelen heb ik ze toegezonden). Én ze proberen de hogere prijs te rechtvaardigen door te stellen dat: "wij hebben mensen die het moeten bestellen, controleren, betalen, zorgen dat het bij de monteur terecht komt of de monteur moet het bij de groothandel op gaan halen. Daarnaast hebben onze monteurs een grote voorraad in de auto, moeten onze planners en telefonistes betaald worden, krijgen onze monteurs opleidingen en moeten ook de auto’s betaald worden."
Juist... Oftewel arbeid. Hetgeen inclusief zou zitten in mijn contract. En zelfs zat het er niet in, dan is 80% marge een woekerprijs. En zelfs al was het niet zo, dan hebben zij het nog zelf gebroken en horen zij die rekening te betalen. Dus ik zeg, weet je wat, ik regel de onderdelen zelf wel. Maar dat mocht plots ook niet meer. Ondanks dat de monteur het zei, zouden zij níet onderdelen gebruiken die ik zelf lever. Ondanks dat hier niks over staat vermeld in de overeenkomst of voorwaarden.
Toen ik de offerte had geweigerd hebben ze nog een rekening gestuurd van 80 euro voor 'afgekeurde ketel' (wat?!), terwijl ik ondertussen al dagen zonder warm water zat. Uiteraard werd (nog zonder gebruik van een ketel) het kookpunt bereikt. Gallisch werd ik er van! Ik heb ze verteld dat als ze niet de ketel zouden repareren, ik klant-af was en ik een ander de opdracht zou geven, én de kosten op hen zou verhalen. Hun antwoord daarop was min of meer 'je doet maar'.
Zo gezegd, zo gedaan. Met moeite een lokale zzp'er gevonden die de ketel mocht oplappen met de onderdelen die ik zelf had geregeld. Dat kostte mij ruim 160 euro.
Uiteraard kwam Warmtegroep daarna met herinneringen, aanmaningen en zelfs met Intrum (incassobureau) aankloppen. Maar het antwoord daarop was steeds simpel: er is geen overeenkomst voor de vordering 'afgekeurde ketel'. En de kosten die zij vorderen zijn lager dan de kosten die ik zelf vorder bij hen, dus mag Warmtegroep mij juist betalen. En een gang naar de rechter zie ik vol vertrouwen tegemoet.
Ondertussen heb ik 2 maanden niks van ze gehoord, en mochten ze nog aankloppen, zal ik mijn eigen vordering ook kracht bijzetten.
.
Een heel verhaal dus... Maar dit alles gezegd hebbende: ik vind het niet onredelijk dat ze vragen om bewijs dat de pakking en expansievat van TS recent waren vervangen, als zij een onderhoudsabonnement aangaan. Volgens mij hanteert Warmteservice een termijn van 2 jaar voor het opnieuw moeten vervangen van beide. Dus beter had TS gewoon het bewijs (bonnetje) kunnen overleggen. Let alleen op dat ze dus niet veel te veel rekenen voor nieuwe onderdelen.
Zij bieden namelijk oa een abonnement voor onderhoud en pechservice. Voorrijdkosten en arbeid zijn daarin inbegrepen voor alles met de ketel. Alleen voor het materiaal moest je betalen. Maar nadat ik klant was bleek het voor alles "in" de ketel. Dus voor alles daarbuiten (expansievat, thermostaat, etc) moest zowel de voorrijdkosten als de arbeid betaald worden. En nee, je mocht niet een probleem samen met het onderhoud laten oplossen, want ze moesten en zouden de voorrijdkosten gaan berekenen ervoor. Maar goed, dat is het probleem niet geweest. Jarenlang geloofde ik ze ook op hun blauwe ogen als het ging om de kosten voor het materiaal, zoals expansievaten, ionisatiepennen, pakkingen, onderhoudsets.
Maar afgelopen zomer hebben ze het wel heel bont gemaakt. Hun monteur kwam op bezoek voor onderhoud, en heeft de ketel zitten slopen. Hij wilde de ionisatiepen controleren/vervangen, maar heeft in plaats daarvan de interne gasleiding en de gloeiplug gebroken. Foutje, kan gebeuren, zou je denken. De monteur kon de onderdelen niet gelijk regelen en zei dat hij de onderdelen kon bestellen of dat ik ze zelf kon regelen. En ik dacht, nou, ik ga niet moeilijk doen over wie het betaalt, want wat kost dat nou? Ik heb het in de bijzijn van de monteur opgezocht, op de site van hun leverancier. Het was net geen 88 euro. Hij ging weg, en liet de ketel in stukken open liggen.
De volgende dag gebeld met Warmteservice. En ik kon de monteur laten langskomen als ik akkoord ging met de offerte. En de kosten voor de gasleiding en gloeiplug daarop waren bijna 158 euro. Dus ik zeg "Hóla! Mooi niet, Piet. Ik ga niet 80% meer betalen voor onderdelen die júllie nota bene hebben gebroken!"
En toen begon het gezeik. Zei zeggen dat het slijtage en uitdroging was, en ik zeg larie, een scheur in de gasleiding en een gloeiplug die in 2 stukken is gebroken is geen slijtage en geen uitdroging. (Foto's van de onderdelen heb ik ze toegezonden). Én ze proberen de hogere prijs te rechtvaardigen door te stellen dat: "wij hebben mensen die het moeten bestellen, controleren, betalen, zorgen dat het bij de monteur terecht komt of de monteur moet het bij de groothandel op gaan halen. Daarnaast hebben onze monteurs een grote voorraad in de auto, moeten onze planners en telefonistes betaald worden, krijgen onze monteurs opleidingen en moeten ook de auto’s betaald worden."
Juist... Oftewel arbeid. Hetgeen inclusief zou zitten in mijn contract. En zelfs zat het er niet in, dan is 80% marge een woekerprijs. En zelfs al was het niet zo, dan hebben zij het nog zelf gebroken en horen zij die rekening te betalen. Dus ik zeg, weet je wat, ik regel de onderdelen zelf wel. Maar dat mocht plots ook niet meer. Ondanks dat de monteur het zei, zouden zij níet onderdelen gebruiken die ik zelf lever. Ondanks dat hier niks over staat vermeld in de overeenkomst of voorwaarden.
Toen ik de offerte had geweigerd hebben ze nog een rekening gestuurd van 80 euro voor 'afgekeurde ketel' (wat?!), terwijl ik ondertussen al dagen zonder warm water zat. Uiteraard werd (nog zonder gebruik van een ketel) het kookpunt bereikt. Gallisch werd ik er van! Ik heb ze verteld dat als ze niet de ketel zouden repareren, ik klant-af was en ik een ander de opdracht zou geven, én de kosten op hen zou verhalen. Hun antwoord daarop was min of meer 'je doet maar'.
Zo gezegd, zo gedaan. Met moeite een lokale zzp'er gevonden die de ketel mocht oplappen met de onderdelen die ik zelf had geregeld. Dat kostte mij ruim 160 euro.
Uiteraard kwam Warmtegroep daarna met herinneringen, aanmaningen en zelfs met Intrum (incassobureau) aankloppen. Maar het antwoord daarop was steeds simpel: er is geen overeenkomst voor de vordering 'afgekeurde ketel'. En de kosten die zij vorderen zijn lager dan de kosten die ik zelf vorder bij hen, dus mag Warmtegroep mij juist betalen. En een gang naar de rechter zie ik vol vertrouwen tegemoet.
Ondertussen heb ik 2 maanden niks van ze gehoord, en mochten ze nog aankloppen, zal ik mijn eigen vordering ook kracht bijzetten.
.
Een heel verhaal dus... Maar dit alles gezegd hebbende: ik vind het niet onredelijk dat ze vragen om bewijs dat de pakking en expansievat van TS recent waren vervangen, als zij een onderhoudsabonnement aangaan. Volgens mij hanteert Warmteservice een termijn van 2 jaar voor het opnieuw moeten vervangen van beide. Dus beter had TS gewoon het bewijs (bonnetje) kunnen overleggen. Let alleen op dat ze dus niet veel te veel rekenen voor nieuwe onderdelen.
Re: Warmtegroep BV Houten
Je gaat een expansievat niet vervangen als hij niet lek is. Dat is gewoon geldklopperij.
In mijn vorige woning heeft het eerste expansievat zo’n 20 jaar gefunctioneerd, en het tweede deed het na 22 jaar ook nog zonder problemen.
In mijn vorige woning heeft het eerste expansievat zo’n 20 jaar gefunctioneerd, en het tweede deed het na 22 jaar ook nog zonder problemen.
de auditu
vindt dit leuk
Re: Warmtegroep BV Houten
Inderdaad: If it ain't broke, don't fix it.
-
- Berichten: 1461
- Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00
Re: Warmtegroep BV Houten
Wat een onzin, elke twee jaar een nieuw expansievat !
Onze ervaring is dat een abonnement een (zeer terechte) schoonmaak/servicebeurt inhoudt + een ritje naar de abonnee als er calamiteiten zijn en de materiaalkosten worden dan in rekening gebracht. Winst voor hen is als er alleen onderhoudsbeurten nodig zijn en nooit problemen tussendoor, want dan is de extra rit wel betaald terwijl die niet geleverd hoeft te worden. Om calamiteiten te voorkomen kan de neiging ontstaan om onderdelen voortijdig te vervangen, zodat ze zo weinig mogelijk extra ritten hoeven te doen.
Bij de garage heb ik hetzelfde idee, "mobiliteitsgarantie" betaal je zelf doordat eerder dan nodig is, onderdelen vervangen worden.
Kijk in het contract wat daar staat over onderhoud en vervanging van onderdelen. De instructies van de fabrikant hierover zouden leidend moeten zijn (zo is bij CV-ketels meestal door de fabrikant aangegeven hoe vaak een onderhoudsbeurt moet worden gedaan). Als in het onderhoudscontract of in fabrieksinstructie staat dat het expansievat elke twee jaar moet worden vervangen, dan hebben ze een basis (maar het lijkt mij onzin). Goed lezen voordat je iets ondertekend, geldt ook hier weer.
Onze ervaring is dat een abonnement een (zeer terechte) schoonmaak/servicebeurt inhoudt + een ritje naar de abonnee als er calamiteiten zijn en de materiaalkosten worden dan in rekening gebracht. Winst voor hen is als er alleen onderhoudsbeurten nodig zijn en nooit problemen tussendoor, want dan is de extra rit wel betaald terwijl die niet geleverd hoeft te worden. Om calamiteiten te voorkomen kan de neiging ontstaan om onderdelen voortijdig te vervangen, zodat ze zo weinig mogelijk extra ritten hoeven te doen.
Bij de garage heb ik hetzelfde idee, "mobiliteitsgarantie" betaal je zelf doordat eerder dan nodig is, onderdelen vervangen worden.
Kijk in het contract wat daar staat over onderhoud en vervanging van onderdelen. De instructies van de fabrikant hierover zouden leidend moeten zijn (zo is bij CV-ketels meestal door de fabrikant aangegeven hoe vaak een onderhoudsbeurt moet worden gedaan). Als in het onderhoudscontract of in fabrieksinstructie staat dat het expansievat elke twee jaar moet worden vervangen, dan hebben ze een basis (maar het lijkt mij onzin). Goed lezen voordat je iets ondertekend, geldt ook hier weer.
Laatst gewijzigd door HandigeHarrie op 24 dec 2021 10:32, 3 keer totaal gewijzigd.
xflorisx
vindt dit leuk
Re: Warmtegroep BV Houten
Maar dan is hij dus lek en dan moet hij worden vervangen. Is trouwens heel simpel te controleren door er boven en onder tegen aan te kloppen.
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 24 dec 2021 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Erthanax
vindt dit leuk
Re: Warmtegroep BV Houten
Mooi. Dan is die expansievat de komende tijd ook een zorg minder. Want die is vorig jaar nog (opnieuw) vervangen bij mij. Maar is dus wel een reden te meer om Warmtegroep onder de koude douche te gooien.
-
- Berichten: 1461
- Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00
Re: Warmtegroep BV Houten
Je kan toch wel de betaling terugvinden in je bankgegevens? En je kan een kopie van de factuur vragen aan het bedrijf.
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 24 dec 2021 11:37
Re: Warmtegroep BV Houten
Ik heb zeer goede ervaring met Warmtegroep uit Houten. Ze doen alles in overleg en laten zien waarom iets vervangen moet worden. En volgens fabrieksopgave. En tja, en lees eerst de voorwaarden. Zaken binnen 1 mtr van de ketel valt onder de onderdelen, behalve de appendages. En ben je nieuwe klant dan willen ze eerst een nulsituatie, maw weten hoe de staat van de ketel is.
En nog iets , verwar warmtegroep bv niet met warmteservice , zoals @k2p in een reactie zet.
En nog iets , verwar warmtegroep bv niet met warmteservice , zoals @k2p in een reactie zet.
Laatst gewijzigd door Mister Twister op 24 dec 2021 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Warmtegroep BV Houten
Het is een goede gewoonte van cv monteurs om bij het installeren van een expansievat de datum er op te zetten. Vaak omdat ze daaraan jaren later kunnen zien of hij snel aan vervanging toe is. Als dat er niet opstaat, zegt dat al iets over de vroegere cv monteur.
Re: Warmtegroep BV Houten
Excuus! Mijn slechte ervaring was met Warmtegroep, en niet Warmteservice! Met Warmteservice heb ik juist alleen goede ervaringen gehad. Dank u, Mister Twister, dat u speciaal een account aanmaakt om dit aan te stippen.Mister Twister schreef: ↑24 dec 2021 11:47Ik heb zeer goede ervaring met Warmtegroep uit Houten. Ze doen alles in overleg en laten zien waarom iets vervangen moet worden. En volgens fabrieksopgave. En tja, en lees eerst de voorwaarden. Zaken binnen 1 mtr van de ketel valt onder de onderdelen, behalve de appendages. En ben je nieuwe klant dan willen ze eerst een nulsituatie, maw weten hoe de staat van de ketel is.
En nog iets , verwar warmtegroep bv niet met warmteservice , zoals @k2p in een reactie zet.
Re: Warmtegroep BV Houten
Precies hetzelfde verhaal, een hele slechte ervaring met Warmte Groep gehad, waarbij medewerkers zelfs de hoorn erop gooien als je belt.
Nog nooit meegemaakt.
Uiteraard een review achtergelaten, kijk ik 2 dagen later:
Mijn review staat er op, maar gelijk 5 nieuwe reviews met 10 erboven.
Tsja ze moeten toch die 8,4 vast houden en met 5x10 + 1x1 kom je gemiddeld toch weer bijna op dat cijfer uit.
Ik snap niet dat Klantenvertellen.nl daar niets aan kan doen, klopt voor geen meter.
Belangrijkste boodschap: blijf vooral weg bij Warmte Groep BV
Nog nooit meegemaakt.
Uiteraard een review achtergelaten, kijk ik 2 dagen later:
Mijn review staat er op, maar gelijk 5 nieuwe reviews met 10 erboven.
Tsja ze moeten toch die 8,4 vast houden en met 5x10 + 1x1 kom je gemiddeld toch weer bijna op dat cijfer uit.
Ik snap niet dat Klantenvertellen.nl daar niets aan kan doen, klopt voor geen meter.
Belangrijkste boodschap: blijf vooral weg bij Warmte Groep BV
Noordvaarder
vindt dit leuk
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 apr 2023 09:39
Re: Warmtegroep BV Houten
Ongelofelijk hoe Warmtegroep werkt. Eerst de klant op kosten jagen, vervolgens blijkt dat een printplaat (400 euro) niet defect was maar een glaszekering van een paar dubbeltjes. Vervolgens 1,5 week geen werkende ketel, bijna brand (rookmelder ging af) en als klap op de vuurpijl, nee uw ventilator is defect (325 euro). Die is niet vervangen en uiteindelijk bijna brand omdat de driewegklep doorbranden. En dan wil Warmtegroep deze klep vervangen. En mijn 400 euro dan, en alle andere gebeurtenissen? Ik wilde een inhoudelijke reactie plus excuses. Ik kreeg de 400 euro minus 95 euro omdat zogenaamd de hoofd service monteur zei ik wil de driewegklep vervangen. Nou eerst mijn geld terug. Conclusie, ik kreeg 305 euro terug omdat Warmtegroep eerst 95 euro eraf haalde. Asociaal en mog asocialen is dat zij totaal geen inhoudelijke reactie geven, geen inlevingsvermogen en ook weet je nooit wie er reageert op jou mail. Niemand zet zijn naam eronder. Ik kreeg ook niet de bedrijfsleiding aan de telefoon. Niets. Dit bedrijf inhuren is mijn allergrootste fout in mijn leven. Levensgevaarlijk! Als er echt brand zou zijn geweest dan was Warmtegroep ook niet aanwezig.
Ik waarschuw iedereen voor deze cowboys! Alleen de zogenaamde hoofd servicemonteur die als laatste erbij was is de enige die wel verstandig heeft van cv ketels, maar de rest, monteur en medewerkers aan de telefoon helaas. Die weten eigenlijk 0,0.
Ik waarschuw iedereen voor deze cowboys! Alleen de zogenaamde hoofd servicemonteur die als laatste erbij was is de enige die wel verstandig heeft van cv ketels, maar de rest, monteur en medewerkers aan de telefoon helaas. Die weten eigenlijk 0,0.
Re: Warmtegroep BV Houten
Aan wie dit leest, doe nooit geen zaken met Warmte Groep
De service van Warmte Groep is ronduit schandalig en ongeïnteresseerd.
De prijsopgaaf voor het eenmalig schoonmaken van de CV bedraagt 125.- euro. Zowel op
de site van Warmte groep als via telefonisch contact, maar bleek echter het 3 dubbele te zijn.
De monteur, wilde de CV alleen schoonmaken als hij een nieuw expansievat mocht plaatsen en de pakkingen mocht
vervangen.
Dus eenmalig onderhoud: 125,- euro, + pakkingen : 110- euro, + de kosten voor het vervangen van het expansievat .
Als ik daar niet akkoord mee ging dan moest hij de cv "afkeuren", is natuurlijk onzin. (is chantage / bangmakerij).
De monteur baseerde zich op het feit dat de CV voor het laatst in 2019 door Warmte Groep was schoongemaakt
en niet door de CV te controleren.
Tevens wat er tussen 2019 tot 2024 voor onderhoud aan de CV is gedaan, dat weet warmte groep niet, en
daar is ook niet naar gevraagd!
Ik heb daarop de klanten service van warmte groep gebeld, daar kreeg ik alleen maar te horen dat er een rek.
gestuurd zou worden voor het voorrijden, en voor de rest kwam er alleen maar uit dat dit conform de voorwaarde is.
Waardeloze service, de prijsopgaaf is geen 125,- euro, maar dik 300,- euro, dus 125,- euro
is dus een lokkertje wordt gebruikt als verdien model.
Het bovenstaande komt bij mij over als oplichting, chantage en bangmakerij.
mvg. Adrie
De service van Warmte Groep is ronduit schandalig en ongeïnteresseerd.
De prijsopgaaf voor het eenmalig schoonmaken van de CV bedraagt 125.- euro. Zowel op
de site van Warmte groep als via telefonisch contact, maar bleek echter het 3 dubbele te zijn.
De monteur, wilde de CV alleen schoonmaken als hij een nieuw expansievat mocht plaatsen en de pakkingen mocht
vervangen.
Dus eenmalig onderhoud: 125,- euro, + pakkingen : 110- euro, + de kosten voor het vervangen van het expansievat .
Als ik daar niet akkoord mee ging dan moest hij de cv "afkeuren", is natuurlijk onzin. (is chantage / bangmakerij).
De monteur baseerde zich op het feit dat de CV voor het laatst in 2019 door Warmte Groep was schoongemaakt
en niet door de CV te controleren.
Tevens wat er tussen 2019 tot 2024 voor onderhoud aan de CV is gedaan, dat weet warmte groep niet, en
daar is ook niet naar gevraagd!
Ik heb daarop de klanten service van warmte groep gebeld, daar kreeg ik alleen maar te horen dat er een rek.
gestuurd zou worden voor het voorrijden, en voor de rest kwam er alleen maar uit dat dit conform de voorwaarde is.
Waardeloze service, de prijsopgaaf is geen 125,- euro, maar dik 300,- euro, dus 125,- euro
is dus een lokkertje wordt gebruikt als verdien model.
Het bovenstaande komt bij mij over als oplichting, chantage en bangmakerij.
mvg. Adrie