LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forum leed

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mama-van 2-meiden

Forum leed

Ongelezen bericht door mama-van 2-meiden »

Ik ben nu een jaar lid of een zwanger worden/zijn, moeder forum...
maar omdat er steeds ruzies zijn en de beheerders functies uitzetten op het forum wanneer het hun zelf goed uitkomt (je kan dan je eigen berichten niet meer bewerken bijv. )heb ik aangekondigd in een topic dat ik voorlopig even niet kom.
Binnen een uur krijg ik mail van het beheer van die site, dat ze mijn account ongeldig hebben gemaakt, dit houd in dat ik niet meer kan inloggen... verder geen uitleg erbij van hoe of wat... Ze zeiden alleen dat het was om misbruik te voorkomen, maar de enigen die er nu misbruik van kunnen maken zijn de beheerders zelf in mijn ogen?

dus ik heb terug gemaild dat ik daar niet mee eens ben, en dat ik dan liever helemaal uitgeschreven wil worden, dat wilden ze niet het bleef zo als het was, toen heb het ik nog 2 keer gevraagd en gezegd dat ik niet snap waarom ik niet uitgeschreven kan worden?? Toen kreeg ik als ik de site wilde bezoeken : u heeft geen toegang meer tot dit forum :oops:

Het enige dat ik wil is uitgeschreven worden op dat forum.
Ik heb het steeds netjes gevraagd, maar ze willen en doen het gewoon niet...

Wat kun je daar nu nog meer voor/aan doen?
Waar kun je bijvoorbeeld een klacht neerleggen?
Weet iemand hier meer over? Want ik ben niet de enige die op deze manier behandelt is, het is ongeveer een groep van 8 mensen...

mama-van 2-meiden

Re: Forum leed

even nog een aanvulling...
er staat over dat account onklaar maken verde niet sin hun registratievoorwaarden...
of ze moeten het snel aangepast hebben na mijn mailtjes...

poepoe

Ongelezen bericht door poepoe »

Komt mij heel bekend voor! Je eerst laten inloggen, jij geeft een mening en dan hopla. Flikkeren ze je er weer af! Maar ze hebben wel al jou gegevevens.
Ja, moet moet je hier mee? Nooit ergens meer inloggen is het beste!

Poepoe

Ongelezen bericht door Poepoe »

Gegevens :oops: Sorry te snel! :D

t0nb3rry

Ongelezen bericht door t0nb3rry »

Je zou je opnieuw kunnen registreren met een andere gebruikersnaam, maar een echt oplettende en kwaadwillende admin heeft dat zo door aan de hand van je IP-adres. Het lijkt me niet dat die lui een reden hebben om je eraf te knikkeren, maar bij forums is het wel vaak zo dat de moderators/admins het laatste woord hebben in dit soort kwesties. Gooien zij je eraf, dan kun je niet veel méér doen dan hen persoonlijk verzoeken dit niet te doen, zoals je al gedaan hebt.

Misschien zijn er elders op het web soortgelijke boards waar de mensen wat vriendelijker zijn? Het lijkt me dat er meer dan één forum moet bestaan over zwangerschap/moeder zijn.

mama-van 2-meiden

Inmiddels heb ik ook dus een ban te pakken op dit forum, terwijl ik mij altijd heel netjes heb gedragen...
er wordt nergens op gereageerd...
8 anderen zitten in het zelfde schuitje.

Van mij mag de website zwanger enzo en zijn beheerders en de eigenaars een hele grote en lange koude douche krijgen, en vooral omdat zij de priveberichten lezen van hun leden en meer van die rare dingen doen die absoluut neit netjes zijn en niet kloppen!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Zo'n site verdiend het niet om online te zijn...deze admins hechten geen waarde aan hun leden etc.
Ik raad je aan om een ander forum met dat onderwerp te zoeken (die er vast wel zijn) en dit forum achter je te laten.
Met je gegevens kunnen ze niet veel (hangt van soort gegevens af) en zullen ze ook niet veel mee doen.
Als je goed rondneust op de site kan je zien waar de site op gehost word (dus wie geeft hun ruimte op internet) vervolgens zou je daar een mail naar kunnen sturen.
Maar ik denk niet dat dit zin heeft omdat je niks hebt om ze te pakken.

mama-van 2-meiden

ik was ook al op een andere site lid, en daar is alles perefct geregeld en is het leuk en gezellig :)
zoals eerder gezegd werd keuze genoeg wat betreft sites voor moeders met kindjes... 8)

rojo

Ongelezen bericht door rojo »

ha kan je alles vertellen over het er af gooien op een forum.
Ik zelf was op het hardware info .nl forum actief.
Daar was eeN irritant persoon bezig iedereen af te zeuren ik zei er wat van en tja daar gaat je account weg inloggen niet meer mogelijk .
mAAR DAT PERSOON MAG DOORGAAN MET ZIJN PESTERIJEN OMTRENT MEDION PC,S ETC.

Geoffrey

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Ik kom zelf ook graag op forums, heb ook zelf een eigen forum in beheer. De allerbelangrijkste regel op elk forum is: de beheerder/mods maken het beleid, en hun wil is wet. Zolang het binnen de grenzen van de Nederlandse wetgeving is, kunnen beheerders doen wat ze willen. Als ik op mijn forum besluit dat mensen die "Balkenende" zeggen meteen een ban aan hun broek krijgen, dan is er niemand die mij iets kan maken.

Of dat ook verstándig is, is een tweede. Persoonlijk heb ik gemerkt dat het beter is om conflicten gewoon uit te praten met forumleden, en om het bannen echt als ultieme sanctie uit te voeren. Dat komt de sfeer ten goede, en zorgt voor meer bezoekers op mijn site. Maar als die lui van dat zwangerschaps-forum vinden dat het een goed idee is om mensen onbeschoft te behandelen, dan is dat hun goed recht. Als zij een rotforum willen, moeten ze dat vooral doen. :)

Simon_H

Ongelezen bericht door Simon_H »

Ik zou sowieso niet op zo'n forum rondhangen. Zeker gezien de aard van het forum. Bannen moet je in het uiterste geval pas doen.

Klachten kan je soms kwijt bij de "voorzieners" van het forum. De meeste fora op internet zijn van Proboards of phpBB, door een beetje goed te kijken kan je die instantie bereiken, zolang ze geen deel uitmaken van het domein. Dit forum bijvoorbeeld, maakt wél deel uit van het domein, maar http://kennemansonline.proboards23.com/index.cgi << dit forum wordt aangestuurd door proboards en is via www.proboards.com bereikbaar :twisted:

Gesloten