Autonoom worden (Bossmaker)
Re: Autonoom worden (Bossmaker)
Er is natuurlijk geen elektriciteitsnet in de bush-bush. Je moet dus wel een grote tondeuse met een accu meenemen; die hoeft niet in het stopcontact
Typisch een moderne verwende breier Hoe dééd men dat vroeger toch…
-
Ik kan iedereen nog autonomer maken. Is dan natuurlijk wel iets duurder. Dus als iedereen 150 euro per jaar naar mij overmaakt worden jullie nog autonomer dan wat je ooit zou kunnen dromen. Geen geld toch voor zoiets moois?
-
Als u zo'n autonoom guru wilt worden moet uw taal nog wel veel onduidelijker en wolliger worden.
Zelfs dan niet, aangezien het bezit van een eigen eiland verplichtingen met zich brengt !pannekoekje schreef: ↑30 sep 2021 11:40Laat je uitschrijven bij de gemeente, koop een onbewoond eiland, wek je eigen stroom op, destilleer je eigen drinkwater, schiet je eigen vlees, vang je eigen vis, brei je eigen kleren en teel je eigen groente. Dan ben je autonoom.
Is het bod nog niet geaccepteerd, dan heel snel dat bod maar intrekken voor dat u het 'bootje (naar het eiland) in gaat.pannekoekje schreef: ↑30 sep 2021 19:56Kak, ik had net een bod gedaan.scontra schreef: ↑30 sep 2021 19:54Zelfs dan niet, aangezien het bezit van een eigen eiland verplichtingen met zich brengt !pannekoekje schreef: ↑30 sep 2021 11:40Laat je uitschrijven bij de gemeente, koop een onbewoond eiland, wek je eigen stroom op, destilleer je eigen drinkwater, schiet je eigen vlees, vang je eigen vis, brei je eigen kleren en teel je eigen groente. Dan ben je autonoom.
Gewoon weer een wet in voeren voor gewetens bezwaarden ,was er vroeger ook , werkte ook nog .
De Ts gaat het nu proberen bij de conculega’s. Wellicht heeft hij daar meer succes.
-
Maar als je volledig autonoom bent, dan heb je toch ook geen zuurstof nodig? Of ben je evengoed daarvan afhankelijk?
-
Wie Soeverein Mens wil worden heeft daar zeker geen Bossmaker bij nodig!
Vincent Zegel is de Autheur van deze documenten en geeft op zijn website aan dat verpreiding via Bossmaker illegaal is:
https://hogeraadvandekinderen.nl/producties
Bovendien betaal je bij Bossmaker veel te veel geld en moet je voor gehemhoudingsplicht tekenen voor documenten die niet eens van hem zijn!
Ik ben ook Soeverien Mens en ik heb mijn documenten geheel gratis en heb helemaal geen geheimhouding!
In veel van zijn video's vertelt Bossmaker stomweg klinklare onzin en leugens!
DOE GEEN ZAKEN MET DEZE OPLICHTER!!!
Vincent Zegel is de Autheur van deze documenten en geeft op zijn website aan dat verpreiding via Bossmaker illegaal is:
https://hogeraadvandekinderen.nl/producties
Bovendien betaal je bij Bossmaker veel te veel geld en moet je voor gehemhoudingsplicht tekenen voor documenten die niet eens van hem zijn!
Ik ben ook Soeverien Mens en ik heb mijn documenten geheel gratis en heb helemaal geen geheimhouding!
Dat wRen we toch al niet van plan hoor. We zijn niet kierewiet.
Lisa29
, Nevyn
, Erthanax
, moederslink
, Leonardo2000
en juliomariner
vinden dit leuk
-
Een vriendin van mij heeft die €100,00 aan Bossmaker betaald maar kreeg verder geen enkel support en antwoord op haar e-mails. Na herhaalde zonder enig resultaat contact heeft ze na 5 maanden aangifte bij de politie gedaan. Pas daarna reageerde Bossmaker voor het eerst waarom ze aangifte had gedaan. Ze had haar 100 euro binnen 10 minuten terug!
De documenten mogen ALLEEN door de auteur zelf, door Vincent Zegel via de website van De Hoge Raad van de Kinderen aangeschaft worden en u betaalt daar maar een fractie van wat u bij Bossmaker kwijt bent, die dezelfde documenten van Vincent Zegel illegaal verspreid!
De documenten mogen ALLEEN door de auteur zelf, door Vincent Zegel via de website van De Hoge Raad van de Kinderen aangeschaft worden en u betaalt daar maar een fractie van wat u bij Bossmaker kwijt bent, die dezelfde documenten van Vincent Zegel illegaal verspreid!
Laatst gewijzigd door Leonardo2000 op 04 jan 2022 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dan ben ik blij voor je! Maar verder alles ok??Leonardo2000 schreef: ↑04 jan 2022 14:01Ik ben ook Soeverien Mens en ik heb mijn documenten geheel gratis en heb helemaal geen geheimhouding!
En een heel gelukkig 2022 gewenst!
Dat zeg ik...Leonardo2000 schreef: ↑04 jan 2022 12:30Wie Soeverein Mens wil worden heeft daar zeker geen Bossmaker bij nodig!
[...]
Maar als autonoom accepteer je de politie, het Nederlands gezag toch niet?Leonardo2000 schreef: ↑04 jan 2022 14:01Een vriendin van mij heeft die €100,00 aan Bossmaker betaald maar kreeg verder geen enkel support en antwoord op haar e-mails. Na herhaalde zonder enig resultaat contact heeft ze na 5 maanden aangifte bij de politie gedaan. Pas daarna reageerde Bossmaker voor het eerst waarom ze aangifte had gedaan. Ze had haar 100 euro binnen 10 minuten terug!
Die autonomen/ soevereinen hebben nogal een dubbele moraal
Datgene wat ze niet uitkomt skippen ze, datgene waar ze gebruik van kunnen maken houden ze aan vast. Ik heb al zó vaak een een soeverein mens gevraagd hoe het nou eigenlijk kan dat ik beslag op hun uitkering heb gelegd...
Voor de liefhebber deze maar even opgefrist, want het is echt de moeite waard:
Merk op dat de eerste diender kennelijk iemand is van de parketpolitie (vermoedelijk buiten diensttijd), die bij een benzinepomp onze held aanspreekt op zijn kentekenplaat.
Merk ook op hoe flink onze held en zijn maat zijn in afwachting van de "echte" politie op het privéterrein van maat (en zijn baas, "maar dat moet je niet zeggen"), alwaar de politie niet mag handhaven volgens held en maat.
Vanaf ongeveer 10:00 zal blijken of zij gelijk hebben.
Merk ook op dat maat tijdens het opnemen van de laatste zeven minuten grotendeels zijn mond houd, behalve het ongetwijfeld soevereine antwoord (op ong. 14:30) "Nou ja kennen kennen... we hadden een afspraak."
Het filmpje duurt dik 17 minuten, maar het stukje 3:45-10:00 is niet essentieel (hoewel informatief).Bob Schurkjens schreef: ↑30 sep 2021 11:04Je kan eens vragen aan King Mike hoe dat nou allemaal werkt in de praktijk. Of gewoon een filmpje kijken
https://youtu.be/b-jOHzHkRV4
Merk op dat de eerste diender kennelijk iemand is van de parketpolitie (vermoedelijk buiten diensttijd), die bij een benzinepomp onze held aanspreekt op zijn kentekenplaat.
Merk ook op hoe flink onze held en zijn maat zijn in afwachting van de "echte" politie op het privéterrein van maat (en zijn baas, "maar dat moet je niet zeggen"), alwaar de politie niet mag handhaven volgens held en maat.
Vanaf ongeveer 10:00 zal blijken of zij gelijk hebben.
Merk ook op dat maat tijdens het opnemen van de laatste zeven minuten grotendeels zijn mond houd, behalve het ongetwijfeld soevereine antwoord (op ong. 14:30) "Nou ja kennen kennen... we hadden een afspraak."
Petra1987
, Bob Schurkjens
, Moneyman
en moederslink
vinden dit leuk
Vanmorgen was het te horen bij het kranten overzicht op NPO radio 1.
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... jpaGVNn8zX
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... jpaGVNn8zX
De mensen willen nou eenmaal bedrogen worden.
Nevyn
vindt dit leuk