Kennelijk heb ik elke keer weer hetzelfde gevoel bij deze veranderingen. Het bevestigt ook wat ik wist van mezelf: moeite met veranderingen. Karaktereigenschap. Tsja.
Maar zeker een pluim voor Radar dat ze zo hun best doen ons kostbare forum mooi en gebruiksvriendelijk te houden voor de toekomst!
Ben het voor 1 keer met Breien eens.
Advies aan Radar, zet het forum een paar dagen offline. Pas alles aan, test het, haal de bugs eruit en zet het weer online
Of ik nog oeps krijg, merk ik wel als ik deze reactie plaats.
Met de nieuwe opmaak heb ik geen moeite, althans niet op mijn telefoon. Zelf ben ik niet zo dol op al die afgeronde hoeken, maar verder vind ik het wel prima. De leesbaarheid is goed en de kleurstelling vind ik wat frisser. De vorige versie vond ik er toch uitzien of die te lang voor het open raam had gelegen.
Edit: Inderdaad toch weer een oeps. Er was in de tussentijd een reactie geplaatst. Heeft het misschien daarmee te maken? Het "bevestigen" van mijn reactie gaf nl. geen oeps.
Oeps..... ik zie dat ik hier moest zijn met mijn vraag over de layout. Ik weet genoeg nu en ook ik krijg eerst ....oeps er ging iets fout of zoiets dergelijks.
De eerste ongelezen reactie heeft een lichtblauwe achtergrond, de overige reacties gewoon een witte. Dat vind ik toch wel aardig.
Totdat je in een topic terecht komt waarin al het een en ander gequote is. Dan wordt het (voor mij dan in ieder geval, op een pc) erg onoverzichtelijk om te zien welk stuk tekst bij welke poster hoort.
Ik open het forum altijd op de pagina Actieve topics. Als er ongelezen berichten zijn, stond in dat overzicht voor de topictitel een "map-icoontje". Nu wordt dat icoontje kennelijk niet gevonden en staat er een vakje met een kruis.
In het overzicht zijn sommige topictitels (ook die met uitsluitend gelezen reacties) blauw, andere zwart. Weet iemand daarvan de betekenis? (Ik dacht even dat het om en om was, maar dat blijkt niet zo te zijn.)
Edit: Nu weer een oeps, zonder dat er een tussentijds bericht was. Mysterie, mysterie.
In het overzicht zijn sommige topictitels (ook die met uitsluitend gelezen reacties) blauw, andere zwart. Weet iemand daarvan de betekenis? (Ik dacht even dat het om en om was, maar dat blijkt niet zo te zijn.)
<>
Ja, die verschillende kleuren heb ik ook! Geen idee wat de betekenis is.
Verder zie ik (op laptop, met FF) vooral heel veel wit. Het lijkt alsof er extra witregels zijn toegevoegd.
En ook weer een Oeps bij het tonen van het voorbeeld. Ik zal 'm zo bij het plaatsen ook wel weer krijgen.
De leesbaarheid is goed en de kleurstelling vind ik wat frisser.
Welke kleurstelling? Ik zit hier in een tl-balk te kijken, lijkt het wel. Wit, wit, wit, nog eens wit, zwarte letters en een smalle blauwe balk die er al was, maar nu nog wat kleiner is.
Grote verandering. Ik vind het een stuk minder overzichtelijk. Ook onhandig dat ik niet vanaf de forumpagina op de laatste pagina kan klikken maar het topic moet openen en dan pas laatste pagina kan aangeven. Het is voor mij te fel en ik vind de tekstbreedte te groot. Vond het vorige design prettiger.