De leesbaarheid is goed en de kleurstelling vind ik wat frisser.
Welke kleurstelling? Ik zit hier in een tl-balk te kijken, lijkt het wel. Wit, wit, wit, nog eens wit, zwarte letters en een smalle blauwe balk die er al was, maar nu nog wat kleiner is.
Grote verandering. Ik vind het een stuk minder overzichtelijk. Ook onhandig dat ik niet vanaf de forumpagina op de laatste pagina kan klikken maar het topic moet openen en dan pas laatste pagina kan aangeven. Het is voor mij te fel en ik vind de tekstbreedte te groot. Vond het vorige design prettiger.
De leesbaarheid is goed en de kleurstelling vind ik wat frisser.
Welke kleurstelling? Ik zit hier in een tl-balk te kijken, lijkt het wel. Wit, wit, wit, nog eens wit, zwarte letters en een smalle blauwe balk die er al was, maar nu nog wat kleiner is.
Smaakloos en fantasieloos.
Kleurstelling, ja. Op het scherm van mijn telefoon oogt het beeld helemaal niet verkeerd en is er een heel aardige balans tussen de verschillende kleuren (wit, zwart, enkele tinten blauw). Op de laptop zie ik inderdaad meer witte achtergrond en oogt het wat bleker.
Veel interessanter vind ik de kleuren van de topictitels. Op mijn telefoon zijn die, zoals ik al schreef, blauw of zwart, zonder (voor mij) duidelijke reden. Op de laptop zijn alle topictitels zwart.
Veel interessanter vind ik de kleuren van de topictitels. Op mijn telefoon zijn die, zoals ik al schreef, blauw of zwart, zonder (voor mij) duidelijke reden. Op de laptop zijn alle topictitels zwart.
Is dat niet: gelezen = blauw, ongelezen = zwart?
Nee, dat is het niet. Bij volledig gelezen topics zijn sommige titels zwart, andere blauw.
Klopt, hier ook. Ander probleem is dat als je op een eenmaal gelezen topic klikt, je niet naar de laatste pagina gaat maar naar de eerste. Waardeloos, dit.
Mij bevalt het wel hoor, het is even een kwestie van wennen.
Wel jammer dat “vindt dit leuk” nog niet gewijzigd is, is al zo’n 20 keer om gevraagd.
Is wel gewijzigd; als je er op drukt is hij blauw in plaats van rood. Wel een vooruitgang, hoor.
Vreemd genoeg wordt de tekstbalk waarin je moet typen ineens wel lichtstaalblauw. Wou dat het hele forum die kleur had, zou een stuk prettiger voor de ogen zijn.
Mij bevalt het wel hoor, het is even een kwestie van wennen.
Wel jammer dat “vindt dit leuk” nog niet gewijzigd is, is al zo’n 20 keer om gevraagd.
Is wel gewijzigd; als je er op drukt is hij blauw in plaats van rood. Wel een vooruitgang, hoor.
Vreemd genoeg wordt de tekstbalk waarin je moet typen ineens wel lichtstaalblauw. Wou dat het hele forum die kleur had, zou een stuk prettiger voor de ogen zijn.
Hoe doe ik dit? Ik kan niet vinden bij instellingen.
In je browserinstellingen.
Hier niet. Ik heb standaard op een of andere manier een donkere modus aan. Net bij een andere website geprobeerd, die 'volgt' nu de instelling van de browser, en werd donker. Maar dit forum blijft net zo fel als het grootlicht van een auto in het donker.
Nou moet ik zeggen dat de verschillende berichten enkel gescheiden zijn door een flinterdun haarlijntje. Dat lijntje zie je nauwelijks, en dat maakt het ook niet duidelijker.
Gek genoeg is een enkel bericht weer wel lichtblauw, maar waarom dat is? Geen idee.