angel1978 schreef: ↑31 jan 2022 10:03
Dan heb je dus de vorige keer de verkeerde keuze gemaakt.
Vervelend en nu weinig meer aan te doen, maar daarmee is het niet zo dat jij als zittenblijver dus daarmee nu de juiste keuze hebt gemaakt. Blijkbaar niet.
Mijn contract loopt af over 18 maanden, dus tijd genoeg om daar nog wat aan te doen.
Is dit ook het antwoord van je voor velen en voor ts; tsja, dan heb je een verkeerde keuze gemaakt?
De strekking van mijn post was geen wedstrijdje verpissen wie het laagste tarief had, maar dat ik als lange zittenblijver bij grootgrutter met variabel tarief, misschien welliswaar niet allerlaagste tarief zal hebben, maar met huidige aangeboden nieuwe tarief ook niet in de problemen kom.
De problemen zitten hoofdzakelijk bij de overstappers.
Met de huidige gang van zaken stap ik nooit meer over.....en dat is met de bereikte bezuinigingen en verbruik van <600m3 ook helemaal niet meer nodig.
Misschien dat je de airco een raar advies vindt, maar zo gek is dat helemaal niet.
Mijn gasverbruik is gehalveerd, dat is enerzijds de slappe winter tov vorig jaar en natuurlijk het gebruik van warmtepomp. Het warmwatergebruik is niet op bezuinigd, dat is ongeveer gelijk gebleven. Dat betekent dat de zachte winter, airco en slimme thermostaat het gasverbruik met ongeveer 75% hebben verminderd voor het warmhouden van het huis tov vorig jaar.