LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] It's zijn service!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.

Zal u nog wat bij de It's gaan kopen?

Ja
6
29%
Weet niet ligt aan de prijs
2
10%
Nooit
13
62%
Geen mening
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 21

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

IT's is ook een slechte zaak.
Nog niet zolang geleden kocht ik een usb-pen, dat ding deed het totaal niet, de verkoper van IT's wou mij het geld niet terug geven, aangezien ik ruzie ging maken werd de chef erbij gehaald toen kreeg ik wel mijn aankoopbedrag terug.
Ik koop nooit meer bij IT's

henk999

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door henk999 »

Hey Gast,

Er bestaat geen regeling dat je je geld terug krijgt! Lees de Wet eens: alleen bij colportage is er recht op geld terug. Kijk anders eens bij de site van de Consumentenbond. Als je als een lompe l*l gaat lopen vloeken, natuurlijk dat je je geld terug krijgt. Geen enkele winkel laat voor een paar tientjes zijn winkel verbouwen. Dit ligt dus niet aan It's maar aan jou. Eigenlijk mag It's zelfs annuleringskosten in rekening brengen. Hebben ze waarschijnlijk niet gedaan, dus hulde ana Its!

movieboy
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 mei 2004 19:49

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door movieboy »

Precies.

subbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:10

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door subbie »

It's moet volgens mij wel geld terug geven, of een nieuw product aanbieden want als het product binnen een paar dagen niet doet of bij de aankoop al gelijk niet doet moeten ze een nieuwe geven hebben ze dat niet dan moet er geld terug gegeven worden, is het product een week a 2 weken oud dat mag hij op reperatie gestuurd worden maar hier staat een bepaalde tijd voor, dus u kunt mij niet vertellen als een product 2 weken oud is dat hij voor 9 weken reperatie gestuurd mag worden en nog iets.. bij It's zijn ze al helemaal niet vriendelijk. It's kan wel voluit van schande spreken mijn product is weer op reperatie gestuurd (2e keer) het zou 3 4 weken duren.. nu hadden ze weer zo'n smoes dat eht 4 a 6 weken gaat duren en het is nu al 5 weken dus het wordt zeker wel 6! Ik zou graag willen zeggen tegen de mensen van It's wat is dit voor service? volgens mij is het niks (o mensen die een product hebben die per reparatie gestuurd is, kan je naar een nummer bellen en krijg je een computer en dat is altijd het zelfde! maar ik heb het nummer waar je iemand aan de lijn krijgt, Het nummer 013-5945200

En ik.. blijf wachten en wachten

subbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:10

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door subbie »

je gelooft het niet! Me mp3 speler is nu meer als 6 weken weg en het ging tussen de 4 a 6 weken duren en weer niet terug voor de beloofde tijd! It's blijft geen service houden en als je weet dat een klant de vorige keer al slecht behandeld was doe je dat volgens mij niet meer! ik ben nu echt woest, en nu ga ik op :twisted: evil...

RobM

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door RobM »

Camera is ruim 9 weken ter reparatie geweest.

Zelf heb ik meerdere malen moeten bellen om navraag te doen naar de status van de raparatie. IT's heeft geen enkele keer contact opgenomen met mij, ook niet toen de camera terug van reparatie was.

v6 manager

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door v6 manager »

:lol:
it's heeft een nieuwe reparatieservice sinds 1 oktober :

mensen die moeilijk doen ,schreeuwen en /of IQ <45 reparatietijd :8-12 weken .

leuke blonde uitdagende vrouwtjes :directe omruiling van het defecte artikel.

weer zo'n rechtlijnige service van it's !!

JaJa it's gaat verder dan alleen de prijs....


TIP:vraag altijd even naar de V6 manager ,meestal is dit een meneer die mooie koopjeshoekprijsjes kan maken .

let wel :koopjeshoekartikelen hebben geen garantie!!

tante SNUIF

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door tante SNUIF »

ik kwam vanmiddag op koopzondag bij it's in je oranjerie en tot mijn stomme verbazing :? zag ik alleen maar mensen ipv aanbiedingen .

het leek wel een VARKENSzolder ik kwam er met mijn kapotte tv binnen lopen van 82 cm beelddoorsnee en het leek wel of ik open TBC had , de verkopers vlogen alle richtingen op van de koopjeszolder tot kantine om mij maar niet te hoeven helpen !en dat op koopzondag !met zoveel personeel !een schande .ik moest maar op reparatiezondag terugkomen het was een koopzondag !


volgende keer gooi ik de KTV op zo'n rokende KNUL die meestal bij de roltrap te vinden zijn.....


SCHANDE vind ik t ...

MarkC

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door MarkC »

Vorige week had ik een defect aan mijn Philips strijkijzer. Ik ben terug gegaan naar de IT'S in Eindhoven (op industrieterein de Hurk). Ben daar door die verkoper vriendelijk te woord gestaan. Nadat hij mijn klacht over het apparaat had bekeken mocht ik direkt een ander apparaat uitzoeken. Hij maakte zelfs de uitzondering dat ik een ander merk mocht uitzoeken wat mij meer aansprak. Ik wil IT'S dan ook de warme douche geven!

Wieli

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Wieli »

Was zondag ook in de oranjerie bij it's voor een defecte dvd speler, was er knetter druk... gekkenhuis, leek wel of ze het voor niks weg deden...
Ben vandaag terug gegaan en heb, nadat het apparaat getest was, direct een nieuwe mee gekregen, met een bakkie koffie! Ben tevreden, ligt vaak ook aan hoe je z'on gesprek aangaat...

van woerbak

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door van woerbak »

gebruikersnaam "movieboy " is een it's medewerker!


let op dus voor gevatte opmerkingen!

hij probeert het zinkende schip n.l. te redden arme st*kker

odo
Berichten: 77
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:02

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door odo »

It, Mediamarkt, Modern, Scheer&Foppen, Expert. Ik zie nauwlijks nog verschil in assortiment en verkooppraatjes. Maar vreemd genoeg heb ik nooit klachten over produkten. Wasmachine vaatwasser koelkast, gekocht om de hoek, geven nooit trouble. Het lijkt wel of de kwaliteit van dit soort produkten de afgelopen 10 jaar enorm is toegenomen?

subbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:10

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door subbie »

Zoals je nu kunt zien gaat It's achteruit door de vroegere slechte service..ik denk dat ze te bang worden om klanten te verliezen dus op betere service over gaan en dat van de v6 manager mensen mogen niet beoordeeld worden als ze een IQ lager dan 45.. dat is gewoon zielig maar laten we hopen dat de service beter is geworden!

TIP!: Mediamarkt ben je zeker van een goede service! dus kijk ook eens bij mediamarkt!

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

it's staat er al jaren om bekend dat ze geen service verlenen...

Omnieus

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Omnieus »

Over It's in algemeen heb ik niks te melden maar over It's Hellevoetsluis in het bijzonder wel. Naar mijn ervaring is de service en klantvriendelijkheid onder de maat. Verder is de kennis van het personeel over de producten die zij verkopen ook niet voldoende.

Gelukkig kom ik nu op een andere manier aan consumentenelectronica. Gewoon kopen via internetwinkels met een keurmerk. Prima service en klantvriendelijke prijs. Bij deze is It's Hellvoetsluis mij als koper dan ook kwijt. Misschien een tip voor de volgende keer subbie.

Groetjes,

Omnieus

omafia
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2005 09:10

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door omafia »

Ik heb op 26 januari een nieuwe wasmachine thuis bezorgd gekregen van het bedrijf Its. Die is geplaatst en aangesloten, achteraf niet al te goed want na 3 weken begonnen de muren van de beneden buren vol met water te stromen door een lekkage bij mijn. Het bleek de wasautomaatslang te zijn die niet goed was vast gedraaid, en doordat mijn droger op me wasmachine staat niet door mijn bemerkt.



Mijn hele kastmuren zijn beschimmeld onder mijn zeil is het nat maar de ergste schade heeft mijn onder buren.



Ik heb met Its gebeld ze vond het heel vervelend en de volgende dag kwam er iemand om die slang nu goed te bevestigen, helaas bemerkte ik s'avonds dat die kraan nog druppelde.



Ik heb de volgende dag weer gebeld, toen waren ze al minder vriendelijk, of ik soms dacht dat ze daar gek waren en geen slang konden bevestigen, en het zal wel aan de kraan liggen, na een vervelende discussie werd mij beloofd dat ik terug gebeld zou worden, dat is dus niet gebeurd, ik was inmiddels ten einde raad en mijn collega is zo vriendelijk geweest om naar me huis mee te gaan en die heeft de slang eraf gedraaid een nieuw rubber er in gezet en nu lekt hij niet meer, ik vind het echt schandalig dat ik zo behandeld ben.

Ik koop bij dat bedrijf nooit meer een produckt

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb op 26 januari een nieuwe wasmachine thuis bezorgd gekregen van het bedrijf Its. Die is geplaatst en aangesloten, achteraf niet al te goed want na 3 weken begonnen de muren van de beneden buren vol met water te stromen door een lekkage bij mijn. Het bleek de wasautomaatslang te zijn die niet goed was vast gedraaid, en doordat mijn droger op me wasmachine staat niet door mijn bemerkt.

misschien is idd de slang gaan lekken door een kapot rubber maar wat u verteld klopt van geen 1 kant.
als een slang idd lekt lekt ie niet na 3 weken en is het niet de schuld meer van it´s maar ook al staat uw droger op uw wasmachine dan ziet u nog water lopen nl geen 1 vloer is 100% waterpas dus als u 3 weken een lekkende wasmachine hebt dan spoort u zelf ook niet helemaal.

ik zeg niet dat je het meteen zult zien maar na 1 wasbeurt ziet u het meteen daar er tig liters water doorheen zijn gegaan .

een wasmachine vult zich tot hij op het punt zit waar ie moet zijn met water lekt de slang blijft ie nl doorpompen omdat ie nog geen water genoeg heeft dus als u er drie weken over doet zeg ik dat u liegt

omafia
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2005 09:10

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door omafia »

Jij werk zeker bij Ita he, die wasmachine heeft inderdaad 3 weken staan lekken ik kon dat niet zien omdat me vloer iets schuin loopt en het tussen mijn zeil is gekomen, en hij is niet na 3 weken gaan lekker hij heeft 3 weken staan lekken, je moet eerst een goed leren lezen

Gast

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door Gast »

denk dat jij beter eens zelf goed kunt leren lezen en schrijven.

ik zeg nergens dat ie na 3 weken pas lekt

maar een machien wat 3 weken lekt en sowieso al op een schuine vloer dat zie je nl heel erg snel en niet na 3 weken.

of ben jij er zo 1 die gewoon over het water heenloopt

omafia
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 feb 2005 09:10

Re: It's zijn service!

Ongelezen bericht door omafia »

Hoezo zie je heel snel de kraan kan ik niet zien staat me droger voor op me wasmachine en als het langs de muur blijft lopenachter de wasmachine onder me zeil door dan zie ik helaas niks, of dacht je soms dat ik 3 weken lang heb gekeken naar het water wat onder me wasmachine vandaan komt zonder wat te doen ?????

Gesloten