PRESTATIES VAN FORMAAT
Justice man 007,
Een prestatie van formaat. Ik dacht al, die kan tikken met meer dan alleen zijn vingers. Je hebt een zeer gedegen verslag gegeven van die avond. Bijna alle relevante onderwerpen voor de gedupeerden die vragen hebben kunnen ze nu beantwoord zien door dit te lezen. Dit moet ook jouw intensie zijn geweest om het zo goed mogelijk voor hen te doen.
Dit geeft jezelf ook zeker voldoening en heb je eer van je werk. Naast dit alles zie ik deze info weer terug in jouw postings hier en daar. Je gebruikt het dus in de praktijk en dat is nu juist dat beetje meer dat zo te waarderen valt.
Het kunnen notuleren is één maar praktisch toepassen is twee. Steengoed van je. Dit verhoogt niet allen de kwantiteit van berichten maar meteen de kwaliteit ervan. Anderen steken er ook een heleboel van op en zijn op die manier weer een doorgeefluik voor hun omgeving geworden. Zo moet het balletje rollen.
Het besluit om te stoppen met betalen dat gepaard moet gaan met het zoeken naar een geschikte (betaalbare) advocaat is ook niet niks. Denk je wat te sparen of weg te leggen voor de toekomst.
Sommigen staan op de rand van hun bestaan. Het is te hopen dat er snel recht wordt gedaan en rechters goed luisteren naar de gewone man met de pet. Een andere oplossing dan rechten is er niet gezien de opstelling van Dexia, ondanks de met veel tamtam gebrachte bemiddeling door Wim Duisenberg.
Het lezen van jouw verslag is dus een heel goede aanrader. Naast jou wil ik ook PAL en de overige medewerkers van die geslaagde voorlichtingsavond over het aandelenlease debacle hartelijk bedanken. Wat moesten wij zonder jullie?
Okerene