Ik wel, net jouw laatste reactie geliked
Feedback op het Forum - deel 3
-
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Gisteren melding gekregen dat een reactie van mij is verwijderd. Betrof
een kritische reactie op iemand die de EU de hemel in prees van augustus 2021
Wordt ik onder de loep genomen of verveelt de redactie zich?
een kritische reactie op iemand die de EU de hemel in prees van augustus 2021
Wordt ik onder de loep genomen of verveelt de redactie zich?
Of er wordt een achterstand van ruim een half jaar weggewerkt...
Ik kreeg vorige week een reactie op een bericht van een maand oud. Dat vond ik al vrij nutteloos, maar dit gaat een paar stappen verder
Ik kreeg vorige week een reactie op een bericht van een maand oud. Dat vond ik al vrij nutteloos, maar dit gaat een paar stappen verder
Dan worden jullie in ieder geval niet vergeten. Mooi toch?
Jablan
vindt dit leuk
Laat ze liever eindelijk eens iets doen aan de zoveelste terugkeer van Ridder777 in dit topic.
Ook maar hier, al heb ik de PB doorgezet naar het account Radar. Er is een gebruiker, die zijn account wil verwijderen en mij daarom vraagt.
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen moderator, slechts een gewone gebruiker. En dat is goed zo.
Als je account wilt opheffen, kan dat per PB aan de ontvanger 'Radar' of per mail aan het adres radarinternet (apenstaart) avrotros (punt) nl
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen moderator, slechts een gewone gebruiker. En dat is goed zo.
Als je account wilt opheffen, kan dat per PB aan de ontvanger 'Radar' of per mail aan het adres radarinternet (apenstaart) avrotros (punt) nl
Gebruiker Randstad/Ridder777 heeft een permanente ban gekregen.
Het is lastig om gebruikers met een permaban ook echt weg te houden, want ze kunnen makkelijk een nieuw e-mailadres gebruiken, en we zijn voorzichtig met IP-verbanningen (we hebben weleens meegemaakt dat een heel bedrijf niet meer op het forum kon vanwege een IP-ban voor een vervelende medewerker daar). Gelukkig was Randstad zo dom om een zelf meteen toe te geven dat hij een terugkerende banneling was.
De moderatie kijkt binnenkort naar het Rote Haaksbergen-topic.
Het is lastig om gebruikers met een permaban ook echt weg te houden, want ze kunnen makkelijk een nieuw e-mailadres gebruiken, en we zijn voorzichtig met IP-verbanningen (we hebben weleens meegemaakt dat een heel bedrijf niet meer op het forum kon vanwege een IP-ban voor een vervelende medewerker daar). Gelukkig was Randstad zo dom om een zelf meteen toe te geven dat hij een terugkerende banneling was.
De moderatie kijkt binnenkort naar het Rote Haaksbergen-topic.
Fijn dat de ban nu eindelijk is uitgedeeld, maar er wordt al sinds 6 april gemeld aangaande dat topic.
Ik ben blij dat de regels gehandhaafd worden.
Prima als ze de ban opheffen, maar dan moeten ze dat ook voor iedereen doen en niet slechts voor 1 persoon.
vraagje, werkt bij jullie de zoekfunctie nog naar behoren?
ik krijg bij zoekopdracht "er is 1 resultaat gevonden" en dan 1 pagina met gevonden stukjes, voorheen vond ie er soms honderden,
doe ik wat fout?
ik krijg bij zoekopdracht "er is 1 resultaat gevonden" en dan 1 pagina met gevonden stukjes, voorheen vond ie er soms honderden,
doe ik wat fout?
Hangt dat er niet vanaf waar u naar zoekt?
nee, bv "pensioen" zou veel moeten opleveren.
Inderdaad, elke zoekopdracht geeft één resultaat.
marnix
vindt dit leuk
Er lijkt inderdaad iets veranderd te zijn.
Als ik zoek op "Testament" krijg ik de mededeling dat er 1 resultaat is gevonden (met de mededeling "gebruikte zoekwoord: testament)" met daaronder 1 pagina met 20 gevonden reacties.
Zoek ik dan nogmaals met "testament" of "Testament" dan is er nog maar 1 gevonden reactie. Van hetzelfde laken een pak voor de zoektermen Garantie en Rechter.
Het lijkt me dat er inderdaad iets mis is.
Als ik zoek op "Testament" krijg ik de mededeling dat er 1 resultaat is gevonden (met de mededeling "gebruikte zoekwoord: testament)" met daaronder 1 pagina met 20 gevonden reacties.
Zoek ik dan nogmaals met "testament" of "Testament" dan is er nog maar 1 gevonden reactie. Van hetzelfde laken een pak voor de zoektermen Garantie en Rechter.
Het lijkt me dat er inderdaad iets mis is.
Er gaat inderdaad iets mis met de zoekfunctie, we zoeken uit wat het is.
Erthanax
vindt dit leuk
Het topic over de autodealer is gesloten op verzoek van de TS. Diens zaak is gelukkig opgelost.
Moneyman en NeoDutchio zijn aangesproken op hun ellenlange discussie.
Houd dit altijd in gedachten als je de drang voelt om nóg een keer te reageren.
juliomariner
en Lowieze
vinden dit leuk
-
In het topic van Liander word beweerd dat wat ik geschreven heb niet zou kloppen. Mag ik daar wel op reageren, of word dat gezien als een discussie? Ik ga namelijk uit van de bron en niet van via via of insinuaties.Radar schreef: ↑11 apr 2022 15:57Het topic over de autodealer is gesloten op verzoek van de TS. Diens zaak is gelukkig opgelost.
Lady1234
vindt dit leuk
-
Soms, Neo, gaat het er niet om wie er gelijk heeft. Het gaat er om dat we met elkaar weer verder kunnen. Dit is zo'n moment. Oftewel: laat het gewoon rusten.
Jablan
vindt dit leuk