Zeer slechte aftersales bij EVBOX

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
collenstaart
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2022 12:48

Zeer slechte aftersales bij EVBOX

Ongelezen bericht door collenstaart »

Sinds half februari van dit jaar kan ik niet meer laden met mijn EVBox (home). De box staat constant in storing. Heeft iemand anders deze ervaring ook, en wat er eventueel zelf aan te doen is?

Uiteraard EVBox gebeld en gemaild. En ook wel iemand gesproken, maar daarna houd het op. Na het maken van een melding wordt deze zgn. geëscaleerd naar EVBox zelf (1e lijn helpdesk is een extern bedrijf). Na de escalatie van de melding wordt het echter stil. EVbox (2e lijn support) reageert niet of nauwelijks op meldingen. Laat staan dat ze worden oplost. Ik heb kort gesproken met een medewerker van deze 2e lijn helpdeks, en deze persoon beloofd gouden bergen qua oplossing. Maar inmiddels 3 maanden verder is er nog helemaal niets op gelost.

Ook is de betreffende medewerker niet meer te bereiken via de mail, er wordt nergens meer op gereageerd. Ook hier de vraag heeft iemand anders ook zo een slechte ervaring met EVBox support?

Kijk dat iets misschien niet snel op te lossen is begrijp ik ook wel, maar communiceer dat dan! nu weet ik niet waar ik toe ben. Inmiddels bel ik nu dan ook maar een keer of 3 per week, en wordt het dossier voor de zoveelste keer aangevuld. Maar een oplossing blijft vooralsnog uit!

Seinhuis
Berichten: 2398
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Zeer slechte aftersales bij EVBOX

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Ik hoop dat hun kunnen helpen.

veenarani2312
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2022 10:00

Re: Zeer slechte aftersales bij EVBOX

Ongelezen bericht door veenarani2312 »

collenstaart schreef:
04 mei 2022 13:06
Sinds half februari van dit jaar kan ik niet meer laden met mijn EVBox (home). De box staat constant in storing. Heeft iemand anders deze ervaring ook, en wat er eventueel zelf aan te doen is?

Ook is de betreffende medewerker niet meer te bereiken via de mail, er wordt nergens meer op gereageerd. Ook hier de vraag heeft iemand anders ook zo een slechte ervaring met EVBox support?
[te groot citaat ingekort door moderatie]

Ik heb hetzelfde probleem met hen gehad
Laatst gewijzigd door Radar op 08 mei 2022 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Te groot citaat ingekort

GuusW
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 dec 2008 20:34

Re: Zeer slechte aftersales bij EVBOX

Ongelezen bericht door GuusW »

Heb je nog garantie ?

RVDM777
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2022 15:12

Re: Zeer slechte aftersales bij EVBOX

Ongelezen bericht door RVDM777 »

collenstaart schreef:
04 mei 2022 13:06
Sinds half februari van dit jaar kan ik niet meer laden met mijn EVBox (home). De box staat constant in storing. Heeft iemand anders deze ervaring ook, en wat er eventueel zelf aan te doen is?

Uiteraard EVBox gebeld en gemaild. En ook wel iemand gesproken, maar daarna houd het op. Na het maken van een melding wordt deze zgn. geëscaleerd naar EVBox zelf (1e lijn helpdesk is een extern bedrijf). Na de escalatie van de melding wordt het echter stil. EVbox (2e lijn support) reageert niet of nauwelijks op meldingen. Laat staan dat ze worden oplost. Ik heb kort gesproken met een medewerker van deze 2e lijn helpdeks, en deze persoon beloofd gouden bergen qua oplossing. Maar inmiddels 3 maanden verder is er nog helemaal niets op gelost.

Ook is de betreffende medewerker niet meer te bereiken via de mail, er wordt nergens meer op gereageerd. Ook hier de vraag heeft iemand anders ook zo een slechte ervaring met EVBox support?

Kijk dat iets misschien niet snel op te lossen is begrijp ik ook wel, maar communiceer dat dan! nu weet ik niet waar ik toe ben. Inmiddels bel ik nu dan ook maar een keer of 3 per week, en wordt het dossier voor de zoveelste keer aangevuld. Maar een oplossing blijft vooralsnog uit!
Hi,
Helaas heb ook ik dezelfde slechte ervaring met EVbox aftersales support. Mijn case loopt al maanden. Er is een monteur geweest die onverrichter zake weer is vertrokken met dezelfde diagnose die ik zelf ook al had (inloggen op Elvi niet mogelijk en remote connection naar backoffice (Eflux) werkt niet meer). Voor dit bezoek inmiddels van EVbox een factuur voor ontvangen van bijna € 200,= (de Elvi zit nog in garantie !!).
Er zou een nieuwe Elvi gestuurd worden maar niets ontvangen. Wel het RMA form om de defecte terug te sturen .....
En ook mijn relaas is nu maar hopen dat ik een keer teruggebeld wordt met wel een goede oplossing.
Ik wacht nog even af maar zonder reactie zie ik me genoodzaakt verdere juridische stappen te ondernemen .....

Gesloten