Feedback op het Forum - deel 3
-
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Heb ik altijd, ik kopieer mijn epistel en ga dan weer terug, plak de tekst dan. Daarna gaat het meestal goed.
-
Ik weet het allemaal niet, ik dicteer het aan mijn secretaresse
Lisa29
vindt dit leuk
Het 'zweetvoetjes'-topic is verwijderd.
Lady1234
vindt dit leuk
-
Als ik me niet vergis is het grill topic ook verwijderd. Iemand was zo vriendelijk om te attenderen op een malafide webshop. Nu overweeg ik de aanschaf van een grill en nu weet ik niet waar ik er zeker geen moet kopen.
-
Schei toch uit met die onzin.
Als je alle malafide webshop die normaal amper vindbaar zijn wilt noemen worden hier dagelijks honderden topics gestart.
Door ze noemen genereer je juist traffic naar dit soort sites doordat Google ziet dat ze genoemd worden waardoor ze stijgen in de zoekresultaten en je nog meer traffic en slachtoffers genereer.
Als je alle malafide webshop die normaal amper vindbaar zijn wilt noemen worden hier dagelijks honderden topics gestart.
Door ze noemen genereer je juist traffic naar dit soort sites doordat Google ziet dat ze genoemd worden waardoor ze stijgen in de zoekresultaten en je nog meer traffic en slachtoffers genereer.
-
Er was geen onderbouwing dat het malafide was. Cocacola had geen ervaring met deze shop en zijn eigen woorden waren dat er nog geen klachten waren van anderen. Waarvoor moet je dan waarschuwen?J. Deltoer schreef: ↑14 mei 2022 19:15Als ik me niet vergis is het grill topic ook verwijderd. Iemand was zo vriendelijk om te attenderen op een malafide webshop. Nu overweeg ik de aanschaf van een grill en nu weet ik niet waar ik er zeker geen moet kopen.
juliomariner
vindt dit leuk
Ik blijf technische problemen ondervinden op het forum. Soms staat er bovenaan een topic "eerst ongelezen bericht". Als dat er staat kan ik niet reageren of op de volgende pagina klikken want dan kom ik steevast in het overzicht van de categorie terecht. Heel lastig want het is random wanneer het wel en niet voorkomt. En weet ook niet hoe ik het kan veranderen.
Heb ik ook, kan alleen reageren via de bovenste plaats reactie knop. Wil je een quote plaatsen dan word je naar een categorie pagina geleid.
Lisa29
vindt dit leuk
-
Ik ben zeer content met de inspanningen van cocacola over malafide webshop s. Dankzij cocacola creëeren we een betere wereld.NeoDutchio schreef: ↑14 mei 2022 19:34Cocacola had geen ervaring met deze shop en zijn eigen woorden waren dat er nog geen klachten waren van anderen.J. Deltoer schreef: ↑14 mei 2022 19:15Als ik me niet vergis is het grill topic ook verwijderd. Iemand was zo vriendelijk om te attenderen op een malafide webshop. Nu overweeg ik de aanschaf van een grill en nu weet ik niet waar ik er zeker geen moet kopen.
Exact, soms kan ik gewoon reageren en quoten maar vaak ook niet....
@j.deltoer
Niks betere wereld. Ik mag toch aannemen dat u intussen wel weet waar u op moet letten bij een webshop.
Niks betere wereld. Ik mag toch aannemen dat u intussen wel weet waar u op moet letten bij een webshop.
-
Ik ben benieuwd naar de inbreng van PepsiCola...
Lady1234
en J. Deltoer
vinden dit leuk
-
Ik ben voor een betere wereld. Waarom neemt u aan dat ik dat weet? Gezien de hoeveelheid frauduleuze webshops zijn er nog genoeg mensen die erin trappen en waarom zou ik beter zijn dan deze mensen
Onkruid71
vindt dit leuk
Misschien is het beter om daar een topic met bovenaan een lijst met websites te zetten, die niet zo fris zijn, en daaronder kan met discussiëren of de webshop wel betrouwbaar is is niet. Een als er dan meer bijkomen die in de sticky bovenaan zetten dat die niet betrouwbaar is, dus gewoon 1 topic van maken.
Afname over dat iedereen toch wel mag weten welke betrouwbaar zijn en niet is gewoon onzin.
Afname over dat iedereen toch wel mag weten welke betrouwbaar zijn en niet is gewoon onzin.
J. Deltoer
vindt dit leuk
Er zijn toch ook betere sites om te weten wat je rechten zijn, en wat je betere info over alles kan vinden, het is maar een klein beetje data, zijn ramp is het toch niet. Het is toch voor de consument. Je hoeft niet alles te lezen, dus het staat dan ook niet in de weg als het 1 topic is. Ik zie het probleem niet.
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
Dat is wel erg. Hoe meer een website op nternet genoemd worden hoe belangrijker het algorithme van Google het gaat vinden en hoe hoger het in de zoekresultaten komt.
Volgens mij werkte dat vroeger zo, maar ik dacht nu niet meer zo. Een dan daarbij ze kopen zelf ook al vaak zichzelf naar boven.
-
Volgens mij werkt dat nog steeds zo, hoe meer Links etc naar een website hoe hoger de site komt in Google
Dus als ik een harde schijf zoek bv, en een computer winkel wordt vaak genoemd op internet dan zou ik dat bedrijf als eerste krijgen omdat deze vaak genoemd is? Nee zo werkt dat niet, dat heeft ook nog meer teksten te maken en foto's, en weet ik wat nog meer, dus als zo'n bedrijf hier genoemd wordt negatief, heeft het er weinig voordeel van. SEO werkt iets ingewikkelder.
Ik denk dat het prima is om te waarschuwen voor malafide webshops, maar de manier waarop Cocacola dat deed is naar mijn mening niet de manier.
Want geen onderbouwing, maar gewoon een linkdump met een nietszeggende whois.
Terwijl de regels erg simpel zijn:
Op die manier werkt het niet als waarschuwing, maar ook niet als onderwerp om over te discussiëren, waardoor ik geen tot een zeer beperkte waarde zie in dat soort bijdragen.
Want geen onderbouwing, maar gewoon een linkdump met een nietszeggende whois.
Terwijl de regels erg simpel zijn:
Dat bewijs verzuimt cocacola keer op keer te leveren in zijn posts.Let op: als je een beschuldiging uit, dan moet je daar wel bewijs voor kunnen leveren. En privégegevens mogen hier in principe niet worden gedeeld, tenzij ze bijvoorbeeld in het KvK-register staan en dus publiek toegankelijk zijn.
Op die manier werkt het niet als waarschuwing, maar ook niet als onderwerp om over te discussiëren, waardoor ik geen tot een zeer beperkte waarde zie in dat soort bijdragen.
Erthanax
, juliomariner
, NeoDutchio
en Lisa29
vinden dit leuk