Mijn oude werkte niet meer, dus kaart vervangen. Wederom met de kaart van Vodafone geen bereik. Weer contact opgenomen met de klantenservice, ik moest 24 uur geduld hebben. Na 24 uur wederom geen bereik. Weer contact opgenomen met de klantenservice, ze konden me alleen helpen als ik me kon identificeren. Ze stuurden met een sms. Maar hoe kun je een sms ontvangen als je simkaart niet werkt? Een heel bijzondere reactie.
Dus ik moest naar de winkel om me te identificeren. Dat heb ik gedaan, in de winkel werd er ineens een heel ander probleem geconstateerd. Er werd vanuit de winkel contact opgenomen met de technische dienst, conclusie was dat ze me niet direct een oplossing konden bieden en dat het nog even zou duren voordat de simkaart zou werken. Ik zou op de hoogte worden gehouden.
Een week later wederom nog geen werkende simkaart. Naar een ander filiaal van Vodafone gegaan. Weer hele verhaal verteld, er werd gekeken in het systeem, weer was het antwoord dat ik moest wachten. Inmiddels waren we 3 weken verder, 3 weken onbereikbaar.
Nu, bijna 4 weken later, meerdere simkaarten verder, is het probleem nog steeds niet opgelost. Inmiddels heb ik wel een mail ontvangen dat er een case is aangemaakt, en dat ik deze kan volgen in mijn Vodafone account. En ja, als je die wil aanmaken ontvang je een sms
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Al bijna 4 weken onbereikbaar. En dat moet je als klant blijkbaar maar accepteren. Je moet gewoon 'rustig' afwachten. En wat kun je als consument?
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en ik heb niet het idee dat je serieus wordt genomen. Ik heb nog niet eerder zo'n slechte service gehad bij een bedrijf. Ik ben dan ook heel ontevreden over Vodafone.