Boos over Doors4life!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 jun 2022 21:03
Boos over Doors4life!
Eind maart hebben wij een binnendeur aangeschaft bij de gamma. De partner van de gamma (doors4life) fabriceert deze deur en levert deze vervolgens uit. Tenminste, dat zou de bedoeling moeten zijn.
Bij het bestellen werd er aangegeven dat de deur tussen 28 april en 11 mei geleverd zou worden. Één week na bestellen werd de leverdatum al verschoven naar 31 mei. Konden we mee leven. Echter 3 werkdagen voor levertijd werd de levering opnieuw uitgesteld naar 7 juni. 1 werkdag voor levertijd werd deze nieuwe leverdatum verplaatst naar 14 juni. De dag voor deze nieuwe leverdatum werd de levering wederom verplaatst. Nu naar 21 juni. En u voelt hem al aankomen. Vandaag kreeg ik bericht dat de levering wederom uitgesteld is. Nu is dit allemaal al vervelend zat. Echter wordt het nog beter.
De redenen voor uitstel op volgorde:
- Bij het eerste uitstel kregen we geen reden
- Tweede uitstel werd geweten aan "corona enzo" (waren letterlijk de woorden van de dame van de klantenservice)
- 3e uitstel: de deur was beschadigd geraakt bij productie en moest opnieuw
- Bij het uitstel van vandaag kwam de klapper van het jaar. De deur was klaar maar ze zijn hem KWIJT!!!
Wat het erg vervelend maakt allemaal is dat Doors4life niet direct te bereiken is. Voor vragen wordt je doorgestuurd naar het gamma filiaal waar je je bestelling hebt geplaatst en berichten over uitstel van de levering en nieuwe leverdatum laten ze over aan het transportbedrijf.
Voor elke leverdatum heb ik vrij moeten vragen. De gamma geeft aan dat ze wel een coulance vergoeding willen geven wanneer de deur geleverd word. Ik heb aangegeven dat de deur inmiddels wel gratis mag zijn aangezien ik meer geld kwijt ben aan vrije dagen dan dat de deur heeft gekost.
We hebben nu de keuze gekregen tussen of de boel laten crediteren, of de deur opnieuw laten fabriceren. Ik heb aangegeven beide te willen. Het geld voor de deur terug en een nieuwe deur laten fabriceren en leveren.
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt bij een bestelling. Wat een amateurs!
Bij het bestellen werd er aangegeven dat de deur tussen 28 april en 11 mei geleverd zou worden. Één week na bestellen werd de leverdatum al verschoven naar 31 mei. Konden we mee leven. Echter 3 werkdagen voor levertijd werd de levering opnieuw uitgesteld naar 7 juni. 1 werkdag voor levertijd werd deze nieuwe leverdatum verplaatst naar 14 juni. De dag voor deze nieuwe leverdatum werd de levering wederom verplaatst. Nu naar 21 juni. En u voelt hem al aankomen. Vandaag kreeg ik bericht dat de levering wederom uitgesteld is. Nu is dit allemaal al vervelend zat. Echter wordt het nog beter.
De redenen voor uitstel op volgorde:
- Bij het eerste uitstel kregen we geen reden
- Tweede uitstel werd geweten aan "corona enzo" (waren letterlijk de woorden van de dame van de klantenservice)
- 3e uitstel: de deur was beschadigd geraakt bij productie en moest opnieuw
- Bij het uitstel van vandaag kwam de klapper van het jaar. De deur was klaar maar ze zijn hem KWIJT!!!
Wat het erg vervelend maakt allemaal is dat Doors4life niet direct te bereiken is. Voor vragen wordt je doorgestuurd naar het gamma filiaal waar je je bestelling hebt geplaatst en berichten over uitstel van de levering en nieuwe leverdatum laten ze over aan het transportbedrijf.
Voor elke leverdatum heb ik vrij moeten vragen. De gamma geeft aan dat ze wel een coulance vergoeding willen geven wanneer de deur geleverd word. Ik heb aangegeven dat de deur inmiddels wel gratis mag zijn aangezien ik meer geld kwijt ben aan vrije dagen dan dat de deur heeft gekost.
We hebben nu de keuze gekregen tussen of de boel laten crediteren, of de deur opnieuw laten fabriceren. Ik heb aangegeven beide te willen. Het geld voor de deur terug en een nieuwe deur laten fabriceren en leveren.
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt bij een bestelling. Wat een amateurs!
'Jacqueline Destiny
vindt dit leuk
Re: Boos over Doors4life!
Je wilt een gratis deur? Forget it.Nathan1986 schreef: ↑20 jun 2022 21:40Ik heb aangegeven dat de deur inmiddels wel gratis mag zijn aangezien ik meer geld kwijt ben aan vrije dagen dan dat de deur heeft gekost. We hebben nu de keuze gekregen tussen of de boel laten crediteren, of de deur opnieuw laten fabriceren. Ik heb aangegeven beide te willen. Het geld voor de deur terug en een nieuwe deur laten fabriceren en leveren.
Bram Bonnewel
en bupaul
vinden dit leuk
-
- Berichten: 12822
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Boos over Doors4life!
Te weinig mankracht en een hoog ziekteverzuim, dat is overal te merken. In bepaalde regio’s kan elke werkloze kiezen uit 4,5 baan. De achterstanden lopen alleen maar op. Is dat leuk? Voor niemand. Is er een oplossing? Helaas ook niet.
Regelmatig heb ik met een bedrijf contact die partijen deuren opkoopt. Beschadigde of die een verkeerde stikker hebben. Er is simpelweg geen mankracht om fouten op te sporen en op te lossen. Helaas een tijd waar we nu in zitten. Wettelijke rechten hebben is dan leuk, maar zal de puinhoop alleen maar groter maken. Soms zijn zaken accepteren en vooral begrijpen waarom slimmer dan het op de spits drijven.
Regelmatig heb ik met een bedrijf contact die partijen deuren opkoopt. Beschadigde of die een verkeerde stikker hebben. Er is simpelweg geen mankracht om fouten op te sporen en op te lossen. Helaas een tijd waar we nu in zitten. Wettelijke rechten hebben is dan leuk, maar zal de puinhoop alleen maar groter maken. Soms zijn zaken accepteren en vooral begrijpen waarom slimmer dan het op de spits drijven.
Re: Boos over Doors4life!
Ik eiste gelijk een stuk of tien gratis deuren. Heb je de hele woning gelijk weer netjes.
Moneyman
, Dorfje
, Nevyn
, cornel33
en Bram Bonnewel
vinden dit leuk
Re: Boos over Doors4life!
Welnee. TS krijgt gewoon zijn wettelijke rechten. De puinhoop ontstaat pas omdat TS méér wil dan dat.NeoDutchio schreef: ↑21 jun 2022 10:36Wettelijke rechten hebben is dan leuk, maar zal de puinhoop alleen maar groter maken.
bupaul
vindt dit leuk
Re: Boos over Doors4life!
TS wil de deur gewoon betalen, en een vergoeding voor het ongemak.Moneyman schreef: ↑21 jun 2022 09:33Je wilt een gratis deur? Forget it.Nathan1986 schreef: ↑20 jun 2022 21:40Ik heb aangegeven dat de deur inmiddels wel gratis mag zijn aangezien ik meer geld kwijt ben aan vrije dagen dan dat de deur heeft gekost. We hebben nu de keuze gekregen tussen of de boel laten crediteren, of de deur opnieuw laten fabriceren. Ik heb aangegeven beide te willen. Het geld voor de deur terug en een nieuwe deur laten fabriceren en leveren.
'Jacqueline Destiny
vindt dit leuk
Re: Boos over Doors4life!
Dat is niet wat TS schrijft. Die wil een gratis deur. En dat kan hij uiteraard vergeten.16again schreef: ↑21 jun 2022 10:55TS wil de deur gewoon betalen, en een vergoeding voor het ongemak.Moneyman schreef: ↑21 jun 2022 09:33Je wilt een gratis deur? Forget it.Nathan1986 schreef: ↑20 jun 2022 21:40Ik heb aangegeven dat de deur inmiddels wel gratis mag zijn aangezien ik meer geld kwijt ben aan vrije dagen dan dat de deur heeft gekost. We hebben nu de keuze gekregen tussen of de boel laten crediteren, of de deur opnieuw laten fabriceren. Ik heb aangegeven beide te willen. Het geld voor de deur terug en een nieuwe deur laten fabriceren en leveren.
-
- Berichten: 12822
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Boos over Doors4life!
Op het moment dat jij als klant op je strepen gaat staan wil zeggen dat andere klanten nog langer moeten wachten. De deur van TS zal in de productie naar voren gehaald moeten worden waardoor de rest dus later gemaakt kan worden. Ook zal bij Gamma personeel aan de slag moeten om Doors4life te porren om dit te doen waardoor ook daar kantoorpersoneel van hun werk gehaald word. Gebeurd dit meer zal dat op meer plaatsen meer vertraging gaan geven en blijft het normale werk liggen.Moneyman schreef: ↑21 jun 2022 10:41Welnee. TS krijgt gewoon zijn wettelijke rechten. De puinhoop ontstaat pas omdat TS méér wil dan dat.NeoDutchio schreef: ↑21 jun 2022 10:36Wettelijke rechten hebben is dan leuk, maar zal de puinhoop alleen maar groter maken.
Voor TS zal het geen puinhoop gaan worden, maar wel bij ondernemers. Moet een klant daar rekening mee houden? Menselijk gezien wel.
Re: Boos over Doors4life!
O, ja, natuurlijk. Het is onmenselijk om gewoon te vragen wat je samen afgesproken hebt én waar je voor betaald hebtNeoDutchio schreef: ↑21 jun 2022 11:37Op het moment dat jij als klant op je strepen gaat staan wil zeggen dat andere klanten nog langer moeten wachten. De deur van TS zal in de productie naar voren gehaald moeten worden waardoor de rest dus later gemaakt kan worden. Ook zal bij Gamma personeel aan de slag moeten om Doors4life te porren om dit te doen waardoor ook daar kantoorpersoneel van hun werk gehaald word. Gebeurd dit meer zal dat op meer plaatsen meer vertraging gaan geven en blijft het normale werk liggen.Moneyman schreef: ↑21 jun 2022 10:41Welnee. TS krijgt gewoon zijn wettelijke rechten. De puinhoop ontstaat pas omdat TS méér wil dan dat.NeoDutchio schreef: ↑21 jun 2022 10:36Wettelijke rechten hebben is dan leuk, maar zal de puinhoop alleen maar groter maken.
Voor TS zal het geen puinhoop gaan worden, maar wel bij ondernemers. Moet een klant daar rekening mee houden? Menselijk gezien wel.
Dit heeft niets met "wettelijk versus praktisch" te maken, dit is gewoon de consument met 5-0 achter zetten ten opzichte van de verkoper. En dat terwijl de verkoper de enige is die in gebreke blijft.
bupaul
, Erthanax
en 'Jacqueline Destiny
vinden dit leuk
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 jun 2022 21:03
Re: Boos over Doors4life!
Money man en neodutchio. Tuurlijk ga ik er niet van uit dat ik de deur volledig gratis krijg. Dat zou mooi zijn maar niet realistisch. Wel denk ik dat je net als met een onderhandeling gewoon hoog moet beginnen en schappelijk in het midden uitkomen.
Daarnaast heeft de vertraging niks met personeelstekort te maken. Lees het bericht maar nog eens en zie wat ze als redenen aangeven van vertraging.
Het punt is dat dit bedrijf met geen enkele manier te bereiken is, geen mogelijkheid bied om een klacht achter te laten, communicatie aan derden overlaat en verder gewoon amateuristisch handeld of op z'n minst overkomt. Van een partner van één van de grootste bouwmarkten van Nederland, mag je verwachten dat ze hun zaken goed op orde hebben. Hebben ze dat niet? Communiceer dan transparant naar je klanten. Wanneer je een leverdatum afspreekt (tot een 5 keer toe nota bene), lijkt het me niet meer dan normaal dat je je als bedrijf daaraan houd. Lukt je dit niet, neem dan contact op met de klant.
Hun hele systeem van communicatie lijkt erop gebouwd te zijn om (mede voor dit soort situaties) niet in contact te hoeven zijn met de klant.
En het lijkt me inderdaad niet meer dan normaal om, na zo vaak verprutst te hebben en vervolgens het product te zijn kwijtgeraakt, dat je deze bestelling prioriteit geeft over nieuwe bestellingen. Dan is het wederom aan hun om transparant te zijn naar eventuele klanten die langer moeten wachten. Is dat leuk voor andere klanten? Nee. Gaat dat mogelijk omzet kosten? Ja. Had je maar geen bedrijf moeten beginnen.
Daarnaast heeft de vertraging niks met personeelstekort te maken. Lees het bericht maar nog eens en zie wat ze als redenen aangeven van vertraging.
Het punt is dat dit bedrijf met geen enkele manier te bereiken is, geen mogelijkheid bied om een klacht achter te laten, communicatie aan derden overlaat en verder gewoon amateuristisch handeld of op z'n minst overkomt. Van een partner van één van de grootste bouwmarkten van Nederland, mag je verwachten dat ze hun zaken goed op orde hebben. Hebben ze dat niet? Communiceer dan transparant naar je klanten. Wanneer je een leverdatum afspreekt (tot een 5 keer toe nota bene), lijkt het me niet meer dan normaal dat je je als bedrijf daaraan houd. Lukt je dit niet, neem dan contact op met de klant.
Hun hele systeem van communicatie lijkt erop gebouwd te zijn om (mede voor dit soort situaties) niet in contact te hoeven zijn met de klant.
En het lijkt me inderdaad niet meer dan normaal om, na zo vaak verprutst te hebben en vervolgens het product te zijn kwijtgeraakt, dat je deze bestelling prioriteit geeft over nieuwe bestellingen. Dan is het wederom aan hun om transparant te zijn naar eventuele klanten die langer moeten wachten. Is dat leuk voor andere klanten? Nee. Gaat dat mogelijk omzet kosten? Ja. Had je maar geen bedrijf moeten beginnen.
'Jacqueline Destiny
vindt dit leuk
Re: Boos over Doors4life!
OK, gelukkig is je eis uit de openingspost dus slechts een openingszet. Hoog beginnen is prima. Maar met onrealistisch hoog beginnen (een gratis deur eisen) zet je jezelf buiten spel, want dan wordt je totaal niet meer serieus genomen. maar goed, da's jouw spel, dus jouw keuzesNathan1986 schreef: ↑21 jun 2022 12:21Money man en neodutchio. Tuurlijk ga ik er niet van uit dat ik de deur volledig gratis krijg. Dat zou mooi zijn maar niet realistisch. Wel denk ik dat je net als met een onderhandeling gewoon hoog moet beginnen en schappelijk in het midden uitkomen.
Afgezien daarvan ben ik het met je eens: het proces loopt beroerd. Fouten kunnen, maar de manier waarop je ermee omgaat en erover communiceert bepalen of de consument tevreden is of niet. En dat gaat hier duidelijk niet goed.
bupaul
vindt dit leuk
-
- Berichten: 12822
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Boos over Doors4life!
Gamma is een winkel waar elk uur van de dag een andere medewerker achter de balie staat. Er is daar niemand die bestellingen in de gaten houdt.Nathan1986 schreef: ↑21 jun 2022 12:21Het punt is dat dit bedrijf met geen enkele manier te bereiken is, geen mogelijkheid bied om een klacht achter te laten, communicatie aan derden overlaat en verder gewoon amateuristisch handeld of op z'n minst overkomt. Van een partner van één van de grootste bouwmarkten van Nederland, mag je verwachten dat ze hun zaken goed op orde hebben. Hebben ze dat niet? Communiceer dan transparant naar je klanten. Wanneer je een leverdatum afspreekt (tot een 5 keer toe nota bene), lijkt het me niet meer dan normaal dat je je als bedrijf daaraan houd. Lukt je dit niet, neem dan contact op met de klant.
Hun hele systeem van communicatie lijkt erop gebouwd te zijn om (mede voor dit soort situaties) niet in contact te hoeven zijn met de klant.
Levertijden zijn overal enorm grillig. Je besteld iets bij een fabrikant, je krijgt een leverdatum, maar deze word nagenoeg nooit gehaald in deze tijd. Met een beetje geluk kan Doors4life communiceren met het bestellende filiaal, maar dan moet er ook iemand zijn aan de balie die dat kan oppakken. En dat gebeurd ook vaker niet dan wel. Wilt u wel persoonlijke service hebben, dan moet je bij een speciaalzaak bestellen die tijd vrij maakt voor hun klant.
U bent geen klant van Doors4life, u bent klant bij Gamma. Gamma is dan weer klant bij Doors4life. Het is mooi dat ze u wel wat informatie geven, maar ook daar geldt dat afspraken ter indicatie zijn.
Re: Boos over Doors4life!
Wat een onzinNeoDutchio schreef: ↑21 jun 2022 13:42Wilt u wel persoonlijke service hebben, dan moet je bij een speciaalzaak bestellen die tijd vrij maakt voor hun klant.
TS vraagt niet om "persoonlijke service", wat jij hier brengt als iets buitensporigs in plaats van iets normaals. TS vraagt gewoon om nakoming van gemaakte afspraken. Volkomen terecht.
-
- Berichten: 12822
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Boos over Doors4life!
Was het maar zo’n feest dat planningen makkelijk kan worden aangepast. De vraag is explosief gestegen en personeel is niet te krijgen.
Om een deur te maken heb je hout nodig. Een basis van latten met een dekplaat in de meest simpele uitvoering. Een fabrikant besteld zijn hout bij een importeur/groothandel. Ook deze is afhankelijk van zijn toevoer. U mag het blijven ontkennen (net zo goed dat er geen consumenten goederen via het Suez-kanaal richting Europa zou komen, dat er door lockdown niet gewerkt werd in bepaalde delen ter wereld en dat er eind maart 451.000 onvervulde vacatures open stonden), maar er is een behoorlijke uitdaging (geweest) om de juiste materialen op de juiste plek te krijgen. De fabrikant besteld het gewenste hout welke niet, te laat of verkeerd geleverd word. Dat is geen incident, dat is haast normaal. Er werken zo’n 300 mensen bij Svedex, het gaat dus niet om een paar latjes of platen die zij dagelijks verwerken. Wat ik weet van een grote Prefab bouwer, dan gaat dat om meerdere trailers in de week vanuit het buitenland omdat dergelijke aantallen in Nederland niet te krijgen zijn. Een trailer die 1 dag te laat komt kan er al voor zorgen dat er dagen vertraging optreedt in het productieproces. Even ergens anders bestellen is in deze hoeveelheden niet mogelijk.
Even als vergelijk, de fabriek van VW in Dresden en Zwickau waar de ID 3 en 5, maar ook de Audi Q4 etron en Cupra Born gemaakt worden zijn in maart stilgelegd. Simpelweg omdat de toelevering van onderdelen stil kwam te liggen. Heb je in Nederland de auto bij de dealer besteld, dan is er ook een levertijd beloofd die hierdoor niet gehaald kan worden. Er word door de fabriek een inschatting gemaakt hoeveel vertraging de sluiting met zich meebrengt, maar ook dat is koffiedik kijken. Dan kan je in Nederland wel boos worden op de dealer, maar ook die is afhankelijk van de fabriek en wat ze daar zeggen. Zelfs NedCar is vorig jaar na de bouwvak dicht gebleven waardoor er nu nog steeds vertragingen zijn. Overigens ook bij Toyota, Audi, BMW, Porsche, mini en de fabriek die de motoren maakt.
Als u de oplossing hebt, dan kunt u slapend rijk worden. Als ik alleen al kijk hoeveel restaurants in de stad waar ik woon tijdelijk gesloten zijn omdat geen kok of bedienend personeel te krijgen is, hoe het gaat binnen het bedrijf waar ik werk (er is geen toeleverancier meer die een fatale levertermijn kan geven) en bij ons moederconcern in Duitsland, maar ook lezend in enkele topics hier, dan kan je niet ontkennen dat de tijd nu anders is dan pre Corona/oorlog. Er zijn gewoon levertijden en er zijn geen zekerheden hierin. Bouwprojecten worden later begonnen omdat materiaal te laat geleverd word, leveringen uit het oosten geeft nog steeds problemen door complete lockdowns en materieel tekorten en ook hier in Nederland zijn er meer vacatures dan werkzoekenden.
Afgelopen maand hen ik nieuwe kozijnen besteld. Bij het eerste gesprek was er een levertermijn van ongeveer 6 maanden, toen eindelijk alles opgemeten was en de prijs akkoord was kwam het bericht dat de fabrikant maar 80% van het kunststof granulaat uitgeleverd krijgt. Er is een tekort en er word naar rato uitgeleverd. Gevolg, levertijd word langer, onbekend hoe lang.
Maar wederom dwalen we af, TS kan op zijn/haar strepen gaan staan en hoog inzetten, maar dat zal echt niets gaan veranderen bij Gamma of Svedex. Gamma heeft geen invloed op Svedex en bij Svedex werken ze al op maximale capaciteit met de middelen die zij hebben. U mag het een potje vinden, loop daar eens een dagje mee en u praat waarschijnlijk wel anders.
Re: Boos over Doors4life!
Het aantal vakantieuren dat je hebt moeten opnemen komt voor vergoeding in aanmerking met uitzondering van de opgenomen vakantieuren voor de eerste keer. Dit is iets dat je beter moet onderbouwen. Op welke data zou er geleverd worden, hoeveel vakantieuren heb je iedere keer op moeten nemen, wat is je uurloon (incl. vakantiegeld) en wat kost de deur?Nathan1986 schreef: ↑20 jun 2022 21:40Wat het erg vervelend maakt allemaal is dat Doors4life niet direct te bereiken is. Voor vragen wordt je doorgestuurd naar het gamma filiaal waar je je bestelling hebt geplaatst en berichten over uitstel van de levering en nieuwe leverdatum laten ze over aan het transportbedrijf.
Voor elke leverdatum heb ik vrij moeten vragen.
Ik vroeg mij al af wanneer het Suez-kanaal er bij zou worden gehaald.NeoDutchio schreef: ↑21 jun 2022 15:55net zo goed dat er geen consumenten goederen via het Suez-kanaal richting Europa zou komen
-
- Berichten: 12822
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Boos over Doors4life!
Dan moet u niet bij mij zijn, die dooddoener is door fonsflons ingebracht en heeft 0,0 connectie met dit topic. Dat er toen een schip dwarslag met als gevolg 320 stilliggende schepen met daarop tienduizenden containers voor Europa had toen invloed op de winkelvoorraden toen met eenmalig een vertraging. Dat staat los van de andere problemen die nu spelen. Off-topic en nutteloos dus.alfatrion schreef: ↑21 jun 2022 16:54Ik vroeg mij al af wanneer het Suez-kanaal er bij zou worden gehaald.NeoDutchio schreef: ↑21 jun 2022 15:55net zo goed dat er geen consumenten goederen via het Suez-kanaal richting Europa zou komen
Re: Boos over Doors4life!
En hoe is dat enorme epistel een reden dat het probleem van de Gamma nu ineens het probleem van TS zou moeten zijn?NeoDutchio schreef: ↑21 jun 2022 15:55U mag het een potje vinden, loop daar eens een dagje mee en u praat waarschijnlijk wel anders.
Erthanax
vindt dit leuk
Re: Boos over Doors4life!
Je schrijft het zelf al: vorig jaar. Dat is niets vergeleken met de chaos van dit jaar. We hebben te maken met hoog ziekteverzuim, verstoorde leveringsketens, prijsstijgingen voor elke vorm van transport en veel softwarestoringen, die het gevolg zijn van hackpogingen vanuit Petersburg. De oplossing is improviseren en vooral niets verwachten, omdat deze problemen overal spelen.
Re: Boos over Doors4life!
Het bedrijf moet goed met de situatie omgaan. Op het laatste moment en meerdere keren annuleren is niet netjes.
U kunt het beste met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl overleggen wat u kunt doen. Dit hangt ook van uw wensen af.
U kunt het beste met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl overleggen wat u kunt doen. Dit hangt ook van uw wensen af.
-
- Berichten: 12822
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Boos over Doors4life!
TS heeft een probleem en dat is dat de deur steeds niet geleverd word. Gamma staat daar als verkoper tussen aangezien die ook met de rug tegen de muur staat. De fabrikant doet ook wat hij kan, echter is dat schijnbaar niet genoeg. Inzicht kan zorgen voor begrip.Moneyman schreef: ↑21 jun 2022 17:17En hoe is dat enorme epistel een reden dat het probleem van de Gamma nu ineens het probleem van TS zou moeten zijn?NeoDutchio schreef: ↑21 jun 2022 15:55U mag het een potje vinden, loop daar eens een dagje mee en u praat waarschijnlijk wel anders.
Een half jaar geleden was er een groot te kort aan (inbouw)apparatuur en op dit moment zit er een enorme levertijd op meubelbeslag. U zat dus daarvoor.