Onkruid71 schreef: ↑01 jul 2022 10:59
kuklos schreef: ↑01 jul 2022 10:49
Onkruid71 schreef: ↑30 jun 2022 23:34
Met de klachten die ik noemde wel ja, dus ik gaf gewoon antwoord.
Als je alles als long covid behandelt en dus niet kijkt naar wat iemand nog meer heeft verteken je in dit geval het complete beeld van wat er aan de hand is. Juist dat moet je niet willen en dat ddie onderzoekers dat ook niet meenemen is verrassend, maar wel verrassend de negatieve kant op.
Onkruid71 schreef: ↑30 jun 2022 23:39
Dan heeft de wetenschap en groot probleem en snap ik ook waarom ze vele ziektes niet kunnen oplossen. Geen nulpunten.
Dat staat er niet en is een grove misrepresentatie van de feiten.
Onkruid71 schreef: ↑01 jul 2022 04:06
PEM hoort will degelijk bij long covid patiënten, dat was vorig jaar al bekend.
Ah, ik begin hem te snappen, geloof ik. PEM = long covid = PEM. Dat PEM niet exclusief voor long covid is, niks mee te maken, nee, we moeten en zullen het op long covid gooien.
Volgens mij snap je nog steeds niet wat PEM, mensen met zware long covid hebben het.
Niks PEM is long covid, maar zoals ik al eerder aangaf, verdiep je er eens in. Blijkbaar heb je geen idee wat dat is.
Dan ga je het voor de zoveelste keer wéér hebben over mij, over wat ik wel of niet zou weten, terwijl wat ik wel of niet weet er totaal niet staat. Wat er wel staat is dat ik concludeer dat jij blijk zegt PEM = long covid = PEM = long covid = PEM = long covid.
Onkruid71 schreef: ↑01 jul 2022 10:59
Als ze eerst willen uitzoeken tot in details waar het allemaal door komt, dan zal het zeer lang duren voor er behandelingen zijn. Daarom zei ik dat oorzaken nu niet echt van belang zijn.
Als jij alle PEM direct als long covid wil beschouwen en de long covid behandeling voor elk PEM geval wil toepassen dan sla je dus gigantisch, maar dan ook echt gigantisch de plank mis. Jij zegt hier dat als er nu iemand met PEM bij de dokter komt deze direct uit zijn boekje met behandelmethodes de long covid pagina moet zoeken, en die gaan toepassen. NIks mee te maken wat er precies aan de hand is, want we hebben PEM ontdekt, dus moet het altijd en in alle gevallen automatisch long covid zijn.