Zet je instellingen dan op aflopend : dan krijg je eerst de nieuwste reactie te zien , met jouw ' beste antwoord ' dan steeds op plek twee in dat Corona-topic.
Scheelt een hoop scrollen!
En waar staat bij jou de nieuwste reactie dan? Bovenaan of onderaan de pagina?
Onderaan, in chronologische volgorde dus.
En waar staat dan de "beste reactie"? Als één na onderste?
Ik vind de manier van weergave die jij gebruikt vervelend: je moet dan per sé iedere keer naar de onderkant van de pagina scrollen om het nieuwste bericht te lezen. Ook als er maar één nieuw bericht is geplaatst. Bij de omgekeerde weergave heb je het nieuwste bericht direct in beeld, zonder scrollen.
En waar staat dan de "beste reactie"? Als één na onderste?
Ik vind de manier van weergave die jij gebruikt vervelend: je moet dan per sé iedere keer naar de onderkant van de pagina scrollen om het nieuwste bericht te lezen. Ook als er maar één nieuw bericht is geplaatst. Bij de omgekeerde weergave heb je het nieuwste bericht direct in beeld, zonder scrollen.
De beste reactie is nu het tweede bericht op de eerste pagina.
Even om te voorkomen dat we elkaar niet begrijpen: ik had de omgekeerde weergave, voordat ik wist wat het vierkantje betekende. Als er maar één nieuw bericht is, is dat inderdaad prettiger wat dan hoef je niet te scrollen. Maar bij meerdere ongelezen berichten lees je dan van onder naar boven en dat is niet zoals het ons ooit geleerd is.
RADAR.
Is het een idee om voorlopig het Corona-topic te sluiten en straks een deel 5 te openen , wanneer Corona en de gevolgen hierdoor weer de kop op steken?
Ben ik het niet mee eens, corona gaat nog steeds rond en na sluiting van dit topic zou iedereen in principe een nieuw topic erover kunnen openen. Waarom dan niet het oude laten staan?
Ik denk zomaar dat Pem & Laura uit Weert wel het copyright op deze foto hebben.
Heb je wel netjes toestemming gevraagd om deze reklamefoto hier te mogen plaatsen bij Pem & Laura, @Moneyman ?
Ik denk zomaar dat Pem & Laura uit Weert wel het copyright op deze foto hebben.
Heb je wel netjes toestemming gevraagd om deze reklamefoto hier te mogen plaatsen bij Pem & Laura, @Moneyman ?
Nope. Dat hoeft ook niet, want de foto is geëmbed. En ik doe daarnaast zelfs nog aan bronvermelding. Wat wil een mens nog meer