DIMEHOUSE webshop stuurt onterechte aanmaning niet bestelde/geleverde goederen

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
16again

Re: DIMEHOUSE webshop stuurt onterechte aanmaning niet bestelde/geleverde goederen

Ongelezen bericht door 16again »

150747 schreef:
24 jul 2022 16:51
fonsflons schreef:
24 jul 2022 16:42
Dimehouse heeft niets te verantwoorden op dit forum aan ons.
Dat is dan ook weer zo.
Ik begrijp toch al niet dat een bedrijf reageert want het wint hier niks.
De zaak tegen TS wordt hier niet gewonnen, maar de bericht van Dimehouse hier zie ik meer als middel om de goede naam niet te verliezen.

Hawk-Eye

Re: DIMEHOUSE webshop stuurt onterechte aanmaning niet bestelde/geleverde goederen

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

fonsflons schreef:
24 jul 2022 16:42
Dimehouse heeft niets te verantwoorden op dit forum aan ons.
klopt en tegelijk als men zegt iets te willen "bewijzen" doe dat dan ook, laat de handtekening zien van TS op de afleverbon, dat is een rechtsgeldig argument, ook kunnen ze de mail laten zien die overigens ook door mij kan zijn geschreven!

het is tot nu een welles nietes spel tussen twee partijen die beidden niet echt bewijzen wat er wel of niet gebeurt is, misschien dat uiteindelijk de rechter een uitspraak zal doen!

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Hawk-Eye schreef:
25 jul 2022 09:13
klopt en tegelijk als men zegt iets te willen "bewijzen" doe dat dan ook, laat de handtekening zien van TS op de afleverbon, dat is een rechtsgeldig argument, ook kunnen ze de mail laten zien die overigens ook door mij kan zijn geschreven!
Dat kan natuurlijk niet zonder de AVG fors te schenden!

Hawk-Eye

16again schreef:
25 jul 2022 09:33
Hawk-Eye schreef:
25 jul 2022 09:13
Dat kan natuurlijk niet zonder de AVG fors te schenden!
namen en andere gegevens kunnen worden weggelakt volgens mij, gaat meer om de intentie in deze wat mij betreft>

Hawk-Eye

PeterPeters1966 schreef:
25 jul 2022 11:31
alfatrion schreef:
24 jul 2022 16:39
Dimehouse heeft niets meer gedaan dan het gemotiveerd in nemen van standpunten en het overleggen van een foto van een tafel die ergens voor een deur staat. Op de foto is geen naambordje of huisnummer te zien en dus kan die foto overal genomen zijn.
Maar al hadden ze een foto waarbij TS blij de boel in ontvangst neemt, dan had jij ze nog niet geloofd, want een bedrijf is altijd fout en een consument altijd slachtoffer van een bedrijf. Misschien dat jij als jurist zo met je klanten omgaat, maar de meeste bedrijven werken gewoon netjes.
zelfs een foto zegt niets, we weten immers niet hoe de besteller/ontvanger eruit ziet!!!!

Gesloten