VERZEKERAARS VERGOED ONZE ZORG! #VERZEKERME!
Re: VERZEKERAARS VERGOED ONZE ZORG! #VERZEKERME!
Ik meen mij te herinneren dat u een tijd terug schreef, dat u niet onder behandeling bent van een arts.
kuklos
vindt dit leuk
Dit is wat u laatst schreef: “En als ik kijk naar wat ik betaal aan ziekenfonds, en wat ik verder vergoed moet hebben, bezoek naar de dokter, heb ik de laatste 3 jaar niet nodig gehad, heb alleen maar pijnstillers.”
Uw dokter heeft u de afgelopen 3 jaar niet nodig gehad, maar hij komt wel regelmatig bloed prikken??
Welke arts is dat dan? Bij mij komt Starlet prikken.
kuklos
vindt dit leuk
Geen idee, de dokter stuurt iemand. Want ik kan gewoon niet komen, mijn threshold is te laag. Hij komt niet met regelmaat.Lowieze schreef: ↑12 aug 2022 10:47Dit is wat u laatst schreef: “En als ik kijk naar wat ik betaal aan ziekenfonds, en wat ik verder vergoed moet hebben, bezoek naar de dokter, heb ik de laatste 3 jaar niet nodig gehad, heb alleen maar pijnstillers.”
Uw dokter heeft u de afgelopen 3 jaar niet nodig gehad, maar hij komt wel regelmatig bloed prikken??
Welke arts is dat dan? Bij mij komt Starlet prikken.
Van wat ik van deze ziekte weet heb je weinig energie en kun je vrij weinig doen. Daarbij is er het probleem dat er nog geen oplossingen zijn, ondanks de vele miljarden die in 75 jaar in onderzoek zijn gestoken.
De tip om je best te doen te kijken naar wat je wel kan lijkt me dan niet zo gek. Geld is er ingestoken en onderzoek is er al jaren gedaan en heeft misschien nog jaren nodig. Continue daarom blijven schreeuwen voegt niets toe, want het is er al. Je zou je kunnen richten op dingen die wel iets voor je kunnen betekenen.
De tip om je best te doen te kijken naar wat je wel kan lijkt me dan niet zo gek. Geld is er ingestoken en onderzoek is er al jaren gedaan en heeft misschien nog jaren nodig. Continue daarom blijven schreeuwen voegt niets toe, want het is er al. Je zou je kunnen richten op dingen die wel iets voor je kunnen betekenen.
Jablan
vindt dit leuk
Als je dan zo weinig energie hebt, dan is deze energie gebruiken ( verspillen ) op een forum als deze waar overduidelijk de boodschap niet over komt helemaal verspilde energie.Nijogeth schreef: ↑12 aug 2022 16:16Van wat ik van deze ziekte weet heb je weinig energie en kun je vrij weinig doen. Daarbij is er het probleem dat er nog geen oplossingen zijn, ondanks de vele miljarden die in 75 jaar in onderzoek zijn gestoken.