Schreeuwen is niet nodig.
Conclusie: dus de installatie is niet werkend opgeleverd en zou het netjes zijn de kosten van de printplaat te verrekenen met de eerste factuur
Men heeft geen verstand van zaken en daarom reageert men oppervlakkig.klaas11 schreef: ↑15 aug 2022 18:05kan me voorstellen dat de deskundigen hier gillend weglopen barbertje moet hangen dus de monteur is een prutser geef in een drietal reacties aan dat wat TS stelt gewoon onmogelijk is vervolgens geef ik met hoofdletters aan dat waar iedereen blijkbaar over heen leest en ben ik aan het schreeuwen waar ben ik in hemelsnaam aan het schelden iwab staat voor ik weet alles beter zoals het merendeel van de forumleden hier
Ik heb als HTS technicus wel verstand van zaken en je hebt gelijk.juliomariner schreef: ↑15 aug 2022 18:44Ik heb er technisch geen verstand maar dat iemand met droge ogen gaat beweren dat een monteur die zo'n belangrijk onderdeel "vergeet" en de installatie niet test geen prutser is gaat er bij mij niet in.
Dan maakt het volgens mij niet uit of je LTS MTS HTS of TU hebt. Dat kan een blind paard nog zien dat er geprutst is.
Het is een forumregel, maar geen gewoonte Een kleinere taalvaardigheid hoeft goed fatsoen niet in de weg te staan.juliomariner schreef: ↑15 aug 2022 20:19Het is echter hier wel de goede gewoonte om iemand niet op zijn stijl- en spellingsvouten af te rekenen.
Ach Lady1234, bij de eerste stap op het forum kwam ik uit Schiedam die met een Boeing 777 naar Thailand vloog, die volgepropt zat met ridders waarvan er een uitgevallen was. Ik noem het maar humor. Het was in ieder geval heel netjes geschreven, met punten en komma`s op de juiste plek.