De burger heeft dit VVD kabinet gekozen en dan doen ze al 12 jaar en zij bepalen de regels.angel1978 schreef: ↑16 aug 2022 15:04Nou, boter bij de vis dan.rens99 schreef: ↑16 aug 2022 15:00Al jaren heb ik geld genoeg voor één maatregel en volgend jaar ben ik rijk genoeg voor twee maatregelen binnen de vereiste tijd.
Volgend jaar ben ik rijk genoeg om mijn hand op te houden voor subsidie.
Het zal aan mij liggen, maar ik zou zeggen dat je subsidie geeft aan wie niet zonder kan.
Ja, ik ben woningbezitter en heb al decennia meelij met huurders, waarvoor de rechtse overheden van de laatste jaren maar weinig doet.
Waarom de huren elk jaar stijgen en nu met inflatie extra is mij een raadsel, mijn hypotheek was 20 jaar dezelfde en de komende 10 jaar stijgt het ook nooit. Bovendien betaal ik minder per maand dan huurders... vreemde wereld
Geen subsidie aanvragen of wel aanvragen en dat dan gebruiken om het enkele glas bij willekeurige buren te vervangen.
Als ik die cadeautjes van de VVD niet aanneem gaat het op aan andere rechtse hobby's en aan andere welgestelden en niet aan huurders.
Geen subsidie vragen is dus idioot en dan spek ik alleen mensen die nog rijker zijn.
Mensen die echt rijk zijn beginnen hun eigen goede doel was gisteren op tv en ze betalen dan geen inkomstenbelasting, allicht gaat dat geld dan naar hen.