Problemen met garantie bij TVreus
Problemen met garantie bij TVreus
Dit bedrijf wordt gerund door oneerlijke mensen. Ze vragen veel meer geld dan noodzakelijk voor producten en ze proberen je van alles door de strot te douwen waar niks van klopt. Onder garantie vallende producten willen ze niet terugnemen wanneer je zogenaamde 'gebruikerskosten' niet wil betalen. Het staat in de wet dat binnen de garantie je mag verwachten dat het product geretourneerd kan worden. Ze proberen de wet te omzeilen met zogenaamde aanbiedingen waarmee de klant uiteindelijk niet mee geholpen is en veel meer betaald dan noodzakelijk. Ik zit nu met een nieuwe tv van meer dan 650 euro terwijl mijn kapotte tv maar 400 kostte. Maar ze gaven mij maar 1 optie: de kapotte, nog onder garantie vallende tv omruilen mét bijbetaling + betalen voor de zgn gebruikerskosten en anders zoek je het maar uit. Dus geen enkele échte hulp voor het probleem wordt uiteindelijk geboden ook al zeggen ze telefonisch dat de klant koning is. Uitermate teleurstellend. Vervolgens Bellen ze om te vragen hoe de nieuwe tv bevalt En of we wel even de review willen verwijderen. Ja prima. geef me dan eerst mijn €300 maar terug.
-
- Berichten: 12822
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Problemen met garantie bij TVreus
Onder garantie vallende producten moeten terug genomen worden? Sinds wanneer is dat? Als iets onder garantie valt hebt u recht op herstel of vervanging. Mocht niets meer lukken, dan blijft ontbinding over. En bij vervanging alleen als herstel te duur is. Het is dus niet zo dat tijdens een garantieperiode alles terug gestuurd mag worden.
Wat uw probleem is vermeld u niet, hulp bieden is dus lastig.
Wat uw probleem is vermeld u niet, hulp bieden is dus lastig.
Re: Problemen met garantie bij TVreus
U bent al akkoord gegaan, wat het zoeken naar een oplossing moeilijker maakt.
Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t/garantie staan de regels. U had contact kunnen opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl voor hulp of advies.
Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t/garantie staan de regels. U had contact kunnen opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl voor hulp of advies.
Re: Problemen met garantie bij TVreus
Misschien wist je het nog niet, maar een bedrijf moet geld verdienen. Dat wil zeggen: meer geld voor iets vragen dan het kost.Dit bedrijf wordt gerund door oneerlijke mensen. Ze vragen veel meer geld dan noodzakelijk voor producten en ze proberen je van alles door de strot te douwen waar niks van klopt.
De uitspraak dat er oneerlijke mensen werken is een nogal onfatsoenlijke uitspraak die je eerst maar eens moet verwijderen.
bupaul
vindt dit leuk
Re: Problemen met garantie bij TVreus
Ik snap het ook niet helemaal. Dat je problemen hebt en dat dat niet goed wordt afgehandeld geloof ik helemaal.
Maar als je vindt dat ze te duur zijn (ik neem aan dat je dat bedoelt met 'meer geld vragen dan noodzakelijk', maar misschien klopt dat niet), waarom doe je er dan überhaupt een aankoop?
Maar als je vindt dat ze te duur zijn (ik neem aan dat je dat bedoelt met 'meer geld vragen dan noodzakelijk', maar misschien klopt dat niet), waarom doe je er dan überhaupt een aankoop?
bupaul
vindt dit leuk
Re: Problemen met garantie bij TVreus
leuk verhaal maar misschien had je jezelf meer en beter geholpen als je voor dit alles eerst had geinformeerd wat nu prcs je rechten zijn als consument en welke rechten en plichten de verkoper heeft!!!!Sdp schreef: ↑18 aug 2022 16:15Dit bedrijf wordt gerund door oneerlijke mensen. Ze vragen veel meer geld dan noodzakelijk voor producten en ze proberen je van alles door de strot te douwen waar niks van klopt. Onder garantie vallende producten willen ze niet terugnemen wanneer je zogenaamde 'gebruikerskosten' niet wil betalen. Het staat in de wet dat binnen de garantie je mag verwachten dat het product geretourneerd kan worden. Ze proberen de wet te omzeilen met zogenaamde aanbiedingen waarmee de klant uiteindelijk niet mee geholpen is en veel meer betaald dan noodzakelijk. Ik zit nu met een nieuwe tv van meer dan 650 euro terwijl mijn kapotte tv maar 400 kostte. Maar ze gaven mij maar 1 optie: de kapotte, nog onder garantie vallende tv omruilen mét bijbetaling + betalen voor de zgn gebruikerskosten en anders zoek je het maar uit. Dus geen enkele échte hulp voor het probleem wordt uiteindelijk geboden ook al zeggen ze telefonisch dat de klant koning is. Uitermate teleurstellend. Vervolgens Bellen ze om te vragen hoe de nieuwe tv bevalt En of we wel even de review willen verwijderen. Ja prima. geef me dan eerst mijn €300 maar terug.
ze hoeven trouwens geen een product terug te nemen als het stuk gaat in de garantieperiode OF daarbuiten, repareren is dan weer iets anders!!!!
bupaul
vindt dit leuk
Re: Problemen met garantie bij TVreus
Mwah. Het was beter geweest als TS geschreven had dat TV-reus oneerlijke praktijken hanteert - want dat dát zo is, is al vaak genoeg gebleken in de vele klachten over dit bedrijf.