LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over Martinair

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Dutchie1

Re: Klacht over Martinair

Ongelezen bericht door Dutchie1 »

Ik las hier dat je met een 747 naar Mallorca vloog. Ik wou vragen waar dit te boeken is? Reageer a.u.b. bij [email protected]
Helaas voor je vliegt Martinair al een aantal jaren niet meer met een 747 in passagiersuitvoering.
In hele drukke periodes huren ze nog wel eens een vliegtuig in en dan kan het voorkomen dat er wel een 747 wordt gebruikt van b.v. Air Pulmantur of Corsair. Maar nogmaals, je kunt er niet specifiek voor boeken.

Of je zo blij moet zijn met een 747 naar Palma? Indertijd propte Martinair er 519 passagiers in, dus de beenruimte was niet echt lekker. Verder zijn de bagagebandjes op dit soort vliegvelden vrij beperkt en kan je dus voorstellen hoe lang je op bagage moet wachten met 518 medepassagiers :cry:

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Klacht over Martinair

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Hoi Dutchie
Ik kan je wel vertellen dat de luchthaven van Mallorca zeer uitgebreid is
Ik heb dat laatst op de t.v gezien en je ken het niet meer terug zo groot is het geworden. En daar zijn aardig wat bagage banden in de aankomsthal. Dus daar is dat getal wat je noemt peanuts bij en kan heel wat verhapstukken.Het is een uiterstmoderne vliegveld geworden.
Gr nel Ook kan ik je vertellen dat je met martinair of transavia vliegt. Dus martinair vliegt nu ook op Mallorca en je kan daarvoor boeken bij oad,want die vliegt met transavia en martinair

Sun

Re: Klacht over Martinair

Ongelezen bericht door Sun »

Wij zijn met Sunweb naar Mallorca geweest en vlogen toen heen en terug met Martinair met de MD11. Genoeg ruimte ook en een fijn toestel om mee te vliegen. 8)

Dutchie
Berichten: 163
Lid geworden op: 02 aug 2004 09:18

Re: Klacht over Martinair

Ongelezen bericht door Dutchie »

Nel,

Palma is inderdaad een stuk groter geworden en heeft veel bagagebanden. De nuancering ligt echter in het feit dat een vlucht 1 band krijgt toegewezen.

Martinair vliegt altijd al op Palma. In het hoogseizoen gaat zelfs 1 vliegtuig op zondag 3x heen en weer naar Palma.

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Klacht over Martinair

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Vergeet de vraag ik vraag een ander wel.
Laatst gewijzigd door nel-foppe op 01 mar 2005 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Klacht over Martinair

Ongelezen bericht door Gast »

Nel, blijf eens een keertje on-topic wil je.
Dat gechat iedere keer.

Gast

Re: Klacht over Martinair

Ongelezen bericht door Gast »

Nel, laat je toch niet opnaaien door DAT persoon. Hij/zij heeft weer zijn/haar zin, nu jij je topic hebt aangepast.

Laat ze toch! Gewoon negeren.

Ik was vorig jaar nog op Mallorca luchthaven. Inderdaad, je weet niet wat je ziet. Zo mooi en groot geworden en super modern. Een vershil met jaren geleden. Hele mooie en vele winkels erbij! Prachtig!

Gast

Re: Klacht over Martinair

Ongelezen bericht door Gast »

Topic moet posting zijn. Sorry! :oops:

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Klacht over Martinair

Ongelezen bericht door nel-foppe »

De gene die devraag stelde of martinair op mallorca lande heb ik beantwoord met ja,omdat ik het speciaal hebt opgezocht in de boeken.
Ik heb het door gegeven.Dat was alles.Iedereen een prettige avond verder,en we gaan werken aan de vraag die ik niet mocht stellen en ik heb hulp nu. Maar bedankt !!!!!!!!!!!! Nel :wink:

Gast

Re: Klacht over Martinair

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb je vraag hier niet gelezen Nel, omdat ik de hele dag weg was.

Wie beslist hier nu eigenlijk, wie hier een vraag mag stellen?? DAT persoon? Ik dacht het toch niet. Jammer dat je je zo laat beinvloeden.

Fijne avond nog en dat bakkie kom ik ook nog wel bij je doen en dan praten we wel verder over Mallorca. :wink:

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Klacht over Martinair

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Ik laat me niet beinvloeden door mensenMaar ik neem er afstand van.
En ik ben blij dat martinair erop vliegt,want dan kan ik daar nog eens naar toe gaan.Ik ben daar bekend;en wil het weer terug zien. grt. 8)

Gast

Re: Klacht over Martinair

Ongelezen bericht door Gast »

Okè! :lol: :wink:

Gesloten! :arrow:

Sun

Re: Klacht over Martinair

Ongelezen bericht door Sun »

Transavia vliegt ook op Mallorca en is ook goed. Wel basic air dus geen eten. Maar dat hoeft op dat stukkie toch ook niet?

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Klacht over Martinair

Ongelezen bericht door MLF »

Martinair is het klagen waard
ik vloog 10 uur en zat klem als in een sardinenblik
voor 98 euro extra krijg je 2 cm meer, kennissen vlogen daarmee en ze zaten net zo klem
aanvraag voor plek bij een nooddeur wordt steevast afgewezen, maar vanuit buitenland terug vliegen kan het wel

Gesloten