Geld terug na accepteren van vervangend product garantie
Geld terug na accepteren van vervangend product garantie
Ik had een product gebracht naar de mediamarkt voor reparatie, maar het bleek dat het product niet herstelbaar was. Ze gaven me de keuze voor geld terug of een vervangend product en ik koos voor vervangend product. Nu bedenk ik me dat ik toch liever mijn geld terug heb. Is dit nog een mogelijkheid? Het vervangend product is nog onderweg naar de mediamarkt en heb het nog niet fysiek aangenomen?
Alvast bedankt voor de reacties
Alvast bedankt voor de reacties
- Seinhuis
Beste antwoord
Gekozen door koeliga
Re: Geld terug na accepteren van vervangend product garantie
Mijn advies is om deze vraag aan MediaMarkt te stellen.
U heeft een keuze gemaakt en het is wettelijk niet mogelijk om deze keuze te veranderen. Wie weet wat met een vriendelijke vraag of een brutale bek mogelijk is.
U heeft een keuze gemaakt en het is wettelijk niet mogelijk om deze keuze te veranderen. Wie weet wat met een vriendelijke vraag of een brutale bek mogelijk is.
Mijn advies is om deze vraag aan MediaMarkt te stellen.
@Seinhuis heeft de wet gelezen, maar daar zou ik me niks van aantrekken. Bel ze maandag op en zeg dat u toch liever geld terug wil. De mediamarkt heeft permanent 7000 klachten open staan over hun klantenservice en dat is al jaren zo, dus ik zou het wel weten.
Veel klachten als je zo groot bent is niet zo raar. Je kunt daar pas een oordeel over geven als je het aantal klachten per klant weet. Een winkeltje op de hoek zal per definitie nooit zoveel klachten kunnen krijgen als MM maar dat wil niet zeggen dat ze daardoor beter zijn.
Dit is wel een heel ander advies dan dat we nornaal van Seinhuis lezen
Je heb nog geluk gehad Bij mij wilde ze na vier reparaties wat niet geholpen had van een automatische koffie machine nog een keer opsturen voor reparatie Terwijl er bij hun in de beschrijving staat Na drie reparatie je geld terug krijg Of een nieuwe machine Heeft na vele mails na zes weken mijn geld terug gehad Ik koop er niet zo gouw meer iets