De ledenpagina's van de Arcares-site zal mijn manager niet op kunnen komen, daar ik bij de concurrent van Arcares werk. Dus een aktieve logincode zal er wel niet zijn.
Ik heb in een regionale krant een noodkreet gelezen van een instellings-directeur. Deze had de strekking dat zijn instelling met de nu opgelegde bezuinigingen geen goede zorg meer kon leveren.
Waar ik mij aan stoor is dat zo'n instellings-directeur in de krant zich de slachtofferrol aanmeet, maar niet de middelen benut die hij m.i beter kan toepassen, n.l zijn branche-organisatie inzetten.
Daar kan hij toch de hulp en kennis vinden van zijn mede branche genoten?
En vandaaruit een genuanceerd, duidelijk artikel plaatsen en niet het aldus geplaatste, slachtofferachtige gemekker (sorry dat ik het zo noem, maar zo ervaar ik het).
En waarom weet ( bijna) niemand wat Arcares is en wat ze doen?
Vraag aan een willekeurige oudere naar wat ze weten over Arcares en ze denken dat het een winkel is, of zoiets.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ook het meeste personeel fronst de wenkbrauwen en zeggen vaag de naam te kennen, maar wat deze precies inhoudt?
Laten ze zich beter profileren in de media.
Zo kunnen ze stellingen zoals van 'rust roest' ontkrachten, wanneer deze onwaar blijken te zijn.
Groet van,
een met plezier werkende, S.