Cadeaubon dagje Wellness.nl
Cadeaubon dagje Wellness.nl
Ik heb 2 cadeaubonnen van dagje Wellness.nl verzilverd en voor 13 december gereserveerd bij Elysium
Helaas kreeg mijn vrouw een ongelukje. Daarom wilde ik de reserveringen verzetten naar 17 januari
Dit heb ik in line( dacht ik) geregeld maar omdat ik geen bevestiging kreeg ging ik maar eens informeren
Na een aantal dagen kreeg ik het bericht dat de e tickets maar tot 24 december geldig waren
Na een redelijk boze mail terug kreeg het bericht van Elysium dat het jammer was maar helaas en dat ik de tickets maar aan iemand anders moest geven die wel voor de 24e kan komen
Volgens mij doe ik geen zaken met dagje Wellness.nl maar met Elysium
Daarnaast heb ik de cadeaubonnen wel voor de 24e geactiveerd
Kortom geen coulance en slechte klantvriendelijkheid
Hebben jullie daar ervaring mee?
Helaas kreeg mijn vrouw een ongelukje. Daarom wilde ik de reserveringen verzetten naar 17 januari
Dit heb ik in line( dacht ik) geregeld maar omdat ik geen bevestiging kreeg ging ik maar eens informeren
Na een aantal dagen kreeg ik het bericht dat de e tickets maar tot 24 december geldig waren
Na een redelijk boze mail terug kreeg het bericht van Elysium dat het jammer was maar helaas en dat ik de tickets maar aan iemand anders moest geven die wel voor de 24e kan komen
Volgens mij doe ik geen zaken met dagje Wellness.nl maar met Elysium
Daarnaast heb ik de cadeaubonnen wel voor de 24e geactiveerd
Kortom geen coulance en slechte klantvriendelijkheid
Hebben jullie daar ervaring mee?
Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl
Als de bonnen tot de 24ste geldig zijn wat is er dan mis met de reactie van Elysium?
bupaul
vindt dit leuk
Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl
Heel vervelend dat uw vrouw een ongeluk heeft.
Meestal is bij een reservering een betaalverplichting. Tevens heeft u zelf het risico genomen om bijna op het uiterste geldigheid uw cadeaubon te bewaren.
Uw geld bent u terecht kwijt.
Meestal is bij een reservering een betaalverplichting. Tevens heeft u zelf het risico genomen om bijna op het uiterste geldigheid uw cadeaubon te bewaren.
Uw geld bent u terecht kwijt.
bupaul
vindt dit leuk
-
- Berichten: 12722
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl
Coulance is een gunst, geen recht. U hebt gereserveerd en betaald met een bon, als u dan niet kan komen ligt dat risico bij u. Juist daarvoor zijn verzekeringen in het leven geroepen. Waarom word er regelmatig gedacht dat de zakelijke partij maar het risico moet dragen die de klant veroorzaakt? Zo werkt het niet.
Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl
Plaatst op Faceboek een oproepje en verkoop de kaarten door. U heeft in ieder geval nergens recht op.
moederslink
en bupaul
vinden dit leuk
Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl
Of ga met uw vriendin in plaats van uw vrouw. U kunt op een later tijdstip alsnog een keer met uw vrouw gaan.
Justmeagain
vindt dit leuk
-
- Berichten: 3397
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl
Kunt u mij aangeven welk risico hier de zakelijke partijj loopt wanneer van de tickets ivm overmacht een paar weken later gebruik gemaakt wordt?NeoDutchio schreef: ↑09 dec 2022 19:00Coulance is een gunst, geen recht. U hebt gereserveerd en betaald met een bon, als u dan niet kan komen ligt dat risico bij u. Juist daarvoor zijn verzekeringen in het leven geroepen. Waarom word er regelmatig gedacht dat de zakelijke partij maar het risico moet dragen die de klant veroorzaakt? Zo werkt het niet.
-
- Berichten: 12722
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl
Personeel word ingezet op de bezettingsgraad. Ook de horeca koopt in op de verwachting. Nu zal 1 klant die niet komt niet zo'n ramp zijn, maar als er meer klanten willen verzetten heb je als ondernemer kosten waar niets tegenover staat. Je kan vooraf ook niet zeggen dan bijvoorbeeld 10 klanten per dag mogen schuiven en dus trek je voor iedereen dezelfde lijn.J. Deltoer schreef: ↑11 dec 2022 11:58Kunt u mij aangeven welk risico hier de zakelijke partijj loopt wanneer van de tickets ivm overmacht een paar weken later gebruik gemaakt wordt?NeoDutchio schreef: ↑09 dec 2022 19:00Coulance is een gunst, geen recht. U hebt gereserveerd en betaald met een bon, als u dan niet kan komen ligt dat risico bij u. Juist daarvoor zijn verzekeringen in het leven geroepen. Waarom word er regelmatig gedacht dat de zakelijke partij maar het risico moet dragen die de klant veroorzaakt? Zo werkt het niet.
kuklos
vindt dit leuk
Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl
Dat is nou eenmaal het nadeel van die rottige waardebonnen.geef gewoon geld, geen gedoe. Kan je besteden wanneer je wilt.
-
- Berichten: 3397
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl
Neo zoekt problemen die er niet zijn, beter is het om te zoeken in oplossingen. Lady heeft hierboven 200 procent gelijk. Maar voor sommige mensen is het nog lastig om contanten te geven.
Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl
@J. Deltoer, Neo heeft gewoon gelijk. Maar als je consequent als de spreekwoordelijke struisvogel je hoofd in het zand wil steken zie je die problemen inderdaad niet.
Re: Cadeaubon dagje Wellness.nl
Waarom zou het lastig zijn om contanten te geven? Zo’n waardebon moet ook gekocht worden.