EcoHeat kacheltje blijkt dropshopping
Re: EcoHeat kacheltje blijkt dropshopping
Het is toch wat.
Verantwoording ligt bij de overheid / wetgever / handhavingsinstantie.ben2709 schreef: ↑16 dec 2022 15:39Ik verbaas me er weer over dat webshops zich nog steeds kunnen verschuilen door geen tel nr en (email)adres te (moeten) vermelden.
Dat zou toch verplicht moeten zijn? In normaal handelsverkeer moet je toch weten met wie je te maken hebt?
Welke instantie is hiervoor verantwoordelijk en neemt (geen) actie?
Dan zou je moeten weten dat je het verder wel kunt vergeten.
Daar ligt de verantwoording dus niet. Die ligt bij de consument die zich niet ergens blind in moet storten.
Op een markt loop je ook niet in de rondte met je portemonnee open en bloot boven op je tas, want dan vraag je om gerold te worden.
Op een markt loop je ook niet in de rondte met je portemonnee open en bloot boven op je tas, want dan vraag je om gerold te worden.
Dorfje
vindt dit leuk
-
Even gekeken, inderdaad. 500 watt, 12,95 per stuk. Gisteren werd een Delongi genoemd, die is niet meer leverbaar, maar ik kon er nog wel eentje te pakken krijgen. 44,95, 2000 watt. Ik weet wel wat het meest efficiënt is.ZeerPrivé schreef: ↑17 dec 2022 09:50Van de ene dropshipper naar de andere? Die dingen zijn voor een paar euro volop te koop bij de Action.leonie.carree schreef: ↑17 dec 2022 09:15Via Aliexpress en of Klant betaling is een refund altijd mogelijk als je maar cotact houd.
Als ik toch goedkoop ga bestellen via Klarna eerst het hele internet afstruinen naar reviews.
Nu heb ik 3 mini Tristar kacheltjes erbij via Techinn.
Warm!
Graag gedaanwitte angora schreef: ↑18 dec 2022 08:40Gisteren werd een Delongi genoemd, die is niet meer leverbaar, maar ik kon er nog wel eentje te pakken krijgen. 44,95, 2000 watt. Ik weet wel wat het meest efficiënt is.
witte angora
vindt dit leuk
-
Maar dan niet bij Tristar (Jules Verneweg Tilburg) aankloppen als het niet werkt.leonie.carree schreef: ↑17 dec 2022 09:15Via Aliexpress en of Klant betaling is een refund altijd mogelijk als je maar cotact houd.
Als ik toch goedkoop ga bestellen via Klarna eerst het hele internet afstruinen naar reviews.
Nu heb ik 3 mini Tristar kacheltjes erbij via Techinn.
Warm!
Feitelijk parallelimport wat je doet.
Bedankt voor alle reacties. Inmiddels hebben we aangifte gedaan bij de politie en bij de bank hier melding van gemaakt. Helaas kunnen we het geld niet terugkrijgen omdat de betaling middels iDeal is gedaan.
En van wat hebt u dan aangifte gedaan? Dat de ventilator het niet doet? Lijkt me geen politiezaak.
NeoDutchio
en Nevyn
vinden dit leuk
-
En tegen wie is aangifte gedaan? Tegen een onbekende webwinkel zonder adresgegevens?
-
On line een melding gemaakt, is iets anders dan aangifte doen.
Politie en bank zullen dit ter kennisgeving aannemen, als ze dat al doen.
Politie en bank zullen dit ter kennisgeving aannemen, als ze dat al doen.
Toch maar eens die advertentie bekeken: "With over million units sold worldwide this device is becoming one of the most successful ways to heat up any area, without spending a fortune on energy."
Iedere HAVO leerling kan na 1 jaar natuurkunde concluderen dat dit niet kan.
Iedere HAVO leerling kan na 1 jaar natuurkunde concluderen dat dit niet kan.
-
Deze hebben helaas meer websites. Iedereen maakt bijna weleens z’on fout. Impulsief kopen en achteraf denken niet zo handig