Nee, er was geen sprake van “ aan opzet grenzende roekeloosheid”
De schade van @E is vergoed volgens de polisvoorwaarden.
Dat laatste ben ik niet met u eens. Na het invullen van het schadeformulier, samen met de ouders, kreeg ik van mijn verzekering eerst het bericht dat ik alles zelf moest betalen. Pas na mijn bezwaar (met foto's en schetsen met maatvoering van weginrichting) werd dat volledig teruggedraaid.
Dit is dus precies het punt dat ik wilde maken. Het geldt voor eigenlijk alle anekdotes over verzekeringskwesties.
Waarbij je voor het gemak vergeet, dat mijn 'ongelijk' al vaker toch een 'gelijk' is gebleken. Maar dan is iedereen opeens heel erg stil. Ik ben alleen vasthoudend bij onderwerpen, waar ik 100% zeker weet, dat het klopt.juliomariner schreef: ↑07 jan 2023 20:21De reden dat u telkens wordt "aangevallen" is dat u, ook al is uitvoerig aantoond, uw ongelijk niet kunt toegeven.
Het is maar wat je draaien noemt. Het is erg lastig om een discussie te voeren met mensen, die tot 75 cijfers achter de komma doorgaan, omdat er één klein detail ontbreekt in een reactie. Beetje meer ontspannen blijven zou het hier een stuk leuker maken.juliomariner schreef: ↑07 jan 2023 20:21U blijft om de hete brij heendraaien en als u zich helemaal hebt vast geluld schrijft u dat er nu genoeg is gezegd over het onderwerp.
Moneyman betwist wat ik schrijf, maar herhaalt liever nog een keer zijn mening dan er echt moeite voor doen. Ik had gevraagd om een goede onderbouwing en die ontbreekt in zijn reactie. Dat is het echte draaikontengedrag, Julio en anderen.Moneyman schreef: ↑07 jan 2023 21:48... Dat is exact wat ik de hele tijd al schrijf… Jij maakt van jouw ervaring (en je stelling dat je blijkbaar van alle vergelijkbare ongevallen exact de uitkomst zou weten, wat op zichzelf al wonderlijk is) een generieke uitkomst zonder ruimte voor andere ervaringen. Dat is juist wat ik betwist. ...
Tenminste iemand die vraagt
Dat is ook mijn insteek. Maar als de verzekering denkt het anders op te kunnen lossen resteert weinig anders dan naar de rechter stappen.
Je hebt op dit forum al zó vaak onomstotelijk bewezen dat dit verre van waar is. De rest van je betoog is slechts een herhaling van zetten die vooral getuigt van het ontbreken van een spiegeltje aan de wand. Maar blijf vooral geloven dat je gelijk hebt.Jablan schreef: ↑18 jan 2023 22:51Waarbij je voor het gemak vergeet, dat mijn 'ongelijk' al vaker toch een 'gelijk' is gebleken. Maar dan is iedereen opeens heel erg stil. Ik ben alleen vasthoudend bij onderwerpen, waar ik 100% zeker weet, dat het klopt.juliomariner schreef: ↑07 jan 2023 20:21De reden dat u telkens wordt "aangevallen" is dat u, ook al is uitvoerig aantoond, uw ongelijk niet kunt toegeven.
Tja, klagen bij de moderatie als je geen gelijk krijgt is natuurlijk ook een optie