![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ik kijk overigens nog maar zelden.
Sowieso zijn er weinig reclames gericht op 'ouderen'. Eigenlijk vreemd want ze vormen een steeds grotere groep met veelal een groter vermogen/inkomen dan de jongeren.ZeerPrivé schreef: ↑25 jan 2023 11:38Natuurlijk is het een geldkwestie. Vandaar ook dat de zendtijd van zowel Radar als Kassa gehalveerd is. Ze hadden wel relatief veel kijkers, maar hoofdzakelijk ouderen en die zijn voor de adverteerders rondom deze programma's commercieel niet interessant.witte angora schreef: ↑25 jan 2023 10:33Kortom, in plaats van bij te dragen aan zinvolle maatschappelijke discussies gaat het in dit geval om geld verdienen middels een vorm van entertainment die mensen alleen maar verder uit elkaar drijft. Dat de hypocrisie de boventoon voert is ook niet erg; het gaat om geld, geld, geld.
En minder trendgevoelig. Reclames zijn meestal gericht op nieuwe producten of varianten van een bestaand produkt. Ouderen zullen sneller iets gebruiken wat ze al jaren kennen en daar wordt zelden reclame voor gemaakt.ZeerPrivé schreef: ↑25 jan 2023 12:05Maar dat vermogen bestaat vaak ook steen, oftewel hun woning. Bovendien zijn ze zuiniger dan de gewilde leeftijdsgroep 20-55. Zie mijn eerdere reactie.
Maar de dochter van iemand die laatst een... ehhh... gecremeerde... juist ja... genoemd werd, die weet het kennelijk niet. Misschien dat de familieruzie daar wel over gaat?
Totdat ze bij een dropshipper bot vangen, dan komen ze hier huilen en ons mededelen wat voor onrecht hen is aangedaan.witte angora schreef: ↑25 jan 2023 12:43Ik denk dat 'de' jongeren helemaal geen zin hebben in dat gespeeld verontwaardigde geleuter op tv over problemen die de hunne helemaal niet zijn. Netflix en Tiktok, dat is allemaal veel leuker en spannender. Denk ik tenminste.
Die jongeren zijn zelf de dropshippers. Het zijn juist de ouderen die er in trappen en dan hier komen klagen.J. Deltoer schreef: ↑25 jan 2023 13:36
Totdat ze bij een dropshipper bot vangen, dan komen ze hier huilen en ons mededelen wat voor onrecht hen is aangedaan.
Op advies van een oom die nog wel eens tv kijkt als die op bezoek is bij moeders van 90 in het bejaardentehuis
Nog een reden voor een bepaalde groep jongeren om hier never nooit niet te komen, dus.Lowieze schreef: ↑25 jan 2023 13:56Die jongeren zijn zelf de dropshippers. Het zijn juist de ouderen die er in trappen en dan hier komen klagen.J. Deltoer schreef: ↑25 jan 2023 13:36
Totdat ze bij een dropshipper bot vangen, dan komen ze hier huilen en ons mededelen wat voor onrecht hen is aangedaan.
Op advies van een oom die nog wel eens tv kijkt als die op bezoek is bij moeders van 90 in het bejaardentehuis
Het is een betaalde baan. Jor, een 'oudgediende' die intussen ook al heel wat jaren niet meer onder ons is, was een van degenen die in het verleden het idee opperde om een aantal vaste forummers in te zetten als hulpmoderator. Omdat de moderatie toen, en dan hebben we het over ruim 10 jaar geleden, eigenlijk ook al nergens op sloeg. De redactie/moderatie wilde daar gewoon niet aan, ze wilden het zelf in handen houden. Na heel wat jaren, en zeer stevige kritiek vanwege de permaban die Moneyman kreeg, viel het kwartje, en werd er een tijd goed gemodereerd. Helaas is 'SK' vertrokken, en intussen lijkt de hele moderatie weggevaagd te zijn.
witte angora schreef: ↑25 jan 2023 11:03Even vast zetten wanneer de discussie is begonnen:
We zitten nu al op de derde werkdag, en geen enkele reactie van de moderatie. Ik denk dat wel duidelijk is welke feedback er hier nodig is.22 jan 2023 20:55
Maar waarom dan minder ernstige berichten (zoals een opsomming) zonder bericht snel verwijderen en spam van mogelijk gehackde accounts dagenlang laten staan?