Juist, gaat tenminste op voor diegenen die het het hardst nodig hebben.
Anderzijds: elke zwerver hier, elke asylzoeker heeft tenminste 1 smartphone en €0.
HERSTEL : dat maandbedrag verlagen/aanpassen , daar krijg je in februari bericht over en het kan pas per 1 maart worden aangepast.moederslink schreef: ↑08 feb 2023 11:03Vandaag kreeg ik zelf van Vattenfall een mail dat ik mijn maandbedrag vrijwillig mag en kan aanpassen/ verlagen.
Ik ga dat doen, maar ik zorg voor een extra buffertje ivm de eindafrekening.
Dat is toch wel weer te triest voor woorden...moederslink schreef: ↑08 feb 2023 13:26Ik ben samen met mijn zoon bezig geweest --- je komt niet veel verder.
Het blijkt alleen te werken op een smartphone, niet op een tablet
Nou, zo vreemd vind ik het niet, tenslotte heeft zo'n 95% een smartphone. Bovendien komt er waarschijnlijk nog een desktopversie. Gewoon even rustig afwachten, het hoeft echt niet meteen vandaag nog aangevraagd te worden.Moneyman schreef: ↑08 feb 2023 16:21Dat is toch wel weer te triest voor woorden...moederslink schreef: ↑08 feb 2023 13:26Ik ben samen met mijn zoon bezig geweest --- je komt niet veel verder.
Het blijkt alleen te werken op een smartphone, niet op een tablet
Nee, te laag. Het was dik een half jaar geleden 96,1%.
Exact dit. Zonder voor profeet te spelen, want dat ben ik niet: het toekomstige verloop van de oorlog kan nog alle kanten op. Maar ik vrees, hoewel het heel lastig is bijbelse voorspellingen goed te interpreteren, dat deze oorlog nog wel eens veel groter zou kunnen worden. Daar heb ik al eerder op gehint, en je ziet dat het inderdaad heel langzaam toch steeds verder escaleert.
....................... edit** scontra.moederslink schreef: ↑10 feb 2023 15:47Ik gooi dit maar even in de groep :
ik moet zeggen : ik houd mijn hart vast!
Zelensky is nu on tour---- wil nu écht ook F16 gevechtsvliegtuigen om zich te kunnen verdedigen.
Eerst tanks en ander wapentuig en dan nu gevechtsvliegtuigen om het luchtruim van Oekraïne te verdedigen , waar hij ook al eerder om vroeg.
Vliegers leren ook op termijn hiermee bommen te gooien , al kost de training al met al zeker 6 maanden, voor ze getraind zijn om alle systemen onder de knie te krijgen.
Gisterenavond in Nieuwsuur.
Stel : één F16 gooit p/o één bom op Russisch grondgebied, dan breekt toch écht de pl***** uit??
Eerlijk gezegd wordt ik niet heel enthousiast van deze toelichting.witte angora schreef: ↑11 feb 2023 21:49Lol....
Ze kunnen het allemaal bij het rechte eind hebben, maar de kans is groter dat ze er allemaal naast zitten.
Hoe het zit? Mensen leggen vaak verbanden, maar is er wel een verband tussen de beide feiten? En kan het zijn dat er meer factoren zijn? En zo ja, hoe moeten die factoren dan gewaardeerd worden? Misschien moet er wel staan 1+1+3+4...
En wie zegt dat je beide factoren moet optellen? Moet dat inderdaad, of is dat alleen je eigen interpretatie, je eigen zienswijze? Misschien moest je ze met elkaar vermenigvuldigen, of delen, dan is het in beide gevallen 1. En als je ze van elkaar af moet trekken, heb je 0.
(...)
Ik heb de boodschap wel begrepen, maar ik vind het voorbeeld slecht gekozen.