L-Mobi wijzigt voorwaarden geldigheidsduur beltegoed
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28
L-Mobi wijzigt voorwaarden geldigheidsduur beltegoed
Vandaag ben ik afgesloten van L-Mobi. Ik kan niet meer aanmelden op het kpn Telecom netwerk. Nu blijkt dat het beltegoed niet meer 9 maanden geldig is. Wanneer je belde, data of sms verstuurde verlengde je het tegoed.
Het is nu slechts 93 dagen geldig en nu ben ik dus mijn mooie nul zes nummer kwijt. Ik heb geen waarschuwing of iets dergelijks mogen ontvangen. Weg beltegoed en telefoonnummer!
Algemene voorwaarde:
Het Prepaid tegoed is geldig zolang u minimaal één keer per 93 dagen opwaardeert of na verval van een maand of jaarbundel. Indien u het tegoed niet binnen 93 dagen opwaardeert, wordt het bevroren, waardoor u alleen nog maar gebeld kan worden.
Het is nu slechts 93 dagen geldig en nu ben ik dus mijn mooie nul zes nummer kwijt. Ik heb geen waarschuwing of iets dergelijks mogen ontvangen. Weg beltegoed en telefoonnummer!
Algemene voorwaarde:
Het Prepaid tegoed is geldig zolang u minimaal één keer per 93 dagen opwaardeert of na verval van een maand of jaarbundel. Indien u het tegoed niet binnen 93 dagen opwaardeert, wordt het bevroren, waardoor u alleen nog maar gebeld kan worden.
Re: L-Mobi wijzigt voorwaarden geldigheidsduur beltegoed
En wat was de reactie van L-Mobi toen u hier navraag naar deed.
Bevroren is niet weg en 'wie weet' kunt u de boel alsnog ontdooien en uw mooie 06 nummer incl. het beltegoed behouden.
Bevroren is niet weg en 'wie weet' kunt u de boel alsnog ontdooien en uw mooie 06 nummer incl. het beltegoed behouden.
Re: L-Mobi wijzigt voorwaarden geldigheidsduur beltegoed
Een telefoonnummer wordt niet direct herbruikt. Ik heb in het verleden een telefoonnummer teruggekregen van KPN. Die deden daar niet moeilijk over. Wel vriendelijk vragen. En anders kun je een ander proberen.
De wijziging van de algemene voorwaarden is iets anders. Is daar echt geen bericht over binnen gekomen?
De wijziging van de algemene voorwaarden is iets anders. Is daar echt geen bericht over binnen gekomen?
liefdeisdeweg
vindt dit leuk
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28
Re: L-Mobi wijzigt voorwaarden geldigheidsduur beltegoed
Het klopt de voorwaarden zijn gewijzigd. Ik heb gekeken of ik een email heb gehad maar dat is niet het geval. Evenmin heb ik een sms ontvangen. Sms berichten komen ook niet aan als het toestel uit staat en later ingeschakeld wordt.
Moet een provider bij het wijzigen van de algemene voorwaarden je ook contacteren?
Moet een provider bij het wijzigen van de algemene voorwaarden je ook contacteren?
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28
Re: L-Mobi wijzigt voorwaarden geldigheidsduur beltegoed
Dat heb ik dus ook gedaan daar stond toen in 9 maanden geldig en bij het aanspreken van je beltegoed word de geldigheidsduur weer verlengd met 9 maanden. Die voorwaarden zijn dus gewijzigd zonder dat ik hierop de hoogte ben gesteld. Heeft u mijn bericht wel volledig gelezen?
-
- Berichten: 12782
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: L-Mobi wijzigt voorwaarden geldigheidsduur beltegoed
Heeft de telefoon dan langdurig uit gestaan? In het verleden heb ik het ook meegemaakt dat sms berichten niet aankwamen als de telefoon een bepaalde periode uit stond. Mocht dat de oorzaak zijn, dan is dat enkel u aan te rekenen. Immers wekenlang een telefoon uitzetten is vragen om informatie te missen.liefdeisdeweg schreef: ↑11 feb 2023 18:26Evenmin heb ik een sms ontvangen. Sms berichten komen ook niet aan als het toestel uit staat en later ingeschakeld wordt.
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28
Re: L-Mobi wijzigt voorwaarden geldigheidsduur beltegoed
Sms berichten komen niet aan als toestel uit staat. Normaal gesproken is het zo dat sms berichten aan komt zodra het toestel ingeschakeld wordt. Ik heb meerdere L-Mobi prepaid kaarten en één die altijd aan staat is geen sms bericht gestuurd dat de geldigheid nu 3 x zo kort is, geen informatie hieromtrent ontvangen.
Het zal flinke winst zijn voor L-Mobi door alle beltegoeden in te gaan trekken. Tegelijkertijd denk ik ook veel klanten verlies. Ik ben nu tien euro kwijt. Mijn moeder heeft er dertig euro opstaan dat snel opgebruikt moet worden. Immers eerst negen maanden de tijd en nu drie maanden. En het was eerst in feite onbeperkt houdbaar mits je één keer per negen maanden iets van je beltegoed werd afgeschreven.
Het zal flinke winst zijn voor L-Mobi door alle beltegoeden in te gaan trekken. Tegelijkertijd denk ik ook veel klanten verlies. Ik ben nu tien euro kwijt. Mijn moeder heeft er dertig euro opstaan dat snel opgebruikt moet worden. Immers eerst negen maanden de tijd en nu drie maanden. En het was eerst in feite onbeperkt houdbaar mits je één keer per negen maanden iets van je beltegoed werd afgeschreven.
Re: L-Mobi wijzigt voorwaarden geldigheidsduur beltegoed
Natuurlijk. Anders zijn die nieuwe voorwaarden simpelweg niet van toepassing, en gelden de oude.liefdeisdeweg schreef: ↑11 feb 2023 18:26Moet een provider bij het wijzigen van de algemene voorwaarden je ook contacteren?
alfatrion
vindt dit leuk
Re: L-Mobi wijzigt voorwaarden geldigheidsduur beltegoed
En je hebt ook je spam of junk folder gecheckt?liefdeisdeweg schreef: ↑11 feb 2023 18:26Het klopt de voorwaarden zijn gewijzigd. Ik heb gekeken of ik een email heb gehad maar dat is niet het geval. Evenmin heb ik een sms ontvangen. Sms berichten komen ook niet aan als het toestel uit staat en later ingeschakeld wordt.
Moet een provider bij het wijzigen van de algemene voorwaarden je ook contacteren?
En je kunt de provider natuurlijk vragen wanneer ze de informatie hebben gestuurd. Dat zoekt makkelijker.
Erthanax
vindt dit leuk
Re: L-Mobi wijzigt voorwaarden geldigheidsduur beltegoed
Het zal wel bij de spam terecht zijn gekomen en uiteindelijk automatisch verwijderd zijn.
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28
Re: L-Mobi wijzigt voorwaarden geldigheidsduur beltegoed
Aanname?
Zojuist gebeld met L-Mobi. Zij hebben vantevoren de klanten niet geïnformeerd. Medewerkers hadden daarop kritiek. Zij gaven aan stuur eerst duizenden klanten informatie en dan pas de algemene voorwaarden wijzigen. Dit is dus niet gebeurt. Prepaid klanten kunnen bellen met de klantenservice om hun nummer weer vrij te geven.
Ik kan weer inloggen maar mijn beltegoed is weg en staat op nul euro.
Re: L-Mobi wijzigt voorwaarden geldigheidsduur beltegoed
Nog maar een keer bellen dan , nu voor het verdwenen beltegoed
liefdeisdeweg
vindt dit leuk
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28
Re: L-Mobi wijzigt voorwaarden geldigheidsduur beltegoed
Helaas dat tegoed ben ik kwijt. Wanneer ik wil kiezen voor nummerbehoud naar een andere provider? Dan moet ik er eerst tien euro opzetten. Waarom? Ik kan nu niet meer aanmelden op het Kpn Telecom netwerk.
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28
Re: L-Mobi wijzigt voorwaarden geldigheidsduur beltegoed
Er staat nu iets anders op hun website. Er dient nu 1 x in de drie maanden iets van je beltegoed te worden afgeschreven?
https://l-mobi.trengohelp.com/nl/articl ... art-geldig
Uw simkaart is na de laatste gespreks-, data-, SMS- of bundelactiviteit tenminste 3 maanden geldig.
Heeft u een jaarbundel? Dan gaat deze geldigheidsregel pas in wanneer de jaarbundel is afgelopen.
https://l-mobi.trengohelp.com/nl/articl ... art-geldig
Uw simkaart is na de laatste gespreks-, data-, SMS- of bundelactiviteit tenminste 3 maanden geldig.
Heeft u een jaarbundel? Dan gaat deze geldigheidsregel pas in wanneer de jaarbundel is afgelopen.