Feedback op het Forum - deel 3
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Als er een datalek was kunnen ze met een verplichte wachtwoordwijziging nog steeds door gaan want hun weten het oude wachtwoord en kunnen dus gewoon een nieuwe aanmaken.
Lowieze
, alfatrion
en Annemieke67
vinden dit leuk
-
Ehhhh... ja. Dat merkte ik net ook.Moneyman schreef: ↑22 feb 2023 09:12Ik zie dat er nu een geforceerde wachtwoordwijziging is afgedwongen. Goede actie!Radar schreef: ↑14 feb 2023 11:42Dag allen, dat is ons ook opgevallen. We gaan het uitzoeken. In ieder geval dank voor het melden.
Edit: we hebben geen reden om aan te nemen dat er bij het forum zelf een datalek (geweest) zou zijn. Voor members die hetzelfde wachtwoord gebruiken voor meerdere internetaccounts, is het raadzaam om het wachtwoord weer eens te vernieuwen.
Blijf vooral ook spam melden.
Vriendelijke groeten, Radar Moderatie
-
Iedereen !
-
Ondanks het nieuwe ww werd ik er weer uitgegooid, en... mijn wachtwoordmanager wist het nieuwe ww niet te koppelen aan het account. Wel aan het mailadres, maar daarmee kan ik niet inloggen. Afijn, het is dus toch nog goed gekomen.
Goede actie, jongens.
Goede actie, jongens.
Zijn witte angora en ikke nou de enige met dat probleem van telkens uitloggen, of heeft iedereen dat ?
Ik heb het in ieder geval niet. Zowel op de pc als de gsm geen probleem.
BL2
vindt dit leuk
Geen probleem, ik blijf ingelogd.
BL2
vindt dit leuk
-
BL2
vindt dit leuk
-
Mijn inlog issues zijn nog erger geworden. Kan nu alleen nog met mijn oorspronkelijke account werken, wat op niet meer gebruikt kon worden.
Morganlefay
Morganlefay
BL2
vindt dit leuk
-
Ook bij mij gebeurt het nog om de haverklapwitte angora schreef: ↑26 feb 2023 09:46Ik heb het nog steeds. En wordt er niet blij van, eerlijk gezegd.
BL2
vindt dit leuk
Ik log in, klik niets aan van “ingelogd blijven “ of iets dergelijks en blijf gewoon ingelogd staan. Geen enkel probleem.
Of ik het vakje "ingelogd blijven" nou aanvink of niet, werkelijk elke dag, en soms nog vaker uitgelogd.
Geen enkele website of forum heeft hier verder last van.
Geen enkele website of forum heeft hier verder last van.
Ik herken het niet, op geen van mijn devices. Moest wel even na het wijzigen van mijn password mijn passwordmanager bijstellen: die sloeg ineens het mailadres op als inlognaam in plaats van mijn inlognaam.
Als je issues houdt, kan het helpen om én even je cookies te verwijderen, én even de opgeslagen inloggegevens te verwijderen (en opnieuw vast te laten leggen).
Als je issues houdt, kan het helpen om én even je cookies te verwijderen, én even de opgeslagen inloggegevens te verwijderen (en opnieuw vast te laten leggen).
Het verwijderen van alleen de cookies voor het domein rarad.avrotros.nl zou voldoende moeten zijn.
Klopt. Maar voor de gemiddelde forumgebruiker schat ik in dat het verwijderen van alle cookies makkelijker gaat
In een moderne browser is het verwijderen van specifieke cookies op basis van domein eenvoudig te regelen. Maar mijn punt is dat de inloggegevens niet weggegooid hoeven te worden uit de browser/ passwordmanager.
Technisch wel ja.. Laat dat nu net het probleem zijn bij veel gebruikers
Die snappen voorgaande zinnen al helemaal niet.
Voor jou wel, voor anderen niet.
Dat weet je niet. Juist omdat er om onverklaarbare redenen door Tros Radar ineens verkeerde inloggegevens worden opgeslagen, kan het zinvol zijn de inloggegevens van deze site even te wissen en ze opnieuw op te laten slaan.