Bizarre ervaring met Sungevity
Bizarre ervaring met Sungevity
Wachten sinds november op reparatie. 1 mei zouden ze komen met nieuwe omvormer. We hadden een afspraak op 1 mei 9 uur. Maar helaas geen monteur. Zie hieronder de afhandeling. Bizar!!!
10.45
Wat vervelend om te horen dat de monteur er om 10 uur nog niet was.
Ik heb hem zojuist gebeld, maar helaas krijg ik hem niet te pakken.
Ik ga op zoek naar een oplossing.
12.07
Zojuist heb ik hem eindelijk te pakken gekregen, zijn beugel was gesprongen waardoor hij naar de orthodontist moest.
Hij wordt aangesproken op het feit dat hij u en ons niet heeft geïnformeerd. Hij is nu onderweg, lukt het u nog om thuis te zijn over een halfuur/ uur?
Ik vind het erg vervelend dat het zo moet gaan, mijn excuses!
13.25
Via een collega hoorde ik dat de monteur nu aangeeft dat hij uw omvormer niet heeft. Eerder gaf hij aan dat deze wel was geleverd. Op dit moment kan ik hem niet bereiken. Heeft hij u gebeld of is hij inmiddels bij u?
Met vriendelijke groet,
13.45
Helaas kan de afspraak niet doorgaan. Ik vind het heel vervelend om u zo laat nog af te moeten zeggen.
Het is mij niet duidelijk waarom de omvormer niet aanwezig was, eerder gaf hij aan dat deze geleverd was.
Ik kom zo snel mogelijk bij u terug met een oplossing.
Mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken!
Heel sneu voor de medewerkers om bij zo’n organisatie te moeten werken. Zij zijn de dupe vh wanbeleid.
10.45
Wat vervelend om te horen dat de monteur er om 10 uur nog niet was.
Ik heb hem zojuist gebeld, maar helaas krijg ik hem niet te pakken.
Ik ga op zoek naar een oplossing.
12.07
Zojuist heb ik hem eindelijk te pakken gekregen, zijn beugel was gesprongen waardoor hij naar de orthodontist moest.
Hij wordt aangesproken op het feit dat hij u en ons niet heeft geïnformeerd. Hij is nu onderweg, lukt het u nog om thuis te zijn over een halfuur/ uur?
Ik vind het erg vervelend dat het zo moet gaan, mijn excuses!
13.25
Via een collega hoorde ik dat de monteur nu aangeeft dat hij uw omvormer niet heeft. Eerder gaf hij aan dat deze wel was geleverd. Op dit moment kan ik hem niet bereiken. Heeft hij u gebeld of is hij inmiddels bij u?
Met vriendelijke groet,
13.45
Helaas kan de afspraak niet doorgaan. Ik vind het heel vervelend om u zo laat nog af te moeten zeggen.
Het is mij niet duidelijk waarom de omvormer niet aanwezig was, eerder gaf hij aan dat deze geleverd was.
Ik kom zo snel mogelijk bij u terug met een oplossing.
Mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken!
Heel sneu voor de medewerkers om bij zo’n organisatie te moeten werken. Zij zijn de dupe vh wanbeleid.
-
- Berichten: 3584
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Bizarre ervaring met Sungevity
Tja, als je plotseling naar de tandarts moet is dat overmacht. Ik denk dat de dame aan de telefoon u best netjes te woord heeft gestaan en zelf actie heeft genomen om u terug te bellen.
Re: Bizarre ervaring met Sungevity
Waar mensen werken kunnen onverwachte dingen gebeuren.
Vervolgens heeft u een nieuwe afspraak gemaakt en is het defect alsnog gemaakt. Probleem opgelost.
Vervolgens heeft u een nieuwe afspraak gemaakt en is het defect alsnog gemaakt. Probleem opgelost.
Re: Bizarre ervaring met Sungevity
Ik mis het bizarre waar je in de titel naar verwijst. Is het verhaal nog niet af?
Re: Bizarre ervaring met Sungevity
Tot nu toe is het verhaal bizar netjes. Dit is natuurlijk overmacht. Ze geven duidelijk waar het fout is gegaan, zowel qua tandarts als blijkbaar logistieke. En geven zichzelf als bedrijf duidelijk en zonder gedraai de schuld.
Maak je zelf nooit fouten ?
Wel bizar om een bedrijfsnaam als eigen forumnaam te gebruiken !
Maak je zelf nooit fouten ?
Wel bizar om een bedrijfsnaam als eigen forumnaam te gebruiken !
Re: Bizarre ervaring met Sungevity
Wellicht was dat de daadwerkelijke betekenis van de titel, de ervaring die wij nu hebben bij het lezen van de post van Sungevity (de OP, niet te verwarren met het zo te lezen netjes communicerende bedrijf).
Re: Bizarre ervaring met Sungevity
Als je problemen hebt met Sungevity, raad ik je aan om contact op te nemen met hun klantenservice of ondersteuningsteam om je zorgen te bespreken en om een oplossing te vinden voor eventuele problemen die je hebt ondervonden.
Re: Bizarre ervaring met Sungevity
Het is mogelijk zelfs in strijd met de huisregels. Daarin staat immers:
Huisregels schreef:Het is gebruikers toegestaan om een schuilnaam / alias als gebruikersnaam te voeren, maar het is gebruikers niet toegestaan om zich voor te doen als een ander (rechts)persoon. Schending van deze regel kan leiden tot een onmiddellijke en permanente verbanning.