Aanbieding Budget energie
-
NeoDutchio
- Berichten: 13431
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Aanbieding Budget energie
Mijn reactie slaat op het verhaal van onze Schiedamse vriend. Dus niets algemeen, niets in alle gevallen, puur op de gegeven informatie. En ja, daarin zegt een voorschot helemaal niets. Het voorschot zegt niets over welk verbruik er verwacht word en wat de verbruikskosten zijn. Dus of de aanbieding wel of geen aanbieding is en of het voorschotbedrag te hoog is valt dus niets over te zeggen.alfatrion schreef: ↑12 mei 2023 22:38Nee, wat je van mij lijkt te vragen mag lang niet altijd. Ik reageerde op jouw stelling dat een voorschot helemaal niets zegt. Jouw uitleg veranderd niets aan je stelling en had ik dus niet nodig. Overigens gaat het hier om om de hoogte van de hoogte van het termijnbedrag. Wil je daar iets over kunnen zeggen, dan heb je nodig: het standaardjaarverbruik, de tarieven, en overige vergoedingen.NeoDutchio schreef: ↑12 mei 2023 22:17Kunnen we dan ook afspreken dat u geen reacties meer uit elkaar trekt.
Had u zin 2 en 4 ook gelezen, dan had u gezien dat dat het om het jaargebruik gaat keer de tarieven en dat wij aan de hand van het voorschot niets kunnen zeggen of de werkelijke tarieven netjes zijn.
Dat u graag 1 zinnetje uit het geheel haalt om daar op verder te gaan alsof het altijd zo zou zijn is een slechte eigenschap die enkel voor ruis en off-topic discussies zorgt.
Re: Aanbieding Budget energie
Mijn zusje zegt dat 175 E voor mij te veel is. Mijn zusje betaalt ook 175 maar ze heeft 2 kinderen en vriend. Ik laat het lekker zo! Mijn zusje zit bij de ANWB voor Energie. Bedankt iedereen.
-
J. Deltoer
- Berichten: 3444
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Aanbieding Budget energie
Als uw zus dat zegt dan is dat zo. Wie zijn tenslotte wij om een andere mening waar dan ook over te hebben....
Re: Aanbieding Budget energie
Zussen hebben altijd gelijk. Dat zeg ik ook tegen mijn broer. 
dmv
vindt dit leuk
Re: Aanbieding Budget energie
In dit geval mag ie dat prima van je vragen. Die reactie sloeg helemaal nergens op als je zijn hele reactie had gelezen. Vervolgens zeg je ook nog exact hetzelfde door te zeggen dat je helemaal niets aan een termijnbedrag hebt zonder verbruik en dergelijke.alfatrion schreef: ↑12 mei 2023 22:38Nee, wat je van mij lijkt te vragen mag lang niet altijd. Ik reageerde op jouw stelling dat een voorschot helemaal niets zegt.NeoDutchio schreef: ↑12 mei 2023 22:17Kunnen we dan ook afspreken dat u geen reacties meer uit elkaar trekt.
kuklos
vindt dit leuk
-
NeoDutchio
- Berichten: 13431
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Aanbieding Budget energie
Als uw zusje veel lagere verbruikskosten heeft, dan kan het best. Maar ja, zo lang u zich blind blijft staren op een voorschot en niet over een verwacht verbruik met bijbehorende kosten is het praten tegen dovemansoren.
Re: Aanbieding Budget energie
Nee, hij weet niet waar hij het over heeft. In de voorwaarden staat dat er voorschotten In rekening mogen worden gebracht en dat die gebasseerd moeten worden op het bekende verbruik en de tarieven. Bij het aangaan van het contract is alleen het SJV bekend en wordt dat dus gehanteerd.
-
witte angora
- Berichten: 30770
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Aanbieding Budget energie
We zullen je vast wel weer herkennen. Tot dan!
Re: Aanbieding Budget energie
Ik heb bericht gehad van Budget energie,
Ik mag mijn termijn bedrag verlagen naar 45 E per maand.
Als ik inlog op mijn pagina zie ik dat mijn verbruik elke maand onder de 50 E zit.
Het geld wat ik terug krijg in mei 2024, daar koop ik een nieuwe Chromebook voor !
Ik mag mijn termijn bedrag verlagen naar 45 E per maand.
Als ik inlog op mijn pagina zie ik dat mijn verbruik elke maand onder de 50 E zit.
Het geld wat ik terug krijg in mei 2024, daar koop ik een nieuwe Chromebook voor !
-
witte angora
- Berichten: 30770
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Aanbieding Budget energie
O nou, hopen dat de Asus het tot die tijd nog vol houdt, want die wordt steeds langzamer natuurlijk.
Re: Aanbieding Budget energie
Iemand stuurde op het forum een link van youtube.witte angora schreef: ↑17 sep 2023 12:27O nou, hopen dat de Asus het tot die tijd nog vol houdt, want die wordt steeds langzamer natuurlijk.
Daarin staat hoe je je laptop sneller kan laten werken.
Ik heb dat geprobeerd, en hij doet het nu iets sneller.
Gratis opties:
1. Windows zo instellen dat ie de extra's niet doet.
https://www.youtube.com/shorts/4KEJbtttZps
alfatrion
vindt dit leuk
-
witte angora
- Berichten: 30770
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Aanbieding Budget energie
Ok. Wat je termijnbedrag betreft: volgens mij woon je nog maar een paar maanden in die woning. Heb je er rekening mee gehouden dat je in de winter nog gaat stoken, en dat de verlichting langer aanblijft?
We zitten hier niet te wachten op een topic: 'help help, ik moet een vermogen aan energie bij betalen, hoe kan dat en wat nu?'
We zitten hier niet te wachten op een topic: 'help help, ik moet een vermogen aan energie bij betalen, hoe kan dat en wat nu?'
Re: Aanbieding Budget energie
Ik bergijp u!
Ik werk 7 dagen in de week!
Als ik in de avond thuis kom ga ik snel slapen en ik doe de verwarming bijna of niet aan.
Ik heb nu 5x 175 E betaald.
de eerste maand woonde ik er nog niet en heb ik 10E verbruikt.
juni en juli en augustus heb ik onder de 50 verbruikt, dus 150 E in 3 maanden, maar wel 3x 175 E betaald. Dus ik krijg een leuk bedragje terug!
Ik werk 7 dagen in de week!
Als ik in de avond thuis kom ga ik snel slapen en ik doe de verwarming bijna of niet aan.
Ik heb nu 5x 175 E betaald.
de eerste maand woonde ik er nog niet en heb ik 10E verbruikt.
juni en juli en augustus heb ik onder de 50 verbruikt, dus 150 E in 3 maanden, maar wel 3x 175 E betaald. Dus ik krijg een leuk bedragje terug!
