Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Erthanax
Berichten: 9736
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ha, dan heb je met een goede wandeling de geest leeggemaakt en de maag vol :D

J. Deltoer
Berichten: 3130
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

witte angora schreef:
13 mei 2023 21:49
Maar goed, het is nu tijd voor een bak koffie, met daarnaast een Café Marrakesh, en... wat haal je als in in Den Bosch op het station staat? Nou? Nou?

Juist!
Doe dat nou niet. Allemaal slechte calorieën. Je bent nu zo goed bezig met lijnen en lopen. Beter Een boodje tomaat/sla/ui nemen.

J. Deltoer
Berichten: 3130
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

witte angora schreef:
13 mei 2023 21:31
J. Deltoer schreef:
13 mei 2023 21:06
Voor jou dan dezelfde vraag...
Er was zoveel om te overdenken, aan de zonden ben ik niet toe gekomen. Anders ga je een keertje mee? Neem ik je tijdens het lopen wel de biecht af. :D
Alleen een katholiek geestelijke mag de biecht afnemen en aangezien jij bij een andere club bent mag jij dat niet.
Lopen doe ik trouwens ook dagelijks. Ben bij een wandelclub en verder nog met partner en vrienden (ja die heb ik). Daarnaast ga ik iedere dag voor 10000 stappen.

Onkruid71
Berichten: 2755
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ik word daar jaloers op, ik zit op rond de 400 stappen per dag, en dan moet ik mijn best doen.

witte angora
Berichten: 30918
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

J. Deltoer schreef:
13 mei 2023 22:05
witte angora schreef:
13 mei 2023 21:49
Maar goed, het is nu tijd voor een bak koffie, met daarnaast een Café Marrakesh, en... wat haal je als in in Den Bosch op het station staat? Nou? Nou?

Juist!
Doe dat nou niet. Allemaal slechte calorieën. Je bent nu zo goed bezig met lijnen en lopen. Beter Een boodje tomaat/sla/ui nemen.
Het is weekend! :D

Nijogeth
Berichten: 10074
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Moneyman schreef:
13 mei 2023 19:00
Zo, net terug van twee dagen door Limburg lopen. Heb met een vriend de helft (50km) van The Dutch Mountainbike Trail, die geldt als de zwaarste looproute van Nederland, gelopen.
Ik ken de regio goed en ik weet ook hoe de route (het is trouwens Dutch Mountain Trail, die fiets kun je weglaten) loopt. Geen idee of je in Kerkrade of in Maastricht bent begonnen, maar als je vanuit Kerkrade bent begonnen, dan kom je in mij ogen de leukste plekken tegen op het moment dat je vanuit Duitsland weer Vaals in komt. Dat is ook de streek die ik regelmatig met de auto aandoe als ik me eens verveel en zin heb in bochtige bergweggetjes.

Moneyman
Berichten: 30249
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nijogeth schreef:
14 mei 2023 05:47
(het is trouwens Dutch Mountain Trail, die fiets kun je weglaten)
Hahaha, altijd leuk die autocorrectie :wink:

We zijn in Mechelen (bij Hotel Bruls) begonnen en daarna 2x 25 km afgezakt. Met tussenstops bijo.a. het klooster in Wittem, De Smidse (auto’s kijken en Luikse ballen eten), het Hijgend Hert… :wink:

Nijogeth
Berichten: 10074
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Het hijgend hert, dat is wel een leuke plek, goed verstopt ook. Met de auto moet je er echt gericht heen rijden.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Vandaag gebruik gemaakt van mijn Weekend vrij abonnement van de NS. Gewoon zomaar in de trein gestapt en ergens uit gestapt om een heerlijk ijsje te eten. En nu genieten van de beelden van Feyenoord, landskampioen 😁😁😁

witte angora
Berichten: 30918
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Gelijk heb je, Lisa. Hoewel ik vaak gericht ergens heen ga, ga ik ook wel eens 'zomaar' ergens heen. Dan heb ik gewoon zin om daar eens rond te kijken. Een dagje Valkenburg bijvoorbeeld, of een terrasje pakken in Gouda. Het kan allemaal.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Ja dat vind ik het fijne aan Weekend vrij. En aangezien ik dankzij een tip op het forum (van Witte Angora dacht ik..) ook 1e klas in het weekend erbij heb reis ik heerlijk ontspannen. Vandaag op de terugreis helemaal alleen in de 1e klas😁

witte angora
Berichten: 30918
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Klopt, ik reis altijd eerste klas. Heerlijk rustig, zelfs als de trein vol is. Daarom kon ik je dat advies geven. Rustiger, vaak ruime stoelen, meer beenruimte, het reist toch een stuk prettiger. Zeker in de stiltecoupé, daar wil niet iedereen zitten. Dus die is vaak nog wat rustiger dan de 'gewone' eerste klas.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Gelukkig is het nu wat rustiger, vorig jaar november/december was het vaak zo druk dat er zelfs mensen in de 1e klas stonden omdat er nergens meer zitplaatsen waren. Nu is het weer enigszins terug naar normaal. Tijdje terug zat ik in de stiltecoupé van de 1e klas. Een stel jongelui zat luidruchtig te bellen. Er zat een conducteur in de coupé die ze tot 2x toe gewezen heeft op de stilte. Bij de 3ex heeft hij ze er gewoon uit gezet en gezegd dat ze elders moesten zitten 😁

J. Deltoer
Berichten: 3130
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Nou, ik reis ook bijna altijd met de trein. Maar gewoon 2e klasse, gewoon tussen mijn eigen soort volk.

witte angora
Berichten: 30918
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

J. Deltoer schreef:
15 mei 2023 07:18
Nou, ik reis ook bijna altijd met de trein. Maar gewoon 2e klasse, gewoon tussen mijn eigen soort volk.
Het blijft moeilijk tot elkaar te komen, Jules. :lol:

J. Deltoer
Berichten: 3130
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Je hebt nu eenmaal de hoge hoeden en de platte petten.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

J. Deltoer schreef:
15 mei 2023 07:18
Nou, ik reis ook bijna altijd met de trein. Maar gewoon 2e klasse, gewoon tussen mijn eigen soort volk.
Ga nooit met de trein, maar verplaats mij geheel onopvallend tussen het volk van allerlei pluimage, zowel te voet, op de fiets als met de auto. :wink:

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Och, ik hoor wel bij het 'gewone volk'. Maar in de trein helpt de rust van de 1e klasse om overprikkeling door drukke mensen in de 2e klasse te voorkomen. En die 9 euro per maand heb ik daar zeer zeker voor over😁

Nijogeth
Berichten: 10074
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

J. Deltoer schreef:
15 mei 2023 08:36
Je hebt nu eenmaal de hoge hoeden en de platte petten.
Ik heb een platte hoed, waar hoor ik? Of mensen met een hoge pet? Dit is niet inclusief van je.

Lady1234
Berichten: 27216
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Lisa29 schreef:
15 mei 2023 09:22
Och, ik hoor wel bij het 'gewone volk'. Maar in de trein helpt de rust van de 1e klasse om overprikkeling door drukke mensen in de 2e klasse te voorkomen. En die 9 euro per maand heb ik daar zeer zeker voor over😁
Drukke mensen in de 2e klasse? Het zijn er gewoon meer.

Plaats reactie