Bezorgdeburger schreef: ↑16 mei 2023 09:05
@kuklos laten we het omdraaien dan want op zich heb je gelijk dat collodiaal zilver niet vergelijkbaar is met fraude bij andere wetenschappelijke studies Hoewel dat naar mijn mening veel zorgelijker is.
Hou hier nou eens mee op. Je bent willens en wetens keer op keer de discussie aan het vertroebelen. Open een aparte discussie als je het daar graag over wil hebben.
Maar waar vind ik wetenschappelijke bewijzen dat collodiaal zilver zoals dat nog steeds te koop is ook echt gevaarlijk is? In dit onderwerp vind ik die links niet.
Heb je de uitzending zelf gemist? Zie de post van juliomariner.
En overal is collodiaal zilver te koop van bol.com tot Kruidvat tot apotheek.be.
Als dit middel echt gevaarlijk zou zijn dan begrijp ik niet dat het verkocht mag worden.
Apotheek.be is België niet van toepassing voor de Nederlandse situatie dus. Overal te koop? Ik zie nul komma geen bewijs.
Je doet precies wat elke kwalzaqlver ooit doet.
1) Ja, maar zij doen ook wat fout;
2) Nou bewijs maar dat het gevaarlijk is (terwijl het in een uitzending besproken is);
3) Zelf nul bewijs leveren dat het niet gevaarlijk is en werkt;
4) Keer op keer argument 1 blijven herhalen om maar twijfel te zaaien en de discussie te vertroebelen;
5) Andere ongerelateerde dingen erbij halen, zoals die metastudie naar zilver voor wondverzorging;
6) Roepen dat het over te koop is, maar dit niet onderbouwen;
7) Verwijzend naar 6 dit als argument gebruiken dat het dus niet gevaarlijk is.