Toen ben ik even wat onderzoek gaan doen en schrok van de omvang en gehaaidheid van deze club.
Hun werkwijze in het kort:
Men probeert de jeugd (als voorbeeld: mijn dochter van 12) over te halen om te stoppen met school/opleiding en te beginnen met een carrière in affiliate-marketing, waarmee het grote geld kan worden binnen geharkt en zet ze ondertussen in als ‘Trolls’ ten dienste van de organisatie.
Een ander verdienmodel is het verkopen van een prijzige online cursus wat dient als het startpunt van de succesvolle carrière.
Mocht u niet bekend zijn met deze (en vergelijkbare) organisatie(-s), dan adviseer ik u eens te googelen naar "Jacko Meijaard" en haak vooral niet te snel af wanneer u op de 1e meters Google-search alleen maar positieve inhoud ziet. Al deze >>>100 (!!!) websites
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ze schamen zich werkelijk nergens voor en gaan zeer doordacht te werk. Het volgende illustreert dit in mijn ogen perfect:
Ze schrijven pagina’s op meerdere van hun websites, welke speciaal zijn gericht op mensen (zoals ik) die het in het hoofd halen te googlen naar "Jacko Meijaard opgelicht", met als doel je te demotiveren om ..ergens.. je beklag te doen.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn wiens kind hiermee te maken heeft gehad.
En... ik ben stiekem ook een beetje benieuwd of ik hier reacties van Trolls ga zien...