Maar kunt u dan aangeven hoe TS wist hoeveel er betaald moest worden, naar welk rekeningnummer en met welk betalingskenmerk? Want dat zijn nu net de gegevens die op de factuur staan. Na een aantal maanden zat TS dat niet meer uit zijn hoofd weten.angel1978 schreef: ↑23 mei 2023 16:03Er is geen factuur betaald, er is een vakantie betaald.Ik ben altijd in om iets te leren, hoe kan je een factuur betalen zonder factuur, zonder het exacte bedrag, zonder zekerheid van een rekeningnummer en zonder betalingskenmerk?
En ja, dat kan gewoon zonder factuur. Sterker nog, dat gebeurt zelfs regelmatig. Ik doe vaak niet anders en gek he, dat gaat altijd goed!
Gelukkig maar dat de markt breder is dan enkel uw gedachte. De praktijk in uw situatie bevestigd uw standpunt, de praktijk in mijn situatie laat zien dat het ook anders gebeurd, kan en is.Moneyman schreef: ↑23 mei 2023 17:25Ik verwacht niet dat ik jou ga overtuigen, en al helemaal niet zolang je (zoals hierboven) blijft redeneren vanuit de situatie zoals die is in plaats van zoals die zou kunnen zijn. Gelukkig bewijst de praktijk wél mijn gelijk. Niet voor niets zie je dat juist in de fases waarin menselijk contact het verschil maakt, het steeds meer teruggebracht wordt in de processen. De reden is simpel: het levert geld op.
En neen, extra uren aan de voorkant inzetten levert echt niet altijd achteraf geen geld op.