Netflix onredelijk over delen account

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Methusalah

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Methusalah »

Ik vind dit gejammer zo triest. Vroeger had je een tv met een vast aanbod en een vast bedrag en keuze. En heel vroeger moest ook nog op staan om het kanaal te veranderen. Oh, en onderweg kijken was al helemaal geen optie of in het buitenland. Vroeger konden we ons altijd vermaken en niemand die er ook maar over dacht om tv te kijken op vakantie.

Nu is er zo veel aanbod en zo veel opties en wat doet men... Janken. Weet hoe ik dat noem? Verwend zijn. Kom op. Gaat nergens over dit.

@ramon. Zeg op en ga weg bij Netlix maar alsjeblieft, stop met dat gemieper man. Ik kan je niet serieus nemen want je komt op mij over als een klein kind dat zijn zin niet krijgt.

ramon250

Ongelezen bericht door ramon250 »

Methusalah schreef:
01 jun 2023 19:33
Ik vind dit gejammer zo triest. Vroeger had je een tv met een vast aanbod en een vast bedrag en keuze. En heel vroeger moest ook nog op staan om het kanaal te veranderen. Oh, en onderweg kijken was al helemaal geen optie of in het buitenland. Vroeger konden we ons altijd vermaken en niemand die er ook maar over dacht om tv te kijken op vakantie.

Nu is er zo veel aanbod en zo veel opties en wat doet men... Janken. Weet hoe ik dat noem? Verwend zijn. Kom op. Gaat nergens over dit.

@ramon. Zeg op en ga weg bij Netlix maar alsjeblieft, stop met dat gemieper man. Ik kan je niet serieus nemen want je komt op mij over als een klein kind dat zijn zin niet krijgt.
Ja jammer he die kritische consumenten. U had mijn bericht niet gelezen dat ik al ben opgestapt bij Netflix? Geeft niet hoor. Kan de besten gebeuren.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

ramon250 schreef:
01 jun 2023 11:32
De kogel is door de kerk : Netflix adieu!
Sterkte, kerel, sterkte. Ik hoop oprecht dat je een nieuwe balans in je leven zult vinden, een balans die je weer een mate van levensvreugde zal geven. Succes, en vergeet niet: aan iedere donkere tunnel komt een eind, ooit zal je de eerste lichtstralen in je leven weer zien.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik hoop voor u wel dat uw poly-amoureuze lat relaties in stand blijven nu ze niet meer gratis naar Netflix mogen kijken. 😃

ramon250

witte angora schreef:
01 jun 2023 20:40
ramon250 schreef:
01 jun 2023 11:32
De kogel is door de kerk : Netflix adieu!
Sterkte, kerel, sterkte. Ik hoop oprecht dat je een nieuwe balans in je leven zult vinden, een balans die je weer een mate van levensvreugde zal geven. Succes, en vergeet niet: aan iedere donkere tunnel komt een eind, ooit zal je de eerste lichtstralen in je leven weer zien.
Hier zal ik die balans niet vinden in al uw treurigheid. U bent al vele berichten verder en kennelijk nog altijd niet ontsnapt uit de ledigheid van uw bestaan. Evengoed dank voor de inbreng.

ramon250

Lady1234 schreef:
01 jun 2023 20:56
Ik hoop voor u wel dat uw poly-amoureuze lat relaties in stand blijven nu ze niet meer gratis naar Netflix mogen kijken. 😃
Maakt u zich daar maar geen zorgen over mevrouw. Ik hoop voor u dat u uw leven weer inhoud zult kunnen geven. :lol:

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

ramon250 schreef:
01 jun 2023 23:37
witte angora schreef: Sterkte, kerel, sterkte. Ik hoop oprecht dat je een nieuwe balans in je leven zult vinden, een balans die je weer een mate van levensvreugde zal geven. Succes, en vergeet niet: aan iedere donkere tunnel komt een eind, ooit zal je de eerste lichtstralen in je leven weer zien.
Hier zal ik die balans niet vinden in al uw treurigheid. U bent al vele berichten verder en kennelijk nog altijd niet ontsnapt uit de ledigheid van uw bestaan.
De heer Angora is een groot fan van de film "a thief in the night" uit 1972. Geen Netflix nodig , maar gewoon gratis te vinden op joetjoep.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Voordat je gaat chatten, kun je inloggen?
Netflix • 9:29 a.m.
Nee
9:29 a.m.
Netflix
Goedemorgen Ton. Ik heb uw vraag gelezen en ik ga u hierover informeren. Kunt u het emailadres van het Netflix account aan mij geven? Dan pak ik het account er even bij.
Chianien • 9:42 a.m.
dat is niet nodig op dit moment, ik stel een duidelijke vraag en mijn account doet er nu niet toe
de meeste schermen kijken nauwelijsk netflix en ik kijk ook niet veel. Dus zeg ik het op en de anderen dus ook.
de anderen zullen netflix niet aanhouden vanwege weinig interessant
ik ga radar benaderen met dit probleem
Heeft u nog andere vragen met betrekking tot Netflix?
Chianien • 9:49 a.m.
nee
9:49 a.m.
C
Oke, dan wens ik u een fijne dag toe. Dag Ton!
Chianien • 9:51 a.m.
dank voor uw antwoord, ik ga het verder bespreken met de redactie van radar
Wat een onbeschofte manier van u om te reageren in een chat. Deze Netflix medewerker blijft keurig netjes maar wat bent u bot! U bepaalt niet de regels, dat doet de aanbieder. Als u het ergens niet mee eens bent staat het u vrij het abo te beëindigen. Dreigen met Radar is al helemaal te treurig voor woorden, wàt een zwaktebod! U heeft jaren lang geprofiteerd van de situatie en daar komt nu een (terecht) eind aan, een klein kind kan nog begrijpen waarom. Deal ermee of ga in een hoek zitten mokken zou ik zeggen.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

newmikey schreef:
02 jun 2023 09:12
Deal ermee of ga in een hoek zitten mokken zou ik zeggen.
Da's precies wat TS doet ;-) Verder eens met je observatie.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

newmikey schreef:
ik ga radar benaderen met dit probleem
(…)
dank voor uw antwoord, ik ga het verder bespreken met de redactie van radar
Dreigen met Radar is al helemaal te treurig voor woorden, wàt een zwaktebod!
Wat veel mensen vergeten is dat Radar een televisieprogramma is en geen helpdesk of klachtdepot. Het is eerder lachwekkend dan een zwaktebod dat je denkt dat Radar ook maar iets kan in deze.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

NeoDutchio schreef:
02 jun 2023 10:02

Wat veel mensen vergeten is dat Radar een televisieprogramma is en geen helpdesk of klachtdepot. Het is eerder lachwekkend dan een zwaktebod dat je denkt dat Radar ook maar iets kan in deze.
Inderdaad, ik denk ook dat ‘dreigen’ met Radar totaal geen indruk maakt op een helpdeskmedewerker.
Het komt wat triest over, zulke taal.

J. Deltoer

Moneyman schreef:
02 jun 2023 09:28
newmikey schreef:
Deal ermee of ga in een hoek zitten mokken zou ik zeggen.
Da's precies wat TS doet ;-) Verder eens met je observatie.
Veel te kort door de bocht. ik zal u uitleggen waarom:
newmikey schreef:
Wat een onbeschofte manier van u om te reageren in een chat. Deze Netflix medewerker blijft keurig netjes maar wat bent u bot! U bepaalt niet de regels, dat doet de aanbieder. Als u het ergens niet mee eens bent staat het u vrij het abo te beëindigen. Dreigen met Radar is al helemaal te treurig voor woorden, wàt een zwaktebod!
Tot hier toe niet echt opmerkingen behalve dan dat het aan de kant van newmikey er iets minder dik bovenop gelegd had kunnen worden, maar soi....
newmikey schreef:
U heeft jaren lang geprofiteerd van de situatie
En hier meneer moneyman, hier gaat newmikey dus volledig de mist in. Van u had ik verwacht dat u dat ook op zou vallen.
TS heeft gewoon betaald voor zijn abonnement en Netflix heeft de mogenlijkheid geboden de wachtwoorden te delen, sterker ze hebben dit zelfs actief uitgedragen. Dus niks profiteren.
newmikey schreef:
daar komt nu een (terecht) eind aan,
Ook dit is fout. Er komt een eind aan. PUNT. Niet terecht, ook niet onterecht, er komt gewoon een eind aan. Cést la vie. Met dat "terecht" wordt gerefereerd en benadrukt aan het eerder genoemde "profiteren" wat dus onjuist is.
newmikey schreef:
een klein kind kan nog begrijpen waarom.
Ook hier wordt weer gerefereerd aan "profiteren" en ieder kind kan begrijpen dat een bedrijf niet wenst dat er geprofiteerd wordt. Aangezien dat dus niet het geval is, is de werkelijke reden dat de markt tegen verzadiging aan zit, en dat Netflix meer geld uit die verzadigde markt wil halen. Hun winkel, hun keuzes. Een economisch principe, maar ik weet niet dat ieder kind dat begrijpt.

Moneyman

Om jou te citeren, JD, zal ik jouw reactie in één woord typeren: "onzin".

En om dat vervolgens ook te onderbouwen, volstaat het om te vermelden dat je één cruciaal detail vergeet op te nemen in je betoog, namelijk dat de situatie waar dit topic over gaat van meet af aan in strijd met de toepasselijke voorwaarden is geweest.

... en wég is je betoog.

Nou kennen we je een beetje, dus je gaat dit toch niet toegeven, maar meer dan dit is het niet.

DeZevendeHenk

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

snuffel1 schreef:
02 jun 2023 13:30
Op naar de 20 pagina's twelf down eight to go.
Ik neem aan dat iedereen de mop "Volgens mij kom jij hier helemaal niet om te jagen" wel kent, die oeverloze discussies vormen volgens mij voor bepaalde mensen juist van de amusementswaarde.

J. Deltoer

Moneyman schreef:
02 jun 2023 12:34

En om dat vervolgens ook te onderbouwen, volstaat het om te vermelden dat je één cruciaal detail vergeet op te nemen in je betoog, namelijk dat de situatie waar dit topic over gaat van meet af aan in strijd met de toepasselijke voorwaarden is geweest.

... en wég is je betoog.

Nou kennen we je een beetje, dus je gaat dit toch niet toegeven, maar meer dan dit is het niet.
Sneue reactie. Jammer. Ik zou hetzelfde betoog opnieuw kunnen houden op uw reactie, maar dan val ik in herhaling. Ik reageer niet meer in deze topic. Als mensen het niet willen begrijpen en koppig blijven dan houdt het op.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ergens in dit topic wordt verwezen naar een tweet van Netflix uit 2017 (Love is sharing a password), waaruit zou moeten blijken dat Netflix zelf het delen van een account zou bevorderen.

Toevallig* zag ik vandaag deze tweet van Netflix uit dezelfde periode: "Netflix- het beste middel tegen zonnebrand".

Zijn dit soort tweets een officiële bekendmaking van het bedrijfsbeleid? Of gaat het om enigszins guitige uitingen om bij gebruikers een positief gevoel over het bedrijf te bewerkstelligen?

* Ja, echt. Ik kwam hem vandaag tegen op diwmotz.nl, dat collecties met vermakelijke tweets publiceert.

Moneyman

Erthanax schreef:
02 jun 2023 16:20
Zijn dit soort tweets een officiële bekendmaking van het bedrijfsbeleid? Of gaat het om enigszins guitige uitingen om bij gebruikers een positief gevoel over het bedrijf te bewerkstelligen?
Het laatste natuurlijk, zo bleek ook al eerder in deze thread. Maar dat komt TS niet zo goed uit ;-)

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

J. Deltoer schreef:
02 jun 2023 15:53
Moneyman schreef:
02 jun 2023 12:34

... en wég is je betoog.

Sneue reactie. Jammer. Ik zou hetzelfde betoog opnieuw kunnen houden op uw reactie, maar dan val ik in herhaling. Ik reageer niet meer in deze topic. Als mensen het niet willen begrijpen en koppig blijven dan houdt het op.
Als je het woord 'profiteren' al niet eens goed weet te interpreteren, dan houd het wel op idd.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Erthanax schreef:
02 jun 2023 16:20
Ergens in dit topic wordt verwezen naar een tweet van Netflix uit 2017 (Love is sharing a password), waaruit zou moeten blijken dat Netflix zelf het
Toevallig* zag ik vandaag deze tweet van Netflix uit dezelfde periode: "Netflix- het beste middel tegen zonnebrand".
Kreeg je dan niet een flesje zonnebrand kado bij afsluiten van een abonnement? :wink:

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Lady1234 schreef:
26 mei 2023 11:43
Dan maar naar een ander.

En je kunt op je telefoon, tablet of laptop kijken als je elders bent.
Nee dat is niet waar. Elders kijken is niet langer toegestaan. Je mag alleen op de hoofd locatie nog Netflix kijken.

Kijken op je TV in je vakantie huisje, je caravan of je vakantie woning kan je ineens vergeten. Zelfs in de trein e.d. is niet langer toegestaan.

Kinderen die in het weekend gewoon thuis wonen, kinderen die om de week naar de gescheiden partners gaan et cetera raken allemaal de mogelijkheid kwijt om nog langer op de andere locatie te kunnen kijken.

Zoals we vaker gemeld was het begrip huishouden in het geheel niet gedefinieerd door Netflix. In de algemene voorwaarden is/was dit nog altijd niet het geval. In de help pagina zegt Netflix inmiddels:
Een Netflix-huishouden is een verzameling apparaten die zijn verbonden met het internet op de hoofdlocatie waar je Netflix kijkt.
Lijkt me duidelijk, apparaten die geen gebruik maken van het Internet op de hoofd locatie waar je Netflix kijkt, behoren niet tot het Netflix huishouden. Mobiel kijken is dus niet langer toegestaan, ook niet door de houder van het abonnement.

Plaats reactie