Één advies! Begin er niet aan en zeker niet aan een jonge Letse dame!
Wie weet of je haar er nog uitkrijgt. Misschien is ze hier wel illegaal
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Één advies! Begin er niet aan en zeker niet aan een jonge Letse dame!
Ik zie anders veel reacties voorbij komen dat Ridder777 en Dagkoers dezelfde personen zijn. Maar ik maakte er een grapje over, niet te zwaar aan tillen.Moneyman schreef: ↑04 jul 2023 15:28Ik weet niet... maar waar zie jij dat gebeuren?WeerIemandanders schreef: ↑04 jul 2023 14:45T’is toch best triest als je zo eenzaam bent en je zo verveelt dat je op internet meerdere accounts aanmaakt om zo met jezelf te discussiëren. Dan nog erger als je er met jezelf niet uit komt.
Klopt. Riddert daarentegen is een heel ander persoon...WeerIemandanders schreef: ↑04 jul 2023 16:08Ik zie anders veel reacties voorbij komen dat Ridder777 en Dagkoers dezelfde personen zijn.
Een Letse illegaal? Letland hoort gewoon bij de EU.moederslink schreef: ↑04 jul 2023 16:03Één advies! Begin er niet aan en zeker niet aan een jonge Letse dame!
Wie weet of je haar er nog uitkrijgt. Misschien is ze hier wel illegaal.
En waarom zou die Letse zich niet inschrijven?moederslink schreef: ↑04 jul 2023 16:41Ja ennn? Wanneer ik morgen ergens in Duitsland ga wonen en me nergens inschrijf ben ik daar ook illegaal.
Om in Nederland samen te wonen moet je wel in het bezit zijn van een Nederlands paspoort/ID bewijs. Je moet dus zogezegd Nederlands staatsburger zijn. Iemand uit Letland of Frankrijk die de Nederlandse identiteit nog niet heeft is hier dus illegaal en kan niet ingeschreven worden.Lady1234 schreef: ↑04 jul 2023 19:44Moederslink had het over een Letse, die dan ook nog illegaal zou zijn. Dat het een Letse is doet er niet toe. Ook voor een Duitse, of Rotterdamse gelden dezelfde regels.
Het is geen flat voor één persoon, dus hij mag met iemand samenwonen. Ook desnoods een ouwe Franse, of een jonge Amsterdamse.
Een huisbaas kan samenwoning niet weigeren.
Hoe komt u op het idee. Iemand moet een geldig paspoort of identiteitsbewijs hebben, maar dat hoeft uiteraard niet Nederlands te zijn.WeerIemandanders schreef: ↑04 jul 2023 20:31Om in Nederland samen te wonen moet je wel in het bezit zijn van een Nederlands paspoort/ID bewijs. Je moet dus zogezegd Nederlands staatsburger zijn. Iemand uit Letland of Frankrijk die de Nederlandse identiteit nog niet heeft is hier dus illegaal en kan niet ingeschreven worden.Lady1234 schreef: ↑04 jul 2023 19:44Moederslink had het over een Letse, die dan ook nog illegaal zou zijn. Dat het een Letse is doet er niet toe. Ook voor een Duitse, of Rotterdamse gelden dezelfde regels.
Het is geen flat voor één persoon, dus hij mag met iemand samenwonen. Ook desnoods een ouwe Franse, of een jonge Amsterdamse.
Maar de Woonbond is het daar dus niet mee eens.ZeerPrivé schreef: ↑04 jul 2023 20:46Als de woning van Woonplus is dan moet er ook toestemming voor inwoning gegeven worden door Woonplus. Dit formulier moet u ingevuld opsturen naar Woonplus Schiedam, postbus 25, 3100 AA Schiedam. Binnen twee weken wordt uw aanvraag tot inwoning beoordeeld. Meer informatie over inwoning kunt u vinden op www.woonplus.nlLady1234 schreef: ↑04 jul 2023 19:44Moederslink had het over een Letse, die dan ook nog illegaal zou zijn. Dat het een Letse is doet er niet toe. Ook voor een Duitse, of Rotterdamse gelden dezelfde regels.
https://www.schiedam.nl/sites/default/f ... ing_10.pdf