Na meerder malen contact met de klantenservice gehad te hebben is er nog steeds geen oplossing.HEEL VEEL BELOVEN maar verder ????
Omdat bij 1e overnachting de airco niet werkte in het hotel en wij dit reeds betaald hadden via Booking.com deed het hotel ons een voorstel om de 2e overnachting te annuleren en bij hun rechtstreeks de kamer te boeken met een flinke korting (perfecte service van hotel).
Kamer geannuleerd en bevestiging gekregen dat geld teruggestort is.
Helaas nooit iets terugontvangen.
Zou bij mijn bank moeten navragen, maar mijn bank weet nergens van. Krijg geen bewijs van overschrijving van Booking.com dat geld gestort is. Ik zou moeten bewijzen dat ik het geld niet ontvangen heb. Uiteindelijk heeft de directrice van het hotel met hun contact opgenomen. Zij werd ook aan het lijntje gehouden door een medewerker van Booking.com.
Na het telefoongesprek van hoteldirectrice kreeg ik de melding dat het geld teruggestort was maar dat het nu tot 30 dagen kon duren eer het geld teruggestort was.
Eerst was het binnen 12 dagen. Maar helaas nog steeds niks ontvangen. Het begint naar oplichting te ruiken. We hebben nu rechtstreeks bij het hotel geboekt.
Uiteindelijk dus dubbel betaald. Dure overnachting. Het hotel kan hier niks aan doen. Ze hebben hun uiterste best voor ons gedaan.
Ze blijven je maar aan het lijntje houden met steeds dezelfde beloftes.
Op Andere fora staan veel van deze berichten met het zelfde probleem, ze kunnen hier toch niet zomaar mee wegkomen.