Bezorgkosten bij afhalen
Re: Bezorgkosten bij afhalen
Heb ik gecheckt, maar TS had dit ook uit eerdere ervaringen kunnen hebben.
Dat stond er niet bij. En ik wou dat niet zomaar aannemen.
Laatst gewijzigd door Onkruid71 op 31 jul 2023 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik had er vrijdag 1 tussen 15.00 en 17.00 dus inderdaad is 2 uur ook normaal.
-
witte angora
Tsja, geen idee. Ik weet alleen wat ik zie
Een ander pakketje, ook van Bol.com, staat voor morgen. Daarbij staat (nu nog): tussen 08:00 en 18:00.
-
witte angora
Lady1234
vindt dit leuk
-
witte angora
Of de manager rent op zo'n dag in paniek de loods binnen om de betreffende bezorger op het hart te drukken vooral op tijd te zijn, goed te luisteren of de bel het doet, en desnoods een tweede of derde keer aan te bellen.ZeerPrivé schreef: ↑31 jul 2023 14:04![]()
Oh, kan ook natuurlijk. In dat geval staat er zeer waarschijnlijk een gevarendriehoek achter deurwaarders adressen.
![]()
Je hebt een streepje voor, of je hebt dat niet.
Ik acht dat dit onvoldoende aanleiding is voor de verkoper om niet met PostNL zaken te doen. Heb je verkoper al gesproken?
Vergeet niet om een ondubbelzinnige herroepingsverklaring uit te brengen. Het enkel terugsturen geldt niet als het herroepen van de koop.
TS zal gaan aangeven dat ie het pakket niet ontvangen heeft als ik het zo even goed begrijp. Als ie aangeeft het terug te sturen, dan is de kans kleiner dat de bezorgkosten terug komen.
Het punt is dat er herroepen moet worden als je wilt herroepen.
-
witte angora
Inderdaad, en er moet geschreven worden als je wil schrijven. 
-
NeoDutchio
TS hoeft niets te doen. Er is niets ontvangen en de zending gaat automatisch na 7 dagen terug naar de afzender. Deze zal of direct crediteren of zal contact opnemen met TS met de vraag wat nu. Het gaat TS ook niets kosten, hij moet het volledige aankoopbedrag plus bezorgkosten terug ontvangen. Voor het "terugsturen" worden geen kosten in rekening gebracht.
Als TS geen ondubbelzinnige herroepingsverklaring uitbrengt, dan hoeft de verkoper niets terug te betalen.NeoDutchio schreef: ↑31 jul 2023 22:53TS hoeft niets te doen. (...) Het gaat TS ook niets kosten, hij moet het volledige aankoopbedrag plus bezorgkosten terug ontvangen.
-
NeoDutchio
Gelukkig maar dat de praktijk altijd anders is. Wat denkt u, het pakket komt automatisch terug bij de verkoper die in een hoekje gaat zitten wachten totdat TS reageert?alfatrion schreef: ↑01 aug 2023 07:49Als TS geen ondubbelzinnige herroepingsverklaring uitbrengt, dan hoeft de verkoper niets terug te betalen.NeoDutchio schreef: ↑31 jul 2023 22:53TS hoeft niets te doen. (...) Het gaat TS ook niets kosten, hij moet het volledige aankoopbedrag plus bezorgkosten terug ontvangen.
-
Lowieze
Hoe denigrerend jij je ook opstelt, als er geen herroepingsovereenkomst wordt uitgebracht, dan blijft de koopovereenkomst blijft in effect. De verkoper moet leveren en de koper moet betalen.NeoDutchio schreef: ↑01 aug 2023 07:59Gelukkig maar dat de praktijk altijd anders is. Wat denkt u, het pakket komt automatisch terug bij de verkoper die in een hoekje gaat zitten wachten totdat TS reageert?alfatrion schreef: ↑01 aug 2023 07:49Als TS geen ondubbelzinnige herroepingsverklaring uitbrengt, dan hoeft de verkoper niets terug te betalen.NeoDutchio schreef: ↑31 jul 2023 22:53TS hoeft niets te doen. (...) Het gaat TS ook niets kosten, hij moet het volledige aankoopbedrag plus bezorgkosten terug ontvangen.
-
Morgan le Fay
Gaan we weer. Stelletje hanen.