Welke maat hoeslaken moet ik nemen
Re: Welke maat hoeslaken moet ik nemen
Ik zou 140x200 nemen
-
Hééé, het topic is er nog. Maar ik vermoed zo dat TS inmiddels wel zijn keuze bepaald heeft.
Bedankt iedereen en een fijn weekend!
Ik koop 140 bij 200 cm
BL2
en witte angora
vinden dit leuk
-
Ahhh, fantastisch. Mochten ze dat niet hebben, dan kun je als alternatief natuurlijk altijd nog voor 145 x 200 gaan. Helaas zijn deze meestal eerder uitverkocht dan de 140 x 200, dus het is maar zeer de vraag of dat gaat lukken.
-
Als je het niet gelooft, scontra, wat is volgens jou dan het alternatief? Een tweepersoons slaapzak?
Het lijkt besteld bij Ali, nu hopen dat het bezorgd wordt op nummer 2.
-
Klopt. 170 berichten en 169 reacties, Ramkoers zal ongetwijfeld blij zijn met dit resultaat. Op naar het volgende topic, die we met zijn allen weer vol kunnen spammen.
BL2
vindt dit leuk
Het is natuurlijk de kracht van dit forum en haar leden om dit soort moeilijke consumenten vragen na het nodige onderzoek goed te beantwoorden.
Daar heeft niet alleen topicstarter Ramkoers veel aan, maar gewoon heel Nederland.
Er is overigens haast geen hoeslaken 200x140 meer te krijgen, die gaan echt als een trein !
Daar heeft niet alleen topicstarter Ramkoers veel aan, maar gewoon heel Nederland.
Er is overigens haast geen hoeslaken 200x140 meer te krijgen, die gaan echt als een trein !
BL2
, Lady1234
, riddert
en moederslink
vinden dit leuk
-
Jawel, het past wel, je moet er alleen aan de lange kant een stuk afknippen, en dat er aan de korte kant weer aan vast plakken. Onzichtbare tape, dat gaat nog het beste. Met de naaimachine zou ik niet doen, dan krijg je van die naden. Dat ligt niet zo lekker.
BL2
vindt dit leuk
Je verzint het niet, en verder is het bericht natuurlijk gewoon reclame.Klaas van Steen schreef: ↑13 okt 2023 13:55....Ik heb het bed gemeten en op basis van de metingen een passende hoeslaken genomen......
Erthanax
, Lady1234
en witte angora
vinden dit leuk