??
Oh...
Carolien, maar dat klinkt zo truttig, oubollig, en dorps natuurlijk. Op tv is er nog zo eentje. Blij dat mijn nicht 'gewoon' is gebleven. Rasechte Amsterdamse trouwens, geen provinciaaltje.
Dat klopt wel. En dat is in het oosten toch wel wat anders. Niet dat het verkeerd is, de saamhorigheid is een groot goed dat gekoesterd moet worden. Maar voor iemand die vrijheid gewend is en dingen het liefst op zijn eigen manier wil doen is dat toch wel wat lastig ja. Maar goed, als 'kerrolaine' zich achtergesteld voelt en kennelijk die vrijheid wil, en daarmee de saamhorigheid op de schop wil, prima.moederslink schreef: ↑23 sep 2023 16:44De mensen daar zijn zo divers- gemakkelijker en vrijer ook....zo lijkt het.
Inderdaad, reden voor mij om op termijn hier toch wel weer weg te gaan. Het is me allemaal te hectisch. Maar richting het oosten gaat het dus niet worden, want 'kerrolaine' voelt zich achtergesteld, die wil het blijkbaar daar net zo hebben.Ik zou daar niet meer kunnen wonen.
Wat een drukte, wat een prikkels , geuren, geluiden.
En nagenoeg iedereen zit op zijn telefoon te turen.
Geen contact, geen gesprekken.
Stress koppies- vermoeide uitstraling.
Niks mis mee, toch? De begeleiding wil dat ik ook van alles ga ondernemen om maar onder de mensen te komen, maar ik heb daar helemaal geen zin in. Heb meer behoefte aan rust, en dat iemand af en toe eens langs komt voor een bak koffie en een babbeltje. Maar dat is teveel gevraagd kennelijk. Nee, je moet er op uit, in wandelgroepen, in praatgroepen, in allerlei andere groepen, naar musea, naar dit, naar dat, en dan leer je vanzelf wel mensen kennen blablabla... pfff... druktemakers en stressleveranciers...dan ben ik maar een gezapige AOW er....pfffff .
Caroline, ze heeft een Ierse moeder, vandaar de Engelse uitspraak. Ik vraag me af wie er hier nu oubollig iswitte angora schreef: ↑24 sep 2023 08:33??
Oh...
Carolien, maar dat klinkt zo truttig, oubollig, en dorps natuurlijk. Op tv is er nog zo eentje. Blij dat mijn nicht 'gewoon' is gebleven. Rasechte Amsterdamse trouwens, geen provinciaaltje.
Op zondag is het een thema nieuwsbrief.witte angora schreef: ↑24 sep 2023 09:35Zit net in de nieuwsbrief te kijken. Geen verwijzingen naar het forum. Misschien wel beter ook.
Nee, uiteraard niet.J. Deltoer schreef: ↑24 sep 2023 19:43Even een vraagje, uiteraard niet om zout in de wondes te doen, (...)
Zeker, maar dan wel van de brandblusserleverancier, want met zo'n brandblusser heb ik een beginnend brandje kunnen blussen.J. Deltoer schreef: ↑24 sep 2023 19:43Even een vraagje, uiteraard niet om zout in de wondes te doen, maar zijn er hier ook mensen die fanatiek ajaxsupporter zijn?
Die vraag stel je iedere keer als het wat minder gaat met Ajax, dat weet ik, omdat ik positief op die vraag moet antwoorden.J. Deltoer schreef: ↑24 sep 2023 19:43Even een vraagje, uiteraard niet om zout in de wondes te doen, maar zijn er hier ook mensen die fanatiek ajaxsupporter zijn?
Super dat je hem schenkt aan het Leger des Heils.
Niemand hier geeft iets om voetbal. Dus dat scheelt een hoop. Verder was ik er niet bij en hoef ik het ook niet goed te praten. De tijd dat ik het nodig vond dat ik mijn club verdedigde met allemaal vreemde redenaties, die heb ik al lang achter me gelaten. Ik heb er geen invloed op, wat op het veld gebeurt dat gebeurt nou eenmaal. En als Ajax geen kampioen wordt, dan maakt het me ook totaal niet uit wie wel, ik heb geen hekel aan andere clubs.