Huiskamer
Re: Huiskamer
Geen idee hoe lang er is opgenomen, maar in de clip zelf tonen ze weinig zelfbesef. Hebben al verkocht voordat ze iets anders hebben, dan is toch echt een keuze die ze zelf gemaakt hebben.
Tja, als mensen eerst iets kopen voordat ze hun huis verkocht hebben en dan in de problemen komen omdat het oude huis niet op tijd verkocht raakt, dan is het ook de eigen schuld.. Het blijft een gok welke volgorde het beste is en pas achteraf weet je wat wijsheid is.
'Jacqueline Destiny
vindt dit leuk
Daar koop je hier 2 woningen voor.
Niet in het centrum van Heerlen of Maastricht, maar in de buitenwijken en dorpen wel.
Niet in het centrum van Heerlen of Maastricht, maar in de buitenwijken en dorpen wel.
Tja, misschien moeten ze niet met oogkleppen rondrijden op zoek naar bordjes te koop, maar gewoon funda eens openen.witte angora schreef: ↑24 okt 2023 16:42Ze kunnen niks vinden zeggen ze. Ze hebben als de woning verkocht is zelfs een budget van 330.000. Maar ik denk inderdaad dat ze de realiteit een beetje uit het oog hebben verloren.
-
Ik dacht even, dat lijkt me onzin. Eerst even op funda gekeken, maar u heeft gelijk.
Misschien dat ik mijn huis ook maar verkoop en bij u in de buurt kom wonen.
Thijs124
vindt dit leuk
helaas niet te lezen
Even op : ik lees gratis klikken.
-
-
-
Ongezien: de merken DENK en BIJ1Moneyman schreef: ↑25 okt 2023 17:27De top 10 van misselijkmakende merken - van Jort Kelder.
Wie vult aan?
Zonder account aan te maken kan dat hier: https://archive.ph/jtZAW
moederslink
vindt dit leuk
-
Vandaag bijtijds gestopt met varen om 18 u 45 want bij dit sluisje staat een notenboom en de omwonenden hebben geen belangstelling voor de walnoten,wij wel!
We zaten tot onze enkels onder de modder want de meeste noten lagen in een net omgeploegd land,maar de oogst was pakweg 5 kilo nootjes.
Zo komt splinter door de winter.
We zaten tot onze enkels onder de modder want de meeste noten lagen in een net omgeploegd land,maar de oogst was pakweg 5 kilo nootjes.
Zo komt splinter door de winter.
Gek. Ik kan het lezen zonder account en zonder ergens op te moeten klikken.
-
Heel apart. Ik kan het nu ook gewoon lezen, zonder waar dan ook op te hoeven klikken.
Logisch. Maar ik heb het over mijn eigen link.
Die werkt nog steeds niet zonder account.
-
Heb je je in het verleden wel eens aangemeld? Je kan maximaal 3 of 5 artikelen per maand gratis lezen. Daarom kan ik af en toe ook een link hier plaatsen.