Weekenddeal KPN
-
Weekenddeal KPN
ik heb een weekenddeal bij de KPN een 43inch smart tv, alleen wachten en wachten, gebeld, berichten gedaan en niemand reageert of weet waar de tv is gebleven. Heb vorige week een hele dag gewacht, ik heb gebeld en men wist me niets te zeggen alleen dat het intern uitgezocht moest worden, er zou contact met mij worden opgenomen, maar hoe kan je nou contact opnemen als je niet gevraagd heb naar mijn nummer. Als ik het dan op zoek op het internet dan zijn er toch wel veel vragen en klachten over de deals met KPN. Zouden jullie hier iets aan willen wijden want dit is niet leuk.
Re: Weekenddeal KPN
Je krijgt de tv pas na dat de eerste rekening betaald is. Dan gaan ze hem verzenden.
-
Dit is het forum van AvroTros Radar. Hier kunnen consumenten keuvelen over consumentenonderwerpen (en wat daarvoor door moet gaan). Voor dit soort vragen kun je de redactie zelf benaderen.
Vlg mij zelfs nadat er ook niet meer gestorneerd kan worden.
@TS Heb je het hier al geprobeerd https://forum.kpn.com
bupaul
vindt dit leuk
Vrij logisch ook overigens.
ZeerPrivé
vindt dit leuk
-
-
43 inch is een flinke maat en dat over de post. Dat wordt geheid een topic over kapot scherm oid.
Koop dat soort zaken gewoon bij de witgoed om de hoek. Die komen ook nog voor je installeren.
En heus ik ben als het gaat om iets aanschaffen een echte "Hollander" ,80duizend sits bekijken wie het nog goedkoper kan leveren
Maar voor een aantal zaken ga ik toch echt lang bij een stenen winkel en een van die zaken is een tv.
Koop dat soort zaken gewoon bij de witgoed om de hoek. Die komen ook nog voor je installeren.
En heus ik ben als het gaat om iets aanschaffen een echte "Hollander" ,80duizend sits bekijken wie het nog goedkoper kan leveren
Maar voor een aantal zaken ga ik toch echt lang bij een stenen winkel en een van die zaken is een tv.
Laatst gewijzigd door Morgan le Fay op 01 nov 2023 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Seinhuis
vindt dit leuk
Maar die winkel geeft hem niet gratis mee, KPN doet dat wel.Morgan le Fay schreef: ↑01 nov 2023 13:4443 inch is een flinke maat en dat over de post. Dat wordt geheid een topic over kapot scherm oid.
Waarom kopen als je het zou krijgen? Er worden veel schermen verzonden, zonder problemen, zelfs nog grotere.Morgan le Fay schreef: ↑01 nov 2023 13:4443 inch is een flinke maat en dat over de post. Dat wordt geheid een topic over kapot scherm oid.
Wacht 2 weken, het wordt vanzelf bezorgd. Als u PostNL app download dan krijgt u vanzelf een melding wanneer het bezorgt wordt.michaelrutten68 schreef: ↑01 nov 2023 12:39die is al betaald dus dat kan het ook niet wezen, ik heb de KPN gebeld en die geven aan dat POSTNL geen tijd heeft voor bezorging?????
Indien het over 2 weken niet bezorgd is dan kunt u (nadat u contact op hebt genomen met KPN) hulp vragen aan uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl. Eventueel kunt u naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... ediensten/ voor een bindend uitspraak.
Prima, jouw keuze. Mijn 65" is gewoon keurig thuisbezorgd.Morgan le Fay schreef: ↑01 nov 2023 13:44Maar voor een aantal zaken ga ik toch echt lang bij een stenen winkel en een van die zaken is een tv.
Maar dat je een gratis TV zou moeten weigeren om in plaats daarvan in de winkel om de hoek een TV te gaan kopen is toch wel curieus.
Een tv installerenMorgan le Fay schreef: ↑01 nov 2023 13:4443 inch is een flinke maat en dat over de post. Dat wordt geheid een topic over kapot scherm oid.
Ik zou niet eens willen dat iemand dat hier kwam doen.
Overigens kan dat ook gewoon als je bijv. bij MM bestelt, die installeren 'm ook zonder problemen voor je als je dat graag wilt.
Ik bestel mijn t.v.'s (55 inch) ook altijd online, nog nooit problemen ondervonden. Voor installeren heb ik geen kwibus nodig, kan ik prima zelf. De 43inch voor mijn slaapkamer heb ik in mijn uppie aan een muurbeugel opgehangen.
-
Dat ik dat soort zaken schrijf wil nog niet zeggen dat ik TV instellen oid niet zelf kan
Hoe denk je dat die witgoed winkel om de hoek de spullen geleverd krijgt? Of hoe die spullen überhaupt in Nederland aankomen?Morgan le Fay schreef: ↑01 nov 2023 13:4443 inch is een flinke maat en dat over de post. Dat wordt geheid een topic over kapot scherm oid.
43inch ? Die moet je zelf afhalen: die past niet door je brievenbus.
-
-
Als ik een stropdas bestel van 1.50 lengte past die prima door de brievenbus. Maar daar zit geen stekker aan, dat scheelt.juliomariner schreef: ↑06 nov 2023 17:57Wat een onzin, de meeste pakketten passen niet door de brievenbus.
Lady1234
vindt dit leuk